Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт службових приміщень на 1-му, 3-му поверхах та місць загального користування на 1-му, 2-му та 3-му поверхах адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. А. Антонова, 2-А, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-10-02-008777-a 866d26be0dd84000a0c42339a0b50aab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Христенко

+380442007475 khrystenko.og@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Олена Христенко
+380442007475
khrystenko.og@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 15:45
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Категорія замовника: Орган державної влади (пункт перший частини четвертої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт службових приміщень на 1-му, 3-му поверхах та місць загального користування на 1-му, 2-му та 3-му поверхах адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. А. Антонова, 2-А, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03186, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Авіаконструктора Антонова, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за фактично надані Послуги проводяться у національній валюті України (гривні) в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Сторін Актів приймання наданих послуг за формою КБ-2в та Довідок про вартість наданих послуг за формою КБ-3. Назва послуги номенклатурної позиції предмета закупівлі та код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Поточний ремонт службових приміщень на 1-му, 3-му поверхах та місць загального користування на 1-му, 2-му та 3-му поверхах адміністративної будівлі Офісу Генерального прокурора за адресою: м. Київ, вул. А. Антонова, 2-А, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 16:52
Проєкт договору.docx
02 жовтня 2020 16:52
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" 1 317 806,45
UAH з ПДВ
1 303 806,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕКТОР-АТ 1 319 433,29
UAH з ПДВ
1 305 433,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЛУАТАЦІЯ" 1 383 326,48
UAH з ПДВ
1 383 326,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:30
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:13
5. ДФС Укрдобуд 26.10.rar
23 жовтня 2020 17:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:44
13. Статут Укрдорбуд.pdf
16 жовтня 2020 16:44
18. Банківська гарантія.zip
16 жовтня 2020 16:44
19. Сертифікати якості.pdf
16 жовтня 2020 16:44
ОФІС_ПРОКУРОР.imd
16 жовтня 2020 16:44
13.2 Витяг ЄДР Укрдорбуд.pdf
16 жовтня 2020 16:44
15. Акт огляду обєкту.pdf
16 жовтня 2020 16:44
13.3 Витяг ПДВ Укрдорбуд.pdf
16 жовтня 2020 16:44
7.2 Ліцензія Укрдорбуд.pdf
16 жовтня 2020 16:44
6.1 Дефектний акт.pdf
16 жовтня 2020 16:44
6. Проект договору.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис
16 жовтня 2020 14:48
53.imd
16 жовтня 2020 14:47
Акт огляду об'єкта.pdf
16 жовтня 2020 14:46
Виписка.pdf
16 жовтня 2020 14:45
Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 14:45
Відомості ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 14:45
Довідка ВЕКТОР.rar
16 жовтня 2020 14:45
Довідка довкілля.pdf
16 жовтня 2020 14:44
Довідка МВС.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Довідка субпідряд.pdf
16 жовтня 2020 14:41
Довідка ТАЛДИКІН.rar
16 жовтня 2020 14:41
Договір №24.pdf
16 жовтня 2020 14:32
ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 14:32
Право підпису.pdf
16 жовтня 2020 14:31
СТАТУТ.pdf
16 жовтня 2020 14:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:40
Відгук.pdf
16 жовтня 2020 16:11
Довiдка_(персонал).docx.pdf
16 жовтня 2020 16:11
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
16 жовтня 2020 16:10
Лiцензiя.docx.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд"

ТОВ ВЕКТОР-АТ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЛУАТАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд"
#42054231
Переможець 1 303 806,44
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 15:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей – 1. В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначено: насос гідравлічний ручний НРГ 2010 – 3 шт. Для підтвердження інформації, вказаній у Довідці, надано договір оренди обладнання від 10.07.2020 № 20/7, в якому зазначено: насос гідравлічний ручний НРГ 2010 – 2 шт. 2. Відсутні протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці з ПБЕЕС, протокол засідання комісії з перевірки знань ПЕЕЗ та протокол засідання комісії з перевірки знань НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» про перевірку знань працівника Зозулі Ірини Анатоліївни, яка зазначена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені до виконання договору. 3. У наданому аналогічному договорі від 28.07.2020 № 2/166 Додаток № 3 – локальний кошторис наданий не в повному обсязі та відсутні первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору. Предметом договору від 17.03.2020 № 35/20-123 є капітальний ремонт приміщень підліткового клубу «Орлятко», який не відповідає встановленим вимогам до предмету аналогічного договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідності – пункт 1 «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», таблиці «Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей – 1. Оновлену довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) або з накладенням ЕЦП/КЕП та електронної печатки (у разі наявності) в якій зазначається інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг. На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, Учасник має надати оборотно-сальдову відомість складену відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю. 2. Оновлену Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) або з накладенням ЕЦП/КЕП та електронної печатки (у разі наявності) з інформацією про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням: ПІБ, посада; кваліфікація/спеціалізація/тощо; стаж роботи. На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, Учасник має надати належним чином завірені копії документів, а саме: - першої та останньої сторінки трудової книжки працівників, або договори чи контракти між працівником та роботодавцем, або копії наказів про прийняття на роботу, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю) або договір про надання (виконання) послуг (робіт)); - форми №1ДФ за 2 квартал 2020 року разом з електронною квитанцією про прийняття її до обліку уповноваженим органом; - протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці з Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС); - протоколу засідання комісії з перевірки знань Правил експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ); - протоколу засідання комісії з перевірки знань НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - протоколу засідання комісії з перевірки знань ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення». 3. Оновлену Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та печаткою Учасника (у разі наявності) або з накладенням ЕЦП/КЕП та електронної печатки (у разі наявності) з інформацією про виконання не менше одного аналогічного договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: найменування контрагента; предмету договору, номеру та дати укладення договору; сума договору; строк виконання договору (виконаний договір). На підтвердження інформації, вказаній у Довідці, Учасник має надати копію виконаного аналогічного договору (не менше одного) протягом останніх 2 (двох) років та документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів), а саме первинних документів (документа), що визначені в аналогічному договорі (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг/тощо). Аналогічний договір повинен бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору дозволяється подавати не в повному обсязі. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір за умовами якого було надано послуги з поточного ремонту службових приміщень.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд" #42054231

№ рішення у справі

466-р

Дата рішення у справі

12.08.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Комерційне підприємство "Укрдорбуд"
#42054231
1 303 806,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 11:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:50
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:45
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 18:13
Договір.pdf укладений
11 листопада 2020 18:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 11/20-08
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 277 432,08
UAH (в тому числі ПДВ 212 905,35 UAH)