Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Шкільна 2, с. Старий Тараж на ділянці км 0+000 – км 0+400 (окремими ділянками) Кременецького району Тернопільської області
Очікувана вартість
1 387 460,00 UAH
UA-2020-10-05-002560-b 92265dd2e53642d4be7d6d380d1fb47b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуй Павло Павлович

+380352289449 pavlo.chuy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Тернопількомунінвест
Код ЄДРПОУ: 32865587
Місцезнаходження: 46017, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Київська, 3а
Контактна особа: Чуй Павло Павлович
+380352289449
pavlo.chuy@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 19:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 19:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 19:15
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 12:38
Очікувана вартість: 1 387 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 937,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вул. Шкільна 2, с. Старий Тараж на ділянці км 0+000 – км 0+400 (окремими ділянками) Кременецького району Тернопільської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Кременецький район, с. Старий Тараж, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. (Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2020 році) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 19:05
Додаток_5_Проект_договору.docx
05 жовтня 2020 19:05
Додаток_4_Цiнова_пропозицiя.docx
05 жовтня 2020 19:05
Додаток_3_Лист_-_згода.docx
05 жовтня 2020 19:05
Додаток_2_Технічне завдання.docx
05 жовтня 2020 19:05
Додаток_1_Перелiк_документiв Старий Тараж.docx
05 жовтня 2020 19:05
Оголошення Старий Тараж.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 1 189 000,00
UAH з ПДВ
1 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 1 219 333,00
UAH з ПДВ
1 219 333,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 13:04
Електронний підпис
15 жовтня 2020 12:59
КК 5 Штатний розпис.pdf
15 жовтня 2020 12:59
ІД 26 Копія статуту.pdf
15 жовтня 2020 12:59
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s
15 жовтня 2020 12:59
ІД 30 banking_licence_ПУМБ.pdf
15 жовтня 2020 12:59
31 Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 12:59
16 Технічне завдання.pdf
15 жовтня 2020 12:59
Цінова пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 12:59
ІД 27 Чинні дозвола.pdf
15 жовтня 2020 12:59
ІД 21 Транспортна схема.pdf
15 жовтня 2020 12:59
ІД 18 Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:15
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:05
№57 Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№43 ІД Довідка про АБЗ.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№41 ІД Копія ліцензії.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№31 ІД Копія витяг ПДВ.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№21 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№20 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№19 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№18 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№17 ВПВ 17.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№15 КК лист відгук 19 ПС.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№15 КК лист відгук 5ПС.pdf
15 жовтня 2020 15:05
№4 КК Договори оренди.rar
15 жовтня 2020 15:05
№1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
Переможець 1 189 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 09:33

Документи

20 жовтня 2020 09:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
#37306789
1 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2020 09:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:39
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 12:34
ДУ _1 вул. Шкільна.pdf зміни до договору
13 січня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:39
Договір укладений
26 жовтня 2020 15:37

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2020 15:00
1 178 504,00 UAH UA618201720344331013107047740
КП "Тернопількомунінвест"
UA613348510000026004962499976
ТзОВ "Авакс Проф"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 70
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 178 504,00
UAH (в тому числі ПДВ 196 417,33 UAH)