Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 код 62856 опора для інтраопераційної зміни положення ноги (ортопедичне пристосування 1006); НК 024:2019 код 35394 операційний стіл, ортопедичний (операційний стіл з механіко-гідравлічним приводом «МТ300D»); НК 024:2019 код 35364 старилізатор сухо жаровий (стерилізатор повітряний ГПД - 320))
Очікувана вартість
249 679,00 UAH
UA-2020-10-05-002366-c ● 4e22eae1df874895ae42b8e02eeb03a6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЛИСИЧАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05401658 |
Місцезнаходження: | 93113, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, будинок 134 |
Контактна особа: |
Оксана Краснова +380645171017 knplis@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2020 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 12:56 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 249 679,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 498,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
ортопедичне пристосування 1006
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93113, Україна, Луганська область, місто Лисичанськ, будинок 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 62856 — Опора для інтраопераційної зміни положення ноги
1 штуки
операційний стіл з механіко-гідравлічним приводом «МТ300D»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93113, Україна, Луганська область, місто Лисичанськ, будинок 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35394 — Операційний стіл, ортопедичний
1 штуки
стерилізатор повітряний ГПД - 320
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93113, Україна, Луганська область, місто Лисичанськ, будинок 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35364 — Стерилізатор сухожаровий
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2020 13:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2020 13:14 |
ТД мед обладнання кошти НСЗУ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо дискримінаційних умов
Дата подання: 08 жовтня 2020 16:13
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 09:40
Висловлюєм Вам свою пошану уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД) на закупівлю, повідомляє, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства , а саме , положення зазначені в документації є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників. В технічному завданні зазначена вимога: Оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.. Вимога Замовника, як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону (Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників), частини 3 статті 22 (Документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі виробів медичного призначення № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 зазначені рекомендації, а саме: - не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі. Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не з виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів. На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення ДКТ у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме : Вилучити з тендерної документації Технічне завдання - Оригінал або копія гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати назву предмета закупівлі, найменування замовника та номер оголошення про проведення процедури закупівлі.
Звернувшись за Гарантійним листом виробника до ми отримали відповідь, що Гарантійний лист на цей тендер уже наданий іншому учаснику і інших Гарантійних лист на дану позицію не надають. Таким чином виникає ситуація, коли інші потенційні учасники ще до початку тендеру знаходяться в дискримінаційних умовах. Отже, переможцем даного тендеру може бути тільки Учасник з Гарантійним листом, а Цінова пропозиція не має значення. Діючим законодавством наявність Гарантійного листа не є обов'язковою умовою для участі у тендері. Також надання Гарантійних лист залежіть виключно від БАЖАННЯ виробника або дистриб'ютора. Вплинути на позицію виробника або дистриб'ютора за Законом не можливо. Якщо наша вимога не буде задоволена, ми обов'язково будемо звертатись до АМКУ з позивом на дискримінаційні умови.У разі позитивного рішення АМКУ на нашу користь будемо відшкодовувати усі судові збитки за рахунок посадових осіб, які приняли таке рішення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Вимоги тендерної документації формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних товарів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення високої якості устаткування, адже лише безпосередньо виробник устаткування може гарантувати Замовнику належну якість.
3. Забезпечення мінімальної націнки на устаткування, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що устаткування яке постачатиметься учасником отримане ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником, але й представництвом, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником,.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що лист – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів» надає рекомендації виключно, щодо закупівлі лікарських засобів (ліків), а не медичного обладнання.
До того ж, звертаємо Вашу увагу на те, що Ви посилаєтесь на статті ЗУ «Про публічні закупівлі» старої редакції, яка на даний момент не є чинною.
Викладене вище свідчить про повне дотримання КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня» вимог діючого законодавства.
Вимоги тендерної документації формуються Замовником на підставі принципів публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних товарів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення високої якості устаткування, адже лише безпосередньо виробник устаткування може гарантувати Замовнику належну якість.
3. Забезпечення мінімальної націнки на устаткування, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що устаткування яке постачатиметься учасником отримане ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником, але й представництвом, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником,.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що лист – роз’яснення №3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року Мінекономрозвитку «Щодо закупівлі лікарських засобів» надає рекомендації виключно, щодо закупівлі лікарських засобів (ліків), а не медичного обладнання.
До того ж, звертаємо Вашу увагу на те, що Ви посилаєтесь на статті ЗУ «Про публічні закупівлі» старої редакції, яка на даний момент не є чинною.
Викладене вище свідчить про повне дотримання КНП «Лисичанська багатопрофільна лікарня» вимог діючого законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ШИЛОВА СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА" |
248 630,00
UAH з ПДВ
|
248 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКР ДІАГНОСТИКА" |
249 500,00
UAH з ПДВ
|
249 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ШИЛОВА СВІТЛАНА ЛЕОНІДІВНА" #2525701221 |
Переможець |
248 630,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 листопада 2020 10:58
|
Договір бладнання НСЗУ.pdf | укладений |
16 листопада 2020 10:57
|