Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

огорожа (з комплектуючими) (заявка 17626)
Очікувана вартість
62 918,01 UAH
UA-2020-10-06-002286-a e5b473a29bfc4407a7ee315842ead88a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Чернышук Андрей

(044)-454-37-64 tender@antonov.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНТОНОВ"
Код ЄДРПОУ: 14307529
Вебсайт: http://antonov.com/
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, вул. Академіка Туполєва, 1, м. КИЇВ
Контактна особа: Чернышук Андрей
(044)-454-37-64
tender@antonov.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 16:00
Очікувана вартість: 62 918,01 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 377,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
огорожа (з комплектуючими)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03131, Україна, Київська область, Київ, Столичне шосе, 28 км.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Передоплата у розмірі 50 % (п’ятдесят відсотків) від загальної вартості Товару, яка зазначена у Специфікації протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури з моменту підписання Договору. Аванс 15 Робочі 50
Поставка товару Остаточний розрахунок проводиться шляхом перерахунку інших 50% (п’ятдесяти відсотків) від загальної вартості Товару протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання товару та підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 15 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана вартість закупівлі
Дата подання: 07 жовтня 2020 10:45
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 14:57
Шановний замовнику, ви оголошуєте повторно закупівлю з тією ж очікуваною вартістю. Ми як потенційний учасник, виробник продукції, наголошуємо на тому що не маємо змоги прийняти участь через аномально низьку вартість закупівлі. Прохання проаналізувати вартість даного виду продукції на ринку.
Відповідь: Добрий день.
Початкова ставка була визначена відповідно до наданих комерційних пропозицій.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій