Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Заходи з озеленення на території 0,25 га в с. Маяки Слов’янського району Донецької області (нове будівництво) (ДК 021:2015: код 45112000-5 «Землерийні та інші земляні роботи»)
Очікувана вартість
251 010,53 UAH
UA-2020-10-05-004600-a 6277043f1ab24cd583d73d867091a7e1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Горошенко

+380955125253 mayaki.sovet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маяківська сільська рада Слов'янського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 04342921
Місцезнаходження: 84137, Україна , Донецька обл., Слов'янський район, село Маяки, вул. Гагаріна, 1
Контактна особа: Олена Горошенко
+380955125253
mayaki.sovet@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 251 010,53 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 510,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Маяківська сільська рада Слов’янського району Донецької області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 04342921.
4. Місцезнаходження замовника: 84137, Донецька обл., Слов’янський р-н, с. Маяки, вул. Гагаріна, 1.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Горошенко Олена Василівна, головний бухгалтер сільської ради, уповноважена особа, телефон +380626621756, e-mail: mayaki.sovet@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Заходи з озеленення на території 0,25 га в с. Маяки Слов’янського району Донецької області (нове будівництво).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45112000-5 «Землерийні та інші земляні роботи» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Донецька область, Слов’янський район, с. Маяки, вул. Гагаріна, 30А.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.10.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 251 010, 53 грн. (двісті п’ятдесят одна тисяча десять гривень 53 копійки) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «09» жовтня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «15» жовтня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Заходи з озеленення на території 0,25 га в с. Маяки Слов’янського району Донецької області (нове будівництво)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84137, Україна, Донецька область, с. Маяки, вул. Гагаріна, 30А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за даним договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10-ти днів з моменту підписання Акту виконаних робіт і Довідки про вартість виконаних робіт/та витрати Замовнику Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 13:59
Додаток_2.doc
05 жовтня 2020 13:58
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
05 жовтня 2020 13:28
Додаток_5.doc
05 жовтня 2020 13:28
Додаток_4.doc
05 жовтня 2020 13:28
Додаток_3.docx
05 жовтня 2020 13:28
Додаток_1.doc
05 жовтня 2020 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 13:59
Додаток_2.doc
05 жовтня 2020 13:28
Додаток_2.doc
05 жовтня 2020 13:58
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
05 жовтня 2020 13:28
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
05 жовтня 2020 13:28
Додаток_5.doc
05 жовтня 2020 13:28
Додаток_4.doc
05 жовтня 2020 13:28
Додаток_3.docx
05 жовтня 2020 13:28
Додаток_1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАНТАРИОН" 250 000,00
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис
13 жовтня 2020 15:45
Пояснювальна записка.PDF
13 жовтня 2020 15:45
Підсумкова відомість.PDF
13 жовтня 2020 15:45
Локальний кошторис.PDF
13 жовтня 2020 15:45
Технічне завдання.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Статут.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Виписка з ЄДР.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Ліцензія.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Наказ № 3-П.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Про наявність досвіду.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Проект договору.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Код директора.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Паспорт директора.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Лист про повноваження.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Інформаційна довідка.PDF
12 жовтня 2020 13:34
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАНТАРИОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАНТАРИОН"
#40655632
Переможець 250 000,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 14:00

Документи

15 жовтня 2020 14:00
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:54
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАНТАРИОН"
#40655632
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 14:00
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:54
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:27
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 09:12
31 від 20.10.2020 року.pdf укладений
20 жовтня 2020 18:09

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
10 листопада 2020 12:18
250 000,00 UAH UA348201720344241013140046306
Маяківська сільська рада
UA593355480000026008053616360
ТОВ "ЛАНТАРИОН"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 250 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 666,67 UAH)