Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-12 Волноваха - Бойківське (окремими ділянками)
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and lists of works» Development of design documentation for the current average repair of the public road of state importance T-05-12 Volnovakha - Boykivske (separate sections)
Очікувана вартість
7 000 000,00 UAH
UA-2020-10-05-000652-a a3398381b9ed4dd490966872ebda542d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 жовтня 2020 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:29
Очікувана вартість: 7 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 175 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 210000 UAH
Publication date: 05 жовтня 2020 09:25
Enquiries until: 26 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 01 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 листопада 2020 12:00

Information

Estimated total value: 7 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 175 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% від очікуваної вартості закупівлі.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 368201720355119001000008630, МФО 820172, Державна казначейська служба України, м. Київ.
Розгорнути Згорнути
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у даній процедурі закупівлі, повинні бути викладені українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% від очікуваної вартості закупівлі.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь - яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 368201720355119001000008630, МФО 820172, Державна казначейська служба України, м. Київ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-12 Волноваха - Бойківське (окремими ділянками)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: T-05-12 — Волноваха - Бойківське

GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and lists of works» Development of design documentation for the current average repair of the public road of state importance T-05-12 Volnovakha - Boykivske (separate sections)
CPV: 71320000-7
Період постачання: по 30 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється поетапно на підставі актів здачі - приймання наданих послуг протягом 10 робочих днів після підписання. Взяття бюджетних та фінансових зобов’язань за договором здійснюються відповідно до ст.48 Бюджетного кодексу України та «Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 (зі змінами). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2020 09:23
Тендерна документація.docx
05 жовтня 2020 09:22
Проект договору.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 листопада 2020
UA-2020-10-05-000652-aa3398381b9ed4dd490966872ebda542d
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 листопада 2020 11:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №478 від 09.11.2020 у тендерній пропозиції Учасника ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» Розробка проектної документації на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-12 Волноваха - Бойківське (окремими ділянками)», UA-2020-10-05-000652-a (відкриті торги з публікацією англійською мовою) виявлено невідповідності у документах тендерної пропозиції вимогам тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Згідно вимог до таблиці №1 додатку №4 тендерної документації, Учасник надає інформацію про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій. В тендерної пропозиції Учасника в п.1 таблиці «Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази та технологій», вказано, що для надання послуг на об’єкті, учасник залучає бурову машину згідно договору оренди обладнання №21/09/20 від 21.09.2020р. Надана копія договору оренди обладнання №2909/01 від 29.09.2020р. з актом прийому-передачі. Лист-підтвердження надано до договору №21/09/20 від 21.09.2020р. 2. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Учасника виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після аукціону, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель наступних документів - приведені у відповідність таблицю №1 додатку №4 тендерної документації, копію договору оренди бурової машини з відповідними додатками та лист-підтвердження орендодавця щодо не заперечення використання його техніки для надання послуг учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі та за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення послуг по предмету закупівлі.

Документи

05 листопада 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 листопада 2020 18:45
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:44
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:43
Кошторис Т-05-12.pdf
20 листопада 2020 18:43
Fwd_ гарантія ТРАНСIНЖИНIРИНГ.zip
20 листопада 2020 14:47
Протокол №1_завірений.PDF
20 листопада 2020 14:47
Протокол №51.PDF
20 листопада 2020 14:47
Лист про надання ліцензії .PDF
18 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:23
Тендерна пропозиція.PDF
18 листопада 2020 16:23
Довідка.PDF
18 листопада 2020 16:23
Довідка (2).PDF
18 листопада 2020 16:23
Довідка.zip
09 листопада 2020 17:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:33
Договір 2909-01.PDF
09 листопада 2020 17:33
Довідка МТБ 09.11.20.PDF
04 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:24
Кваліфікаційна частина.pdf
04 листопада 2020 14:24
Технічна частина.PDF
04 листопада 2020 14:24
Тендерна пропозиція.PDF
04 листопада 2020 14:24
Банківська гарантія.pdf

Документи

05 листопада 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 листопада 2020 12:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 листопада 2020 11:38
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:33
виписка
05 листопада 2020 11:33
Устав ХП.pdf
05 листопада 2020 11:33
ПКД
05 листопада 2020 11:33
Довідка про субпідрядника
05 листопада 2020 11:33
Повноваження щодо підпису
05 листопада 2020 11:33
ст. 17
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
матеріально-технічна база
05 листопада 2020 11:33
Тендерна пропозиціяpdf
05 листопада 2020 11:33
реєстр 05.11.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 6 700 000,00
UAH з ПДВ
6 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 6 790 000,00
UAH з ПДВ
6 615 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 18:45
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:44
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:43
Кошторис Т-05-12.pdf
20 листопада 2020 18:43
Fwd_ гарантія ТРАНСIНЖИНIРИНГ.zip
20 листопада 2020 14:47
Протокол №1_завірений.PDF
20 листопада 2020 14:47
Протокол №51.PDF
20 листопада 2020 14:47
Лист про надання ліцензії .PDF
18 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
18 листопада 2020 16:23
Тендерна пропозиція.PDF
18 листопада 2020 16:23
Довідка.PDF
18 листопада 2020 16:23
Довідка (2).PDF
18 листопада 2020 16:23
Довідка.zip
09 листопада 2020 17:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:34
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:33
Договір 2909-01.PDF
09 листопада 2020 17:33
Довідка МТБ 09.11.20.PDF
04 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:25
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:24
Кваліфікаційна частина.pdf
04 листопада 2020 14:24
Технічна частина.PDF
04 листопада 2020 14:24
Тендерна пропозиція.PDF
04 листопада 2020 14:24
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
Переможець 6 525 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 09:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 09:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
6 525 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 09:06
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2021 13:18
ДУ від 29.04.2021 до договору №2-148 від 30.11.2020 (1).pdf зміни до договору
30 квітня 2021 13:18
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 15:00
ДУ від 27.04.2021 до договору №2-148 від 30.11.2020 (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2021 15:00
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 09:24
Договір №2-148 від 30.11.2020.pdf укладений
30 листопада 2020 09:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 2-148
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): переросподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-148
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 525 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 087 500,00 UAH)