Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту кабінетів ІІ поверху приміщення ДХШ
Очікувана вартість
284 733,00 UAH
UA-2020-10-05-001157-c b98ba8554b924516b022fed081048c60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нечипорук Людмила

+380632817826 kultura.vv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20123667
Місцезнаходження: 44700, Україна , Волинська обл., Володимир-Волинський, м.Володимир-Волинський, вул.Ковельська,29
Контактна особа: Нечипорук Людмила
+380632817826
kultura.vv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 12 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 13:41
Очікувана вартість: 284 733,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту кабінетів ІІ поверху приміщення ДХШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, Володимир-Волинський, Устилузька,54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку оплата після виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 11:05
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-27-000032 ● 8b601f4588ed4a569d408517b3af0e8c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2020 13:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.11.2020 № 54-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК

Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 26.11.2020 № 54-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-10-05-001157-c від 05.10.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-01 13:58:30

Запит про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області моніторингу закупівлі послуг «Послуги з поточного ремонту кабінетів ІІ поверху приміщення ДХШ», що проведена відділом культури і туризму виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради (далі - Замовник) за процедурою відкритих торгів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-05-001157-c), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Чому Замовником не опубліковано протокол розгляду тендерної пропозиції колективного підприємства «ПРОМЖИТЛОБУД» м. Володимир-Волинський?
2. Чому Замовником до укладеного договору на виконання поточного ремонту від 10.11.2020 №31 (далі – договір №31) не опубліковано додаток №1 «Договірна ціна», додаток №2 «Локальні кошториси», додаток №3 «Poзpaхyнок вaртoстi мaтеpiaльниx pесуpсiв (вiлoмiсть)» та додаток №4 «Poзpaхунoк прямих витрат і зaгальнoвиpoбничиx витрат, розрахунок прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат», що відповідно пункту 12 договору №31 є його невід’ємною частиною?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-02 10:49:26

Послуги з поточного ремонту кабінетів ІІ поверху приміщення ДХШ - відповідь на запит

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення.

На ваш запит тендерний комітет відділу культури і туризму виконавчого комітту Володимир-Волинської міської ради пояснює наступне.
При оголошені та проведені процедури «відкриті торги» на закупівлю Послуги з поточного ремонту кабінетів ІІ поверху приміщення ДХШ UA-2020-10-05-001157-c, члени тендерного комітету керувалися основними принципами здійснення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Всі засідання комітету оформляються протоколами засідання та скріплюються поіменними підписами. Відповідно був оформлений протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції КП Промжитлобуд №45 від 30.10.2020 року, в якому вказано секретарю опублікувати даний протокол. Також при укладенні договору Переможець торгів подав всі додатки, які вказані у п.12 Договору №31 від 10.11.2020 року.
Було взято пояснення причини допущених недоліків у секретаря тендерного комітету Нечипорук Л.М.
З її пояснення без завдання шкоди фінансовим інтересам держави, ненавмисно при публікаціїї рішення про визначення переможця та самого договору було зроблено технічну помилку через неуважність та не перевірено чи було прикріплено системою та опубліковано наявні документи. Встановлене Державною аудиторською службою України за результатом моніторингу порушення законодавства в частині публікації форм документів у сфері публічних закупівель є наслідком технічної помилки замовника, є малозначним, не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджету. Розірвання укладеного договору за результатами даної закупівлі тягне за собою нанесення шкоди учасникам освітнього процесу художньої школи та призведе до примусової зупинки роботи закладу освіти на період проведення нової закупівлі. Тендерним комітетом було взято до уваги ваші зауваження з метою не допущення таких технічних помилок у майбутньому та прийнято наступні заходи: 1) повторно озвучено та вказано секретарю тендерного комітету Нечипорук Л.М. про необхідність перевірки публікації всіх необхідних документів та додатків відповідно до статті 10 ЗУ Про публічні закупівлі №922- VІІІ від 25.12.2015 року; 2) взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись установлених вимог Закону.
Додаємо усі наявні копії.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-01 15:42:38

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення.

На ваш запит тендерний комітет відділу культури і туризму виконавчого комітту Володимир-Волинської міської ради пояснює наступне.
При оголошені та проведені процедури «відкриті торги» на закупівлю Послуги з поточного ремонту кабінетів ІІ поверху приміщення ДХШ UA-2020-10-05-001157-c, члени тендерного комітету керувалися основними принципами здійснення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Всі засідання комітету оформляються протоколами засідання та скріплюються поіменними підписами. Відповідно був оформлений протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції КП Промжитлобуд №45 від 30.10.2020 року, в якому вказано секретарю опублікувати даний протокол. Також при укладенні договору Переможець торгів подав всі додатки, які вказані у п.12 Договору №31 від 10.11.2020 року.
Було взято пояснення причини допущених недоліків у секретаря тендерного комітету Нечипорук Л.М.
З її пояснення без завдання шкоди фінансовим інтересам держави, ненавмисно при публікаціїї рішення про визначення переможця та самого договору було зроблено технічну помилку через неуважність та не перевірено чи було прикріплено системою та опубліковано наявні документи. Встановлене Державною аудиторською службою України за результатом моніторингу порушення законодавства в частині публікації форм документів у сфері публічних закупівель є наслідком технічної помилки замовника, є малозначним, не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджету. Розірвання укладеного договору за результатами даної закупівлі тягне за собою нанесення шкоди учасникам освітнього процесу художньої школи та призведе до примусової зупинки роботи закладу освіти на період проведення нової закупівлі. Тендерним комітетом було взято до уваги ваші зауваження з метою не допущення таких технічних помилок у майбутньому та прийнято наступні заходи: 1) повторно озвучено та вказано секретарю тендерного комітету Нечипорук Л.М. про необхідність перевірки публікації всіх необхідних документів та додатків відповідно до статті 10 ЗУ Про публічні закупівлі №922- VІІІ від 25.12.2015 року; 2) взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись установлених вимог Закону.
Додаємо усі наявні копії.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом було вивчено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-05-001157-c. Прийнято наступні заходи: 1) повторно озвучено та вказано секретарю тендерного комітету Нечипорук Л.М. про необхідність перевірки публікації та підписів оголошення про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір і договору про закупівлю відповідно до статті 10 ЗУ Про публічні закупівлі №922- VІІІ від 25.12.2015 року; 2) взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись установлених вимог Закону. про проведення відкритих торгів, повідомленні про намір укласти договір і договору про закупівлюилок у майбутньому та прийнято наступні заходи: 1) повторно озвучено та вказано секретарю тендерного комітету Нечипорук Л.М. про необхідність перевірки публікації всіх необхідних документів та додатків відповідно до статті 10 ЗУ Про публічні закупівлі №922- VІІІ від 25.12.2015 року; 2) взято до уваги узагальнені відповіді рекомендаційного характеру Уповноваженого органу щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 3) одноголосно вирішено в майбутньому чітко дотримуватись установлених вимог Закону.

2020-12-09 15:36:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції; Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис посадової особи після внесення інформації в електронні поля повідомлення про намір укласти договір.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

RISK1-3_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шинкарук Віталій Вікторович 232 200,00
UAH з ПДВ
219 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДІНДУСТРІЯ ПРЕСТИЖ" 281 700,00
UAH з ПДВ
219 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСКИ" 282 468,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ 281 993,05
UAH з ПДВ
281 993,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 21:11
Електронний підпис
21 жовтня 2020 21:09
платник податку.pdf
21 жовтня 2020 21:09
Лист-згода.pdf
21 жовтня 2020 21:09
витяг єдрпоу.pdf
21 жовтня 2020 21:09
ЄДРПОУ витяг.pdf
21 жовтня 2020 21:09
ціновіа пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:40
IMG_0016.pdf
21 жовтня 2020 17:40
Витяг з ЄДР.rtf
21 жовтня 2020 17:40
IMG_0019.pdf
21 жовтня 2020 17:40
IMG_0015.pdf
21 жовтня 2020 17:40
IMG_0020.pdf
21 жовтня 2020 17:40
IMG_0018.pdf
21 жовтня 2020 17:40
лист згода.PDF
21 жовтня 2020 17:40
IMG_0021.jpg
21 жовтня 2020 17:40
ДОВІДКА СТ.17.pdf
21 жовтня 2020 17:40
IMG_0017.pdf
21 жовтня 2020 17:40
IMG_0014.pdf
21 жовтня 2020 17:40
IMG_0022.pdf
21 жовтня 2020 17:40
довідка зобов_язання.PDF
21 жовтня 2020 17:40
ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 17:40
цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 17:40
статут Престиж.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 00:18
Електронний підпис
22 жовтня 2020 00:16
Кошторис.pdf
22 жовтня 2020 00:16
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 00:16
Кваліфікація1.pdf
22 жовтня 2020 00:16
Кваліфікація 2.pdf
22 жовтня 2020 00:16
Проєкт договору.pdf

