Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для їдальні (харчоблоку) Козельщинського ліцею Козельщинської селищної ради
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-10-06-003169-b 2733f44bb9c648b78525fc7669170dc8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сабаніна Наталія Василівна

+380534231419 osvita.otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42120272
Місцезнаходження: 39100, Україна , Полтавська обл., Козельщина, вул.Остроградського,87
Контактна особа: Сабаніна Наталія Василівна
+380534231419
osvita.otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Протягом липня та серпня 2020 року проведено дві процедури відкритих торгів на закупівлю обладнання для їдальні (харчоблоку) Козельщинського ліцею Козельщинської селищної ради за ідентифікаторами закупівлі в електронній системі публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) UA-2020-07-29-002232-b (лот № 3 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-29-002232-b?lot_id=a43b7305e12914be28ecc548d74573e1#lots) та UA-2020-08-18-004696-c (лот № 3 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-18-004696-c?lot_id=a43b7305e12914be28ecc548d74573e1#lots). Двічі торги не відбулись через відсутність достатньої кількості пропозицій (учасників). Оскільки потреба в закупівлі товару за лотом № 3 залишається та згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до затвердженого річного плану закупівлі товарів, робіт та послуг, рішенням тендерного комітету Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту виконавчого комітету Козельщинської селищної ради прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі згідно п.1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», як найбільш прийнятну процедуру для проведення закупівлі обладнання для їдальні (харчоблоку) Козельщинського ліцею Козельщинської селищної ради з учасником, який виявив бажання прийняти участь у переговорній процедурі закупівлі та надав пропозицію відповідно предмета закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 18:31
Оскарження наміру укласти договір: 17 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Меблі для їдальні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Стіл виробничий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт.Козельщина, вул. Горького 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Стіл виробничий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт.Козельщина, вул. Горького 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Стіл виробничий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт.Козельщина, вул. Горького 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
2 шт
Стіл виробничий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт.Козельщина, вул. Горького 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
1 шт
Стіл виробничий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт.Козельщина, вул. Горького 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування
3 шт
Стелаж виробничий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39100, Україна, Полтавська область, смт.Козельщина, вул. Горького 10а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі видаткової накладної і рахунку на оплату Товару та підписаного уповноваженими представниками Сторін Акту на прийом- передачу матеріальних цінностей після поставки Товару протягом 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 17:42
5.Повідомлення про намір укласти договір.doc
06 жовтня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 17:42
5.Повідомлення про намір укласти договір.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2713013699
Переможець 70 000,00
UAH
06 жовтня 2020 18:31

Документи

06 жовтня 2020 18:31
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 18:31

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#2713013699
70 000,00
UAH
Документи

Документи

06 жовтня 2020 18:31
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 15:40
Милобог.pdf укладений
19 жовтня 2020 14:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 70 000,00
UAH