Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-10-05-005773-a 700141e98a3d4bb6b1bebdbca7e0a2d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Кіцула

+380951701825 viddilkylt@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТЛУМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02228475
Місцезнаходження: 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумацький район місто Тлумач, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО будинок 2
Контактна особа: Роман Кіцула
+380951701825
viddilkylt@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штуки
Органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумач, Грушевського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Папки звітів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумач, Грушевського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
3 штуки
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумач, Грушевського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

05 жовтня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГАРАСИМЧУК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
#2886115665
Переможець 4 000,00
UAH
05 жовтня 2020 14:32

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 14:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Органайзери 18 штуки 200,00
UAH
Папки звітів 20 штуки 5,00
UAH
Папір 3 штуки 100,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 жовтня 2020 11:19
4 000,00 UAH UA228201720344260002000011120
Відділ культури, молоді та спорту
UA493363100000026006514016191
ПП Гарасимчук Л.В.
Оплачений