Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

”Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка у селі Чуква Самбірського району Львівської області” (ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
5 838 802,40 UAH
UA-2020-10-05-002433-b 8d15fc2b49d746d9a57141f968d2515b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янів Василь Вaсильович

+380323640537 chukvarada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чукв'янська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04370350
Місцезнаходження: 81480, Україна , Львівська обл., село Чуква, вул. Самбірська, 158
Контактна особа: Янів Василь Вaсильович
+380323640537
chukvarada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2020 12:09
Очікувана вартість: 5 838 802,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 194,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІТендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменуванняоголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 29 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
”Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка у селі Чуква Самбірського району Львівської області” (ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, вул. Шевченка у селі Чуква Самбірського району Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 18:07
2-Перелік змін_що вносяться-20.10.2020.doc
20 жовтня 2020 18:07
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРем.docx
05 жовтня 2020 17:25
1-ТД-КапРем.docx
20 жовтня 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 18:07
2-Перелік змін_що вносяться-20.10.2020.doc
20 жовтня 2020 18:07
2-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-КапРем.docx
05 жовтня 2020 17:25
1-ТД-КапРем.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 5 100 390,00
UAH з ПДВ
5 100 390,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 5 836 873,82
UAH з ПДВ
5 836 873,82
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 15:00
Електронний підпис
17 листопада 2020 15:00
Довідка ДПС 16.11.2020.pdf
17 листопада 2020 15:00
Довідки ст.17 Закону.pdf
17 листопада 2020 15:00
Ліцензія.pdf
17 листопада 2020 15:00
Довідка МВС 11.11.2020.pdf
11 листопада 2020 14:15
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:14
Лист-відгук 1.pdf
11 листопада 2020 14:14
Лист-відгук 2.pdf
11 листопада 2020 14:14
Довідка МТБ.pdf
27 жовтня 2020 15:01
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:56
Паспорт Карпець М.І..pdf
27 жовтня 2020 14:56
Звіт 1-ДФ (ІІІ квартал).pdf
27 жовтня 2020 14:56
Статут2020_опис.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Проект договору.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Штатний розпис 2020 2.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Технічна частина.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Свідоцтва ТЗ_НАРА.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Свідоцтва ТЗ ШРБУ-88.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Стаття 17 Закону.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Лист-відгук.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Дипломи ІТР.zip
27 жовтня 2020 14:56
Договір оренди МТБ.pdf
27 жовтня 2020 14:56
21441 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.zip
27 жовтня 2020 14:56
Виписка ЄДР.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Витяг ПДВ.pdf
27 жовтня 2020 14:56
Витяг з ЄДР від 26.08.2020р..pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
27 жовтня 2020 10:05
Технічні паспорти.rar
27 жовтня 2020 10:05
Копія звіту 1-ДФ за 2 кв.pdf
27 жовтня 2020 10:05
Статут 2019.pdf
27 жовтня 2020 10:05
проект договору.pdf
27 жовтня 2020 10:05
Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 10:05
Календарний графік.pdf
27 жовтня 2020 10:05
Технічна специфікація.pdf
27 жовтня 2020 10:05
ДЦ.rar
27 жовтня 2020 10:05
Кваліфікація.pdf
27 жовтня 2020 10:05
Декларація ОП траншеї.pdf
27 жовтня 2020 10:05
Dovirenist_Nazarenko (1).zip
27 жовтня 2020 10:05
Bank_licenzia (1).zip
27 жовтня 2020 10:05
Nakaz (1).zip
27 жовтня 2020 10:05
Інфорю щодо відп. ст 17.pdf
27 жовтня 2020 10:05
Відом. про учасника.pdf
27 жовтня 2020 10:05
135_18_77_29 000 (1).ZIP
27 жовтня 2020 10:05
Дов_дка_77 (1).ZIP

Конфіденційні документи

27 жовтня 2020 10:05
Штатний розклад.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить інформацію про розмір заробітної плати, що відповідно до ст. 31 Закону України "Про оплату праці" є конфіденційною інформацією.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Переможець 5 100 390,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 14:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 17:42

Вимога про усунення невідповідностей

Від 10.11.2020 р. Кому: ТОВ "ШЛЯХОВИК-Т" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - ”Капітальний ремонт дороги по вулиці Шевченка у селі Чуква Самбірського району Львівської області” (ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”) (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) Частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Враховуючи дане положення Закону вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: «І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей: У поданій учасником довідці про наявну матеріально-технічну базу, не зазначено інформації про НАЙМЕНУВАННЯ ОРЕНДОДАВЦЯ офісного приміщення та виробничої бази, складських приміщень, бітумосховища тощо. 1.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «1.1. 1.1. Довідка складена у формі таблиці, в якій вказані найменування і кількість обладнання, будівельних машин і механізмів, які передбачається використовувати учасником для виконання робіт; власне чи орендоване (чи знаходиться у користуванні, чи надаються послуги таким обладнанням, механізмами, машинами тощо); НАЙМЕНУВАННЯ ОРЕНДОДАВЦЯ (надавача послуг тощо)» 1.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): Відкориговану довідку у довільній формі з ІНФОРМАЦІЄЮ про НАЙМЕНУВАННЯ ОРЕНДОДАВЦЯ офісного приміщення та виробничої бази, складських приміщень, бітумосховища тощо. ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №2. 2.1. перелік виявлених невідповідностей: Учасником завантажено у складі пропозиції тільки один відгук про належне виконання аналогічних договорів. 2.2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації: «3.3. Відгук від замовників згідно довідки (НЕ МЕНШЕ ДВОХ) про належне виконання умов договору, що подано учасниками, згідно пунктів 3.1., 3.2. данного Додатку. Також подається документ, що підтверджує виконання поданого учасником договору в обсязі, що становить не менше 95% від загальної вартості договору (Довідка КБ-3)» 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (тобто завантажити в електронну систему): - ДВА відгуки від замовників згідно довідки та згідно поданих аналогічних договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
5 100 390,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:30
додаткова угода 8 до договору 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
18 листопада 2021 10:18
Додаткова угода 7 Шляховик Т.pdf зміни до договору
18 листопада 2021 10:12
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 09:57
додаткова угода 6 до договору 2 Шляховик.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 09:55
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 15:31
додаткова угода 5 вул Шевченка Чуква.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 16:22
додаткова угода 4 ТОВ Шляховик.pdf зміни до договору
13 серпня 2021 16:19
Електронний підпис укладений
13 серпня 2021 12:51
додаткова угода 3 ТОВ Шляховик.pdf зміни до договору
13 серпня 2021 12:48
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:07
додаткова угода Шляховик (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:04
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 14:37
Договір укладений
24 грудня 2020 14:33
Протокол продовження укладений
24 грудня 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в графіки фінансування та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виділення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку договору до 31.12.2022
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2021р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення фінансування на 2021р.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження договору на 2022 рік
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML