Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення організованої групи пасажирів – працівників Криворізької служби ОПР Дніпровського регіонального структурного підрозділу Украероруху)»
Очікувана вартість
472 000,00 UAH
UA-2020-10-06-001920-a add58775bc524acb970f0f949020109e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Матлак

+380443515838 matlak_am@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Алла Матлак
+380443515838
matlak_am@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Украерорухом були двічі проведені відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 60130000-8 «Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення організованої групи пасажирів – працівників Криворізької служби ОПР Дніпровського регіонального структурного підрозділу Украероруху)», які були відмінені у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій:
1) закупівля від 17.08.2020, номер в електронній системі закупівель UA-2020-08-17-006208-a; було подано одну тендерну пропозицію ФОП Толкачов Ігор Анатолійович; відмінена електронною системою закупівель 02.09.2020, причина відміни – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-17-006208-a від 02.09.2020;
2) закупівля від 04.09.2020, номер в електронній системі закупівель UA-2020-09-04-010505-b; було подано одну тендерну пропозицію учасником ФОП Толкачов Ігор Анатолійович; відмінена електронною системою закупівель 21.09.2020, причина відміни – подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій; звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-09-04-010505-b від 21.09.2020.
Таким чином, наявні підстави для проведення переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону «якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2020 10:30
Оскарження наміру укласти договір: 17 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
365 рейс
Послуги з перевезення організованої групи пасажирів – працівників Криворізької служби ОПР Дніпровського регіонального структурного підрозділу Украероруху, Маршрут № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, маршрут перевезень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
365 рейс
Послуги з перевезення організованої групи пасажирів – працівників Криворізької служби ОПР Дніпровського регіонального структурного підрозділу Украероруху, Маршрут № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, маршрут перевезень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
250 рейс
Послуги з перевезення організованої групи пасажирів – працівників Криворізької служби ОПР Дніпровського регіонального структурного підрозділу Украероруху, Маршрут № 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, маршрут перевезень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
365 рейс
Послуги з перевезення організованої групи пасажирів – працівників Криворізької служби ОПР Дніпровського регіонального структурного підрозділу Украероруху, Маршрут № 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, маршрут перевезень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
365 рейс
Послуги з перевезення організованої групи пасажирів – працівників Криворізької служби ОПР Дніпровського регіонального структурного підрозділу Украероруху, Маршрут № 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, маршрут перевезень
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги щомісячно не пізніше двадцяти банківських днів після отримання від Перевізника рахунків - фактур, оформлених належним чином після затвердження Замовником Актів приймання-передачі наданих послуг за відповідний період Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

06 жовтня 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОЛКАЧОВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2786717572
Переможець 461 976,00
UAH
06 жовтня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 10:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОЛКАЧОВ ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ
#2786717572
461 976,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 16:55
ДД №3 до договору від 26.10.2020 № 4-523_2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:51
Договір 4-523.2020.pdf укладений
27 жовтня 2020 14:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п. 3.3 розділу 3, п. 10.1 розділу 10, пп. 6 п. 10.9 розділу 10 Договору та частини шостої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести наступні зміни до договору: 1.1. Викласти п. 3.1 розділу 3 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору є звичайною та становить 554 103,60 грн. (п’ятсот п’ятдесят чотири тисячі сто три гривні 60 копійок), без ПДВ.». 1.2. Викласти п. 9.1 розділу 9 Договору в наступній редакції: «9.1. Цей Договір набирає чинності після підписання його Сторонами і діє до11.03.2022 включно, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.». 1.3. Викласти Додаток № 1 до Договору в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 4-523/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додатковий договір № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML