Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд за об’єктом Реконструкція існуючого міні футбольного поля Рибинської ЗОШ ,розташованої за адресою:Донецька область,Волноваський район, с.Рибинське, вул.Молодіжна 18
Очікувана вартість
4 894,53 UAH
UA-2020-10-05-003123-a 2625535a5cf142509adaca8f7ca8e4f8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данило Дмитрович Білязе

+380624441991 t07111980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142632
Місцезнаходження: 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр,1
Контактна особа: Данило Дмитрович Білязе
+380624441991
t07111980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Авторський нагляд за об’єктом Реконструкція існуючого міні футбольного поля Рибинської ЗОШ ,розташованої за адресою:Донецька область,Волноваський район, с.Рибинське, вул.Молодіжна 18
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Авторський нагляд за об’єктом Реконструкція існуючого міні футбольного поля Рибинської ЗОШ ,розташованої за адресою:Донецька область,Волноваський район, с.Рибинське, вул.Молодіжна 18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85735, Україна, Донецька область, с.Рибинське, вул.Молодіжна,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

05 жовтня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-КОНСАЛТИНГОВЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРТ"
#41097782
Переможець 4 894,53
UAH
05 жовтня 2020 11:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:14
IMG_0001.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 10:13
IMG_0002.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 10:13
IMG_0003.jpg зміни до договору
23 грудня 2020 10:13
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2020 08:39
Сканировать30004.JPG зміни до договору
09 жовтня 2020 08:38
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 11:47
Сканировать30002.JPG укладений
05 жовтня 2020 11:46
Сканировать30006.JPG укладений
05 жовтня 2020 11:46
Сканировать30003.JPG укладений
05 жовтня 2020 11:46
Сканировать3.JPG укладений
05 жовтня 2020 11:46
Сканировать30004.JPG укладений
05 жовтня 2020 11:46
Сканировать30005.JPG укладений
05 жовтня 2020 11:46
Сканировать30001.JPG укладений
05 жовтня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення гафік виходів та графік фінансування у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 16/20АН/661
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/684
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виникнення додаткових будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 16/20АН/661
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1097
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML