Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Захисний одяг) (НК 024:2019:35492 - Халат ізолюючий, одноразового застосування) (ДК 021:2015-35113490-0-Захисні халати)
Очікувана вартість
65 000,00 UAH
UA-2020-10-06-004648-c 3eef1e9170e54a838bdea1651eb564a0
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савчук Наталя Миколаївна

380432272796 mdp2bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №5 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 05484362
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Замостянська,49
Контактна особа: Савчук Наталя Миколаївна
380432272796
mdp2bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штуки
Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Захисний одяг) (НК 024:2019:35492 - Халат ізолюючий, одноразового застосування) (ДК 021:2015-35113490-0-Захисні халати)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Замостянська,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Козик Я.В.
#2937919286
Переможець 65 000,00
UAH
06 жовтня 2020 17:00

Документи

06 жовтня 2020 16:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 16:15
Накладна №ЯНВ-00331.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2020 09:55
договір ФОП Козик.pdf укладений
06 жовтня 2020 17:03
кінцивий беніфіціар Козик Я.В..pdf укладений
06 жовтня 2020 17:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Накладна як невід'ємна частина договору
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: ЯНВ-000331
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 65 000,00
UAH