Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по проведенню незалежної експертної оцінки нерухомого майна орендованих приміщеннь ВПЗ
Services for conducting an independent expert appraisal of real estate leased premises VPZ
Очікувана вартість
34 000,00 UAH
UA-2020-10-05-009698-a ce77938cca6b4226a1039a8c448f0ea9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анисимова

+380501600230
+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21796581
Місцезнаходження: 93402, Україна , Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3
Контактна особа: Олена Анисимова
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Олена Радченко
+380506081627
radchenko-oo@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi luganskoi dyrektsii
National ID: 21796581
Contact point: Olena Anysymova
+380501600230,+380674564592
anysymova-ov@ukrposhta.ua
Additional contacts: Олена Радченко
+380506081627
radchenko-oo@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:36
Очікувана вартість: 34 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 05 жовтня 2020 17:54
Enquiries until: 26 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 34 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 340 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Scope of the procurement
Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Найменування закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Луганської дирекції, Україна, 93402, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 21796581. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на послуги. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Name of the customer: Joint-stock company "Ukrposhta", 01001, Kyiv, street Khreschatyk, house 22. Code according to the USREOU of the customer: 21560045. Name of the buyer: Joint-stock company "Ukrposhta" represented by the Luhansk directorate, Ukraine, 93402, Luhansk region, Severodonetsk, street Vilesova, 3. Code according to the USREOU of the buyer: 21796581.The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Dear bidders, do not submit as part of the bids documents that may contain prices for services. Date and time of tender opening - on the day and time of the deadline for submission of tender proposals specified in the announcement, the electronic procurement system automatically discloses all files of the tender offer, except for information about the price / reduced price of the tender offer.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуги по проведенню незалежної експертної оцінки нерухомого майна орендованих приміщеннь ВПЗ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79419000-4 — Консультаційні послуги з питань оцінювання

Services for conducting an independent expert appraisal of real estate leased premises VPZ
CPV: 79419000-4
Період постачання: по 30 вересня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту/ів наданих Послуг та отримання Замовником від Виконавця оригіналу рахунка/ів на оплату, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у разі якщо Виконавець є платником ПДВ. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 17:55
Tenderna dokumentatsiia.zip
05 жовтня 2020 17:54
proekt dohovoru.zip

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 листопада 2020
UA-2020-10-05-009698-ace77938cca6b4226a1039a8c448f0ea9
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21796581
Місцезнаходження: 93402, Україна, Луганська область обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО ПРАВОВА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ЮРЕКС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 15:47
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРТА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПРОМСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ДРОЗД ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 15:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АГЕНТСТВО ПО НЕРУХОМОСТІ "ДІСКОНТ" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 15:42

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю "Експертно правова консалтингова компанія "Юрекс" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду Вашої пропозиції було виявлено невідповідність у наданих документах. Відповідно до п.п. 1.2 Додатку 1 Тендерної документації щонайменше один позитивний лист-відгук від контрагента (ів), зазначених у довідці про виконання аналогічного договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 цього Додатку). У наданому листі-відгуку не зазначені дата та номер договору, які вказана у довідці про виконання аналогічного договору. З метою усунення виявлених невідповідностей, прошу надати зазначений лист-відгук із значенням номеру та дати укладення такого договору. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

05 листопада 2020 18:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2020 13:10
Договір.pdf
23 листопада 2020 12:52
Лист гарантія.pdf
23 листопада 2020 12:52
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:36
1. Довідка про досвід.pdf
22 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:44
2. Лист гарантія.pdf
22 жовтня 2020 14:44
1. Довідка про досвід.pdf

Документи

05 листопада 2020 18:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:50
дод_2.JPG.p7s
27 жовтня 2020 09:50
дод_5.JPG.p7s
27 жовтня 2020 09:50
дод_1.JPG.p7s
27 жовтня 2020 09:50
дод_3.JPG.p7s
27 жовтня 2020 09:50
наказ_дод_4.bmp
27 жовтня 2020 09:50
дод_2.JPG
27 жовтня 2020 09:50
лист-відгук.jpg
27 жовтня 2020 09:50
дод_5.JPG
27 жовтня 2020 09:50
дод_1.JPG
27 жовтня 2020 09:50
дод_3.JPG
27 жовтня 2020 09:04
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:04
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:04
наказ_дод_4.bmp.p7s
27 жовтня 2020 09:04
наказ_дод_4.bmp
27 жовтня 2020 09:04
дод_2.pdf.p7s
27 жовтня 2020 09:04
дод_2.pdf
27 жовтня 2020 09:04
лист-відгук.jpg.p7s
27 жовтня 2020 09:04
лист-відгук.jpg
27 жовтня 2020 09:04
дод_5.pdf.p7s
27 жовтня 2020 09:04
дод_5.pdf
27 жовтня 2020 09:04
дод_1.pdf.p7s
27 жовтня 2020 09:04
дод_1.pdf
27 жовтня 2020 09:04
дод_3.pdf.p7s
27 жовтня 2020 09:04
дод_3.pdf

Документи

05 листопада 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 листопада 2020 11:27
док на тендер 6 од.pdf.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику Фізичній особі - підприємцю Дрозду Юрію Олександровичу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду Вашої пропозиції було виявлено невідповідність у наданих документах. Відповідно до п.п. 1.1 Додатку 1 Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). У тендерній пропозиції зазначена довідка не надана. З метою усунення виявлених невідповідностей, прошу надати вищезазначену довідку. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

05 листопада 2020 18:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 листопада 2020 13:41
довідка про досвід 06.11.docx
07 листопада 2020 13:41
довідка про досвід 06.11.docx.p7s
05 листопада 2020 09:14
тех специфікація.docx.p7s
05 листопада 2020 09:14
про відсутність підстав.docx.p7s
05 листопада 2020 09:14
довідка про досвід.docx.p7s
05 листопада 2020 09:14
відомості про учасника.docx.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник надсилає учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю Агентство по нерухомості "Дісконт" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Під час розгляду Вашої пропозиції було виявлено невідповідність у наданих документах. Відповідно до п.п. 1.1. Додатку 1 Тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції учасники повинні надати у складі пропозиції довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) та п.п. 1.2 Додатку 1 Тендерної документації щонайменше один позитивний лист-відгук від контрагента (ів), зазначених у довідці про виконання аналогічного договору, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. (надається щодо договору зазначеного у довідці за п. 1.1 цього Додатку). Учасником не надані вищезазначені документи. З метою усунення виявлених невідповідностей, прошу надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного, в розумінні тендерної документації, договору та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці про виконання аналогічного договору, у довільній формі. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

05 листопада 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 листопада 2020 11:53
Додаток 2 Лист гарантія.pdf
07 листопада 2020 11:45
Електронний підпис
07 листопада 2020 11:44
Електронний підпис
07 листопада 2020 11:43
Додаток 2 Лист гарантія.pdf
05 листопада 2020 16:00
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:00
Електронний підпис
05 листопада 2020 16:00
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:49
Сертифікат СОД.pdf
05 листопада 2020 15:49
Договір _ 2-13-20.pdf
05 листопада 2020 15:49
Договір _ 1-13-20.pdf
05 листопада 2020 15:49
Барановский С.И. - КС МФ 143.jpg
05 листопада 2020 15:49
Договір _ 41-374.pdf
05 листопада 2020 15:49
Договір _ 56-449.pdf
05 листопада 2020 15:49
ПК Барановський С..pdf
05 листопада 2020 15:49
Договір _ 7-13-20.pdf
05 листопада 2020 15:49
Договір 6-13-91.pdf
05 листопада 2020 15:49
Информация з ЄДР ЮО.pdf
05 листопада 2020 15:49
ПК Барановський А..pdf
05 листопада 2020 15:49
Додаток 6 Проект договору.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО ПРАВОВА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ЮРЕКС"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРТА"

ПП "ПРОМСЕРВІС"

ФОП "ДРОЗД ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ АГЕНТСТВО ПО НЕРУХОМОСТІ "ДІСКОНТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО ПРАВОВА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ЮРЕКС" 23 999,00
UAH з ПДВ
17 311,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОМСЕРВІС" 28 000,00
UAH з ПДВ
17 312,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРОЗД ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 29 400,00
UAH з ПДВ
29 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРТА" 34 000,00
UAH з ПДВ
34 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 13:10
Договір.pdf
23 листопада 2020 12:52
Лист гарантія.pdf
23 листопада 2020 12:52
Цінова пропозиція.pdf
16 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:45
Електронний підпис
06 листопада 2020 16:36
1. Довідка про досвід.pdf
22 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:44
2. Лист гарантія.pdf
22 жовтня 2020 14:44
1. Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 11:27
док на тендер 6 од.pdf.p7s

Публічні документи

07 листопада 2020 13:41
довідка про досвід 06.11.docx
07 листопада 2020 13:41
довідка про досвід 06.11.docx.p7s
05 листопада 2020 09:14
тех специфікація.docx.p7s
05 листопада 2020 09:14
про відсутність підстав.docx.p7s
05 листопада 2020 09:14
довідка про досвід.docx.p7s
05 листопада 2020 09:14
відомості про учасника.docx.p7s

Публічні документи

27 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:50
дод_2.JPG.p7s
27 жовтня 2020 09:50
дод_5.JPG.p7s
27 жовтня 2020 09:50
дод_1.JPG.p7s
27 жовтня 2020 09:50
дод_3.JPG.p7s
27 жовтня 2020 09:50
наказ_дод_4.bmp
27 жовтня 2020 09:50
дод_2.JPG
27 жовтня 2020 09:50
лист-відгук.jpg
27 жовтня 2020 09:50
дод_5.JPG
27 жовтня 2020 09:50
дод_1.JPG
27 жовтня 2020 09:50
дод_3.JPG
27 жовтня 2020 09:04
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:04
Електронний підпис
27 жовтня 2020 09:04
наказ_дод_4.bmp.p7s
27 жовтня 2020 09:04
наказ_дод_4.bmp
27 жовтня 2020 09:04
дод_2.pdf.p7s
27 жовтня 2020 09:04
дод_2.pdf
27 жовтня 2020 09:04
лист-відгук.jpg.p7s
27 жовтня 2020 09:04
лист-відгук.jpg
27 жовтня 2020 09:04
дод_5.pdf.p7s
27 жовтня 2020 09:04
дод_5.pdf
27 жовтня 2020 09:04
дод_1.pdf.p7s
27 жовтня 2020 09:04
дод_1.pdf
27 жовтня 2020 09:04
дод_3.pdf.p7s
27 жовтня 2020 09:04
дод_3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО ПРАВОВА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ЮРЕКС"

ПП "ПРОМСЕРВІС"

ФОП "ДРОЗД ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВАРТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО ПРАВОВА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ЮРЕКС"
#39014597
Переможець
17 311,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 09:48
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 листопада 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО ПРАВОВА КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ЮРЕКС"
#39014597
17 311,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:13
договір з додатками.pdf укладений
03 грудня 2020 10:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 30 листопада 2021
Сума оплати за договором: 15 811,00
UAH