Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівельні роботи та поточний ремонт.(Поточний ремонт.)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-10-06-003711-c ● a9fc95463bf846c0bd6f341bbae5aa27
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ПЕРШИЙ КИЇВСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ" |
Код ЄДРПОУ: | 05416113 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , Київська обл., Київ, Мельникова, 14 |
Контактна особа: |
Гордієнко Інна Ігорівна 380953564830 pkmu_1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2020 13:54 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Будівельні роботи та поточний ремонт.(Поточний ремонт.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Будівельні роботи та поточний ремонт.(Поточний ремонт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04050, Україна, м. Київ, м. Київ, Мельникова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Будівельні роботи та поточний ремонт.(Поточний ремонт.) | Пiсляоплата | 21 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2020 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2020 11:51 |
Дод.1_Кв.критерii.doc | |
19 жовтня 2020 09:23 |
ТД послугиПРЖовтень.doc | |
19 жовтня 2020 09:22 |
ТД послугиПРЖовтень.doc | |
19 жовтня 2020 09:06 |
додаток 4.rtf | |
09 жовтня 2020 15:26 |
ДОДАТОК 7.doc | |
09 жовтня 2020 15:06 |
Додаток 5.docx | |
06 жовтня 2020 14:41 |
Договір.docx | |
06 жовтня 2020 14:39 |
Додаток 2 стаття 17.doc | |
06 жовтня 2020 14:38 |
Додаток 3 Інші документи (1).doc |
19 жовтня 2020 15:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
19 жовтня 2020 11:51 |
Дод.1_Кв.критерii.doc
|
|||||||||
19 жовтня 2020 09:23 |
ТД послугиПРЖовтень.doc
|
|||||||||
19 жовтня 2020 09:22 |
ТД послугиПРЖовтень.doc
|
|||||||||
19 жовтня 2020 09:06 |
додаток 4.rtf
|
|||||||||
09 жовтня 2020 15:26 |
ДОДАТОК 7.doc
|
|||||||||
09 жовтня 2020 15:06 |
Додаток 5.docx
|
|||||||||
06 жовтня 2020 14:41 |
Договір.docx
|
|||||||||
06 жовтня 2020 14:39 |
Додаток 2 стаття 17.doc
|
|||||||||
06 жовтня 2020 14:38 |
Додаток 3 Інші документи (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінації
Дата подання: 07 жовтня 2020 13:45
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 13:29
В тендерній документації наявна вимога:
"Авторизаційний лист від виробника обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні), зазначеного у пункті 1.4, 1.5 розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації про підтвердження повноважень Учасника (або субпідрядної організації) на постачання такого обладнання Замовнику, його подальше технічне обслуговування Учасником та підтвердження гарантійних зобов’язань"
1. Поясніть, де додаток 4 та як побачитипункти 1.4, 1.5 розділу 1 Додатку 4?
2. Ваша вимога «Авторизаційний лист від виробника обладнання» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежуєте коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тим самим, можливість здійснення мною підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказана вимога штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного (гарантійного) листа, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Додатково інформую щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі:
№ 1238 від 29.07.2013, № 810 від 29.05.2015, № 730-р/пк-ск від 15.04.2016. Таких рішень є ДУЖЕ багато.
Отже, зазначена вимога обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у Процедурі закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання авторизаційного листа у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: доброго дня!найближчим часом будуть внесені зміни, щодо ТД.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "АСКОН" #40981378 |
Переможець |
1 480 200,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2020 14:03
|
договірна ціна.PDF | укладений |
19 листопада 2020 13:50
|
локальний кошторис.PDF | укладений |
19 листопада 2020 13:47
|
локальний кошторис.PDF | укладений |
19 листопада 2020 13:46
|
локальний кошторис.PDF | укладений |
19 листопада 2020 13:46
|
локальний кршторис підпис.PDF | укладений |
19 листопада 2020 13:34
|
93_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf | укладений |
19 листопада 2020 13:33
|
Дефектний Акт.PDF | укладений |
19 листопада 2020 12:48
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
19 листопада 2020 12:48
|
зведений кошторис.PDF | укладений |
19 листопада 2020 12:48
|
Договір.PDF | укладений |
19 листопада 2020 12:44
|