Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столярні вироби ( металопластикові двері та вікна ) з монтажними та демонтажними роботами.
Очікувана вартість
112 000,00 UAH
UA-2020-10-02-008774-a f670c620c1ae4a07bf476eb2857f0e8f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

елена

+380678571227 polishko.np@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01280527
Місцезнаходження: 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31
Контактна особа: елена
+380678571227
polishko.np@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:28
Очікувана вартість: 112 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
металопластикові двері та вікна (з монтажними та демонтажними роботами.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49102, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Ближня, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 17:25
окна перегородки.doc
02 жовтня 2020 16:52
4 поверх.rtf
02 жовтня 2020 16:52
6 поверх.rtf
02 жовтня 2020 16:52
7 поверх.rtf
02 жовтня 2020 16:52
приймальня.rtf
02 жовтня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 17:25
окна перегородки.doc
02 жовтня 2020 16:52
окна перегородки.doc
02 жовтня 2020 16:52
4 поверх.rtf
02 жовтня 2020 16:52
6 поверх.rtf
02 жовтня 2020 16:52
7 поверх.rtf
02 жовтня 2020 16:52
приймальня.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виправте дату закінчення подання пропозицій
Дата подання: 06 жовтня 2020 16:14
7. Дата та час закінчення подання пропозицій: 15.08.2020 року, 13:00
Відповідь відсутня
Уточніть опис же за Дод 1?
Дата подання: 06 жовтня 2020 16:17
1.1. опис запропонованих товарів у відповідності до вимог технічної специфікації Додаток №4 до запиту (повинен надати у формі пояснювальної записки) А технічна специфікація - Додаток 1... І там же на початку приберіть згадку про водяну баню)) МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДК 021:2015: код 42940000-7 - Машини для термічної обробки матеріалів (Баня водяна)
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 жовтня 2020 17:24
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Закупівлю UA-2020-10-02-008774-a було відмінено на підставі рішення, оформленого протоколом уповноваженої особи № 300 від 08.09.2020 у зв'язку з виявленими технічними порушеннями порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. В подальшому буде оголошено нову закупівлю щодо даного предмету закупівлі; у відповідності до норм чинного законодавства.
Документи:
08 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:23
протокол300.pdf