Конфіденційні документи

22 жовтня 2020 00:16
Клуб.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Акти виконаних робіт комер тає

22 жовтня 2020 00:16
Садок.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Акти виконаних робіт комер тає

Публічні документи

30 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис
30 жовтня 2020 16:51
податкова.pdf.p7s
30 жовтня 2020 16:51
довідки.pdf.p7s
30 жовтня 2020 16:51
довідка мвс.jpg.p7s
30 жовтня 2020 16:51
податкова.pdf
30 жовтня 2020 16:51
ліцензія.PDF
30 жовтня 2020 16:51
довідки.pdf
30 жовтня 2020 16:51
довідка мвс.jpg
21 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис
21 жовтня 2020 11:11
технічні, якісні хар.PDF.p7s
21 жовтня 2020 11:11
технічні, якісні хар.PDF
21 жовтня 2020 11:11
тендерна пропозиція.PDF.p7s
21 жовтня 2020 11:11
тендерна пропозиція.PDF
21 жовтня 2020 11:11
статут.pdf.p7s
21 жовтня 2020 11:11
статут.pdf
21 жовтня 2020 11:11
статті 17.PDF.p7s
21 жовтня 2020 11:11
статті 17.PDF
21 жовтня 2020 11:11
свідоцтво пдв.PDF.p7s
21 жовтня 2020 11:11
свідоцтво пдв.PDF
21 жовтня 2020 11:11
протокол на директора.PDF
21 жовтня 2020 11:11
право першого підпису.PDF
21 жовтня 2020 11:11
платники пдв.PDF.p7s
21 жовтня 2020 11:11
платники пдв.PDF
21 жовтня 2020 11:11
наказ директора.PDF.p7s
21 жовтня 2020 11:11
наказ директора.PDF
21 жовтня 2020 11:11
ліцензія.PDF.p7s
21 жовтня 2020 11:11
ліцензія.PDF
21 жовтня 2020 11:11
досвід садік.pdf.p7s
21 жовтня 2020 11:11
досвід садік.pdf
21 жовтня 2020 11:11
довідкова інформація.PDF
21 жовтня 2020 11:11
довідки.PDF.p7s
21 жовтня 2020 11:11
довідки.PDF
21 жовтня 2020 11:11
відгук.PDF.p7s
21 жовтня 2020 11:11
відгук.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шинкарук Віталій Вікторович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДІНДУСТРІЯ ПРЕСТИЖ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСКИ"

КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шинкарук Віталій Вікторович
#3004521237
Відхилено 219 899,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 11:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДІНДУСТРІЯ ПРЕСТИЖ"
#43533206
Відхилено 219 900,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 11:58
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСКИ"
#36933000
Відхилено 220 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 12:01
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ
#05526184
Переможець 281 993,05
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 12:07

Документи

27 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:07
IMG.pdf

Документи

28 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис
28 жовтня 2020 11:55
IMG.pdf

Документи

29 жовтня 2020 12:00
Електронний підпис
29 жовтня 2020 12:00
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКИЙ
#05526184
281 993,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 15:23
IMG.pdf укладений
10 листопада 2020 15:22