Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг,(Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Гідності від буд №51 до буд.№75 в с. Минівка Полтавського району Полтавської області)
Очікувана вартість
1 386 715,00 UAH
UA-2020-10-05-010331-a ● 16daeac3ca3b4f9aab9f073de8db110f
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЗАВОРСКЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41858507 |
Місцезнаходження: | 38772, Україна , Полтавська обл., Полтавський р-н, с. Заворскло, вул. Соборна, буд. 9 |
Контактна особа: |
АННА МОСІЄНКО +380675312585 vk_zavorsklo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 22:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 11:51 |
Очікувана вартість: | 1 386 715,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 867,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
джерело фінансування кошти місцевого бюджету,
пропозиції учасників подаються українською мовою
план UA-P-2020-10-05-007412-a
пропозиції учасників подаються українською мовою
план UA-P-2020-10-05-007412-a
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;(Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Гідності від буд №51 до буд.№75 в
с. Минівка Полтавського району Полтавської області)
с. Минівка Полтавського району Полтавської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | післяоплата | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 10:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 10:30 |
Клас наслідків.pdf | |
06 жовтня 2020 18:41 |
оголшення нова редакція.docx | |
06 жовтня 2020 18:41 |
Зміни.docx | |
05 жовтня 2020 22:43 |
Оголошення (1).docx |
07 жовтня 2020 10:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 жовтня 2020 10:30 |
Клас наслідків.pdf
|
||||||
06 жовтня 2020 18:41 |
оголшення нова редакція.docx
|
||||||
06 жовтня 2020 18:41 |
Зміни.docx
|
||||||
05 жовтня 2020 22:43 |
Оголошення (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Клас наслідків
Дата подання: 07 жовтня 2020 00:58
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 10:26
Шановний замовнику, поясніть, будь-ласка, який клас наслідків даних видів робіт?
Відповідь: Клас наслідків-СС1
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-05-010331-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП ДОРПРОДТРЕЙД, Код ЄДРПОУ:42090547
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:07
Оскарження дискваліфікації учаснкиа ПП "Дорпродтрейд"
Згідно ст.14 ч.14 абзац 2 звертаємося до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію, щодо невідповідності наданої пропозиції ПП "Дорпродтрейд" умовам визначеним у оголошенні про закупівлю.
Підстави відхилення пропозиції ПП "Дорпродтрейд" наведені у Протоколі тендернего комітету, а саме (далі цитата із Протоколу): «не надано матеріал відповідно Дотаток №1 ц.1 «Наявність необхідних відповідно до законодавства ліцензій та\або дозволів, та /або сертифікатів на виконання робіт, термін дії яких повинен бути меншим ніж термін виконання робіт за договором».
Стосовно вказаної підстави для відхилення повідомляємо наступне:
Додаток 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та перелік документів, які їх підтверджують» містить п.1 «Наявність необхідних відповідно до законодавства ліцензій та/або дозволів, та/або сертифікатів на виконання робіт, термін дії яких повинен бути не меншим ніж термін виконання робіт за договором», яким Замовник аргументує відхилення пропозиції ПП «Дорпродтрейд»(далі – Учасник). Відповідно до тендерної документації, а саме документу розміщеному в системі електронних закупівель під назвою «Клас наслідків», об’єкт будівництва підпадає під клас наслідків СС1 (незначні). Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №406 від 07.06.2017 р. із змінами внесеними з Постановами КМ №1063 від 27.12.2017, №931 від 07.11.2018, №236 від 20.03.2019 всі роботи, які мають клас наслідків СС1, не потребують документів, що дають право на їх виконання, в т.ч. ліцензії, дозволу та ін.
Тому Учасник, з посиланням на законодавство України, керувався останнім абзацом Додатку 1 тендерної документації, а саме (цитата): «Документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі пропозиції. Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.». Учасником була надана така довідка (файл «Довідка ліцензія»), з посиланням на усі нормативні акти, що регламентують ліцензування господарської діяльності та дозвільні документи, відповідно до класу наслідків об’єкту будівництва.
Окремо у даній довідці Замовника проінформовано про наявність у Учасника інших дозвільних документів, які потрібні для виконання саме даних видів робіт, зокрема Декларація на відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, а також Декларація на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин,механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Оскільки Декларація Замовником у тендерній документації не вимагалась, її скан-копію не завантажували.
Також просимо звернути увагу замовника на суттєві порушення і недоліки у пропозиції ФОП Мігасян А.Г., які не були враховані тендерним комітетом при розгляді:
1. Учасником ФОП Мінасян А.Г. для підтвердження даного пункту наведена Ліцензія з додатком на право ведення господарської діяльності з будівництва за номером 2013050473 . Відповідно до загальнодоступної інформації на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва ( https://e-construction.gov.ua/ ) за посиланням на інформацію про ліцензування ФОП Мінасян А.Г. зазначено, що Електронна ліцензія за номером 2013050473 зупинена від 19.12.2019 року, про що свідчать відповідні записи контролюючого органу. Посилання на відповідний ресурс:
https://e-construction.gov.ua/licensees_detail/2283351170430796996 .
2. Надана учасником ФОП Мінасян А.Г. Ліцензія на право ведення господарської діяльності з будівництва під реєстраційним записом 2013050473 на ФОП Мінасян А.Г., а Додаток з переліком робіт наданий до Ліцензії під реєстраційним записом 2013050375, виданий ФОП Мінасян Геворг Ашотович, тобто на інший суб’єкт підприємницької діяльності.
3. Додаток 1 п.2 Тендерної документації чітко прописує, що матеріали повинні відповідати технічному завданню та мати сертифікати (або інші документи) відповідності.
п. 3.2 Оголошення (тендерної документації) Таблиця з найменуванням робіт і витрат №4з/п – Розлив в’яжучих матеріалів із розрахунку 0,6л/м2, передбачає розлив бітуму дорожнього або емульсій бітумних, в кількості 1,215 т. Пропозиція ФОП Мінасян А.Г. не містить копії сертифікату відповідності чи іншого документу на дані матеріали, що є порушенням п.2 Додатку 1.
Прошу розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Повний текст вимоги завантажено у вкладенні з додатками*, та відповідно до діючих норм чинного законодавства направлено до органу управління, якому підпорядкований Замовник та до органу контролю, що визначений частиною 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
*Додатки 1,2,3 до скарги не завантажуємо у звязку з наявністю їх в системі електронних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Підстави відхилення пропозиції ПП "Дорпродтрейд" наведені у Протоколі тендернего комітету, а саме (далі цитата із Протоколу): «не надано матеріал відповідно Дотаток №1 ц.1 «Наявність необхідних відповідно до законодавства ліцензій та\або дозволів, та /або сертифікатів на виконання робіт, термін дії яких повинен бути меншим ніж термін виконання робіт за договором».
Стосовно вказаної підстави для відхилення повідомляємо наступне:
Додаток 1 «Кваліфікаційні вимоги до Учасника та перелік документів, які їх підтверджують» містить п.1 «Наявність необхідних відповідно до законодавства ліцензій та/або дозволів, та/або сертифікатів на виконання робіт, термін дії яких повинен бути не меншим ніж термін виконання робіт за договором», яким Замовник аргументує відхилення пропозиції ПП «Дорпродтрейд»(далі – Учасник). Відповідно до тендерної документації, а саме документу розміщеному в системі електронних закупівель під назвою «Клас наслідків», об’єкт будівництва підпадає під клас наслідків СС1 (незначні). Згідно Постанови Кабінету Міністрів України №406 від 07.06.2017 р. із змінами внесеними з Постановами КМ №1063 від 27.12.2017, №931 від 07.11.2018, №236 від 20.03.2019 всі роботи, які мають клас наслідків СС1, не потребують документів, що дають право на їх виконання, в т.ч. ліцензії, дозволу та ін.
Тому Учасник, з посиланням на законодавство України, керувався останнім абзацом Додатку 1 тендерної документації, а саме (цитата): «Документи, що не передбачені законодавством для учасників, не подаються ними у складі пропозиції. Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.». Учасником була надана така довідка (файл «Довідка ліцензія»), з посиланням на усі нормативні акти, що регламентують ліцензування господарської діяльності та дозвільні документи, відповідно до класу наслідків об’єкту будівництва.
Окремо у даній довідці Замовника проінформовано про наявність у Учасника інших дозвільних документів, які потрібні для виконання саме даних видів робіт, зокрема Декларація на відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, а також Декларація на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації машин,механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Оскільки Декларація Замовником у тендерній документації не вимагалась, її скан-копію не завантажували.
Також просимо звернути увагу замовника на суттєві порушення і недоліки у пропозиції ФОП Мігасян А.Г., які не були враховані тендерним комітетом при розгляді:
1. Учасником ФОП Мінасян А.Г. для підтвердження даного пункту наведена Ліцензія з додатком на право ведення господарської діяльності з будівництва за номером 2013050473 . Відповідно до загальнодоступної інформації на Порталі державної електронної системи у сфері будівництва ( https://e-construction.gov.ua/ ) за посиланням на інформацію про ліцензування ФОП Мінасян А.Г. зазначено, що Електронна ліцензія за номером 2013050473 зупинена від 19.12.2019 року, про що свідчать відповідні записи контролюючого органу. Посилання на відповідний ресурс:
https://e-construction.gov.ua/licensees_detail/2283351170430796996 .
2. Надана учасником ФОП Мінасян А.Г. Ліцензія на право ведення господарської діяльності з будівництва під реєстраційним записом 2013050473 на ФОП Мінасян А.Г., а Додаток з переліком робіт наданий до Ліцензії під реєстраційним записом 2013050375, виданий ФОП Мінасян Геворг Ашотович, тобто на інший суб’єкт підприємницької діяльності.
3. Додаток 1 п.2 Тендерної документації чітко прописує, що матеріали повинні відповідати технічному завданню та мати сертифікати (або інші документи) відповідності.
п. 3.2 Оголошення (тендерної документації) Таблиця з найменуванням робіт і витрат №4з/п – Розлив в’яжучих матеріалів із розрахунку 0,6л/м2, передбачає розлив бітуму дорожнього або емульсій бітумних, в кількості 1,215 т. Пропозиція ФОП Мінасян А.Г. не містить копії сертифікату відповідності чи іншого документу на дані матеріали, що є порушенням п.2 Додатку 1.
Прошу розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Повний текст вимоги завантажено у вкладенні з додатками*, та відповідно до діючих норм чинного законодавства направлено до органу управління, якому підпорядкований Замовник та до органу контролю, що визначений частиною 3 статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
*Додатки 1,2,3 до скарги не завантажуємо у звязку з наявністю їх в системі електронних закупівель
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 13:17
Керуючи ст. 14.ц.14 абз.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
У рамках проведення спрощеної процедури закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, (Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Гідності від буд №51 до буд.№75 в с. Минівка Полтавського району Полтавської області)
Скаржнику повідомляємо наступне:
Шановний скаржник ПП "Дорпродтрейд" відповідно до ст. 14.ц.14 абз.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», наголошуємо, ВИ маєте, (звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), а не зауважувати на начеб то недоліки іншого учасника.
Нагадуємо, що Вашу ПП "Дорпродтрейд" пропозицію визнано, як такою, що не відповідає умовам оголошення та його технічним характеристикам – та було відхилено відповідно ст.14.ц.13.п.1.
Щодо відповідності умовам оголошення ФОП Мінасян А.Г
Аналізувати пропозицію ФОП Мінасян А.Г., Ви , як учасник у рамках ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»- не маєте, правових підстав.
У рамках проведення спрощеної процедури закупівлі ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, (Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Гідності від буд №51 до буд.№75 в с. Минівка Полтавського району Полтавської області)
Скаржнику повідомляємо наступне:
Шановний скаржник ПП "Дорпродтрейд" відповідно до ст. 14.ц.14 абз.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», наголошуємо, ВИ маєте, (звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі), а не зауважувати на начеб то недоліки іншого учасника.
Нагадуємо, що Вашу ПП "Дорпродтрейд" пропозицію визнано, як такою, що не відповідає умовам оголошення та його технічним характеристикам – та було відхилено відповідно ст.14.ц.13.п.1.
Щодо відповідності умовам оголошення ФОП Мінасян А.Г
Аналізувати пропозицію ФОП Мінасян А.Г., Ви , як учасник у рамках ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі»- не маєте, правових підстав.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ДОРПРОДТРЕЙД #42090547 |
Відхилено |
1 299 900,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 12:28
|
ФОП "МІНАСЯН АШОТ ГЕВОРКОВИЧ" #2009905134 |
Переможець |
1 300 000,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 12:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 09:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 13:57
|
Додаткова Угода 2 МІНАСЯН_ збільшення.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2020 15:48
|
Додаткова угода Мінасян.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2020 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 13:53
|
Договір Мінасян.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 11:53
|
Договір Мінасян0.pdf | укладений |
26 жовтня 2020 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 88-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткові кошти у відповідності із Договором підряду на виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 88-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |