Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання за кодом ДК 021:2015 - 32420000-3
Network equipment by code DK 021:2015 - 32420000-3
Очікувана вартість
26 446 614,00 UAH
UA-2020-10-05-003940-a 4bab6a74f6fc44debeca94faba52ef04
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Канцедал

+380443333566 kantsedal@fg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Вебсайт: http://www.fg.gov.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Контактна особа: Вадим Канцедал
+380443333566
kantsedal@fg.gov.ua
Додаткові контактні особи: Andrii Bashchev
+380443333595
Bashchev@fg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPOSIT GUARANTEE FUND
National ID: 21708016
Contact point: Vadym Kantsedal
+380443333566
kantsedal@fg.gov.ua
Additional contacts: Andrii Bashchev
+380443333595
Bashchev@fg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 15:31
Очікувана вартість: 26 446 614,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132 234,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 793390 UAH
Publication date: 05 жовтня 2020 12:38
Enquiries until: 26 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 26 446 614 UAH including VAT
Minimal lowering step: 132 234 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Scope of the procurement
Усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Будь-які документи, складені іншою мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: у формі банківської гарантії, з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 150 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Розгорнути Згорнути
All documents submitted as part of the tender proposal must be drawn up in Ukrainian. Any documents drawn up in another language must have an authentic translation into Ukrainian. The text in Ukrainian is decisive. Type of tender offer security: in the form of a bank guarantee, with obligatory imposition of an electronic digital signature. Validity of the tender offer: 150 days from the date of the deadline for submission of tender offers.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 комплект
Мережеве обладнання, що включає:
1. Комутатор Cisco C9300-24S-E або еквівалент - 2 комплекти;
2. Маршрутизатор Cisco ASR1001X-2.5G-VPN або еквівалент - 2 комплекти;
3. Комутатор Cisco DS-C9148T-48PETK9 або еквівалент - 2 комплекти;
4. Контролер бездротової мережі Cisco C9800-L-F-K9 або еквівалент - 2 комплекти;
5. Точка бездротового доступу Cisco C9120AXI-E або еквівалент - 15 комплектів;
6. Мережевий сервер авторизації та аудиту доступу в мережу Cisco SNS-3615-K9 або еквівалент - 2 комплекти;
7. Міжмережевий екран Cisco Firepower 4112 NGFW або еквівалент - 2 комплекти;
8. Міжмережевий екран Cisco Firepower 2130 NGFW або еквівалент - 2 комплекти;
9. Сервер управління міжмережевими екранами Cisco FMC1600-K9 або еквівалент - 1 комплект;
10. Мережева фабрика Cisco ACI або еквівалент - 1 комплект;
11. Мережевий сервер для захисту електронної пошти Cisco ESA та збору та аналізу телеметричних даних потоків Cisco Stealthwatch на базі UCS-C220-M5-SX або еквівалент - 1 комплект;
12. Послуги з налаштування мережевого обладнання - 1 послуга.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Січових Стрільців, 17
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Network equipment, including:
1. Cisco C9300-24S-E switch or equivalent - 2 sets;
2. Cisco ASR1001X-2.5G-VPN router or equivalent - 2 sets;
3. Cisco DS-C9148T-48PETK9 switch or equivalent - 2 sets;
4. Cisco C9800-L-F-K9 wireless network controller or equivalent - 2 sets;
5. Cisco C9120AXI-E Wireless Access Point or equivalent - 15 sets;
6. Network server for authorization and audit of network access Cisco SNS-3615-K9 or equivalent - 2 sets;
7. Cisco Firepower 4112 NGFW firewall or equivalent - 2 sets;
8. Cisco Firepower 2130 NGFW firewall or equivalent - 2 sets;
9. Cisco FMC1600-K9 firewall management server or equivalent - 1 set;
10. Cisco ACI Network Factory or equivalent - 1 set;
11. Network server for Cisco ESA e-mail protection and collection and analysis of telemetry data of Cisco Stealthwatch streams based on UCS-C220-M5-SX or equivalent - 1 set;
12. Services for setting up network equipment - 1 service.
Розгорнути Згорнути
CPV: 32420000-3
Період постачання: по 11 лютого 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору 80% від ціни Обладнання Замовник сплачує протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Договору Аванс 10 Робочі 80
Поставка товару 20% від ціни Обладнання Замовник сплачує протягом 10 (десяти) робочих днів з дня передачі Обладнання і підписання Сторонами видаткової накладної; 100% ціни Послуг Замовник сплачує протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 листопада 2020
UA-2020-10-05-003940-a4bab6a74f6fc44debeca94faba52ef04
Найменування: ДЕРЖАВНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) "ФОНД ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ"
Код ЄДРПОУ: 21708016
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., м.Київ, вулиця Січових Стрільців, 17, м. Київ, 04053
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "АВАЛІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2020 11:37

Документи

05 листопада 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 грудня 2020 15:45
Расчет_цены_011220_ФГВ.pdf
01 грудня 2020 16:51
Расчет_цены_011220_ФГВ.pdf
01 грудня 2020 16:51
Dovidka_20324474700130303232.pdf.p7s
01 грудня 2020 16:51
Dovidka_20324474700130303232.pdf
01 грудня 2020 16:51
2020-11-30-15-11-23_38970107_J1400305.XML
05 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:05
6. Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 15:05
1.1. Авторизаційний лист Cisco.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ» За результатами розгляду Вашої пропозиції Фондом гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Замовник) виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані у складі тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Згідно з умовами Тендерної документації, зокрема пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників та підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Замовником встановлено, в тому числі кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Пунктами 2.1. та 2.2. Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації Замовником визначено документи, які підтверджують відповідність даному критерію. Так, Замовником вимагалося надання Довідки відповідно до Таблиці 1.1. щодо наявності у Учасника спеціалістів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть залучені для виконання договору про закупівлю. Для підтвердження кваліфікації працівників, яких учасник планує залучати до виконання умов договору, у складі тендерної пропозиції зокрема надаються такі документи: • у разі, якщо учасником пропонується обладнання Cisco, учасник повинен надати на підтвердження кваліфікації, копію(ї) не менше ніж одного діючого сертифікату(ів) фахівця(ів) за спеціалізацією не гірше Cisco Certified Network Professional (CCNP); • у разі, якщо учасником пропонується еквівалент обладнання, копію(ї) діючих сертифікату(ів) та/або документу(ів), що підтверджують кваліфікацію спеціаліста(ів) з обслуговування (супроводження) виробника запропонованого еквіваленту обладнання. Якщо Учасником пропонується до постачання обладнання різних виробників, документи, що підтверджують кваліфікацію спеціаліста, надаються окремо по кожному виробнику. Відповідно до тендерної пропозиції ТОВ «КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ», учасником пропонується обладнання Cisco. Таким чином учасник повинен надати на підтвердження кваліфікації, копію(ї) не менше ніж одного діючого сертифікату(ів) фахівця(ів) за спеціалізацією не гірше Cisco Certified Network Professional (CCNP). Учасником надано Довідку щодо наявності у штаті спеціаліста з наявністю сертифікату Cisco Certified Network Professional. Однак наданий сертифікат на даного спеціаліста дійсний до 03.06.2019 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. Виходячи з вище наведеного та керуючись частиною 9 статті 26 та частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо учасника процедури закупівлі виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, які виявлені та зазначені вище Замовником, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

05 листопада 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 листопада 2020 17:37
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 15:22
9. Антікоррупційна програма.pdf
05 листопада 2020 15:22
8. Інформація про ліцензії.pdf
05 листопада 2020 15:22
6. Згода з умовами договору.pdf
05 листопада 2020 15:22
4. Довідка про підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВАЛІС"

ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВАЛІС" 26 423 160,00
UAH з ПДВ
26 290 926,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ" 26 439 600,00
UAH з ПДВ
26 307 366,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2020 15:45
Расчет_цены_011220_ФГВ.pdf
01 грудня 2020 16:51
Расчет_цены_011220_ФГВ.pdf
01 грудня 2020 16:51
Dovidka_20324474700130303232.pdf.p7s
01 грудня 2020 16:51
Dovidka_20324474700130303232.pdf
01 грудня 2020 16:51
2020-11-30-15-11-23_38970107_J1400305.XML
05 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:05
6. Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 15:05
1.1. Авторизаційний лист Cisco.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 17:37
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:22
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2020 15:22
9. Антікоррупційна програма.pdf
05 листопада 2020 15:22
8. Інформація про ліцензії.pdf
05 листопада 2020 15:22
6. Згода з умовами договору.pdf
05 листопада 2020 15:22
4. Довідка про підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВАЛІС"

ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВАЛІС"
#38970107
Переможець 26 290 926,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 14:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2020 14:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВАЛІС"
#38970107
26 290 926,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 19:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:38
ДД 1 Мережеве обладнаня Cisco.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:08
Договір_Мережеве обладнання Cisco_фінал.pdf укладений
30 грудня 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору викласти в такій редакції: «3.1. Загальна ціна Договору становить 24 863 469,60 грн. (двадцять чотири мільйони вісімсот шістдесят три тисячі чотириста шістдесят дев’ять гривень 60 копійок), в тому числі ПДВ 4 143 911,60 грн. (чотири мільйони сто сорок три тисячі дев’ятсот одиннадцать гривень, 60 копійок), що включає: 3.1.1. ціна Обладнання – 22 363 469,64 грн. (двадцять два мільйони триста шістдесят три тисячі чотириста шістдесят дев’ять гривень 64 копійки), в тому числі ПДВ 3 727 244,94 грн. (три мільйони сімсот двадцять сім тисяч двісті сорок чотири гривні 94 копійки); 3.1.2. ціна Послуг – 2 499 999,96 грн.(два мільйони чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 96 копійок), в тому числі ПДВ 416 666,66 грн. (чотириста шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 66 копійок).
Номер договору про закупівлю: 20122901
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 21 січня 2022
Сума оплати за договором: 24 863 469,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 143 911,60 UAH)