Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розробка проєкту «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення за адресою м. Хмельницький, вул. Марка Кропивницького, 6А»
Очікувана вартість
87 927,00 UAH
UA-2020-10-02-007721-a 0535e88f85994766a8d13d52ea06f4af
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Смолієнко Євгенія Володимирівна

+380382671894 smolienko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмельницьке комунальне підприємство «Спецкомунтранс»
Код ЄДРПОУ: 03356565
Вебсайт: http://skt.km.ua
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Толстого,1
Контактна особа: Смолієнко Євгенія Володимирівна
+380382671894
smolienko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 12:09
Очікувана вартість: 87 927,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 439,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
розробка проєкту «Капітальний ремонт частини нежитлового приміщення за адресою м. Хмельницький, вул. Марка Кропивницького, 6А»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Толстого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 жовтня 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату робіт та після підписання Сторонами акту виконаних робіт по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника. Строк оплати робіт, що виконуються за цим договором становить 15 робочих днів з моменту підписання акту виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 жовтня 2020 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2020 14:52
Оголошення.doc
02 жовтня 2020 15:36
Кваліфікаційні вимоги.docx
02 жовтня 2020 15:36
Технічне завдання Центр.pdf
02 жовтня 2020 15:36
Пропозиція Центр.docx
02 жовтня 2020 15:36
Кошторис.docx
02 жовтня 2020 15:36
Договір навчальний центр.docx
03 жовтня 2020 19:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 жовтня 2020 14:52
Оголошення.doc
02 жовтня 2020 15:36
Кваліфікаційні вимоги.docx
02 жовтня 2020 15:36
Технічне завдання Центр.pdf
02 жовтня 2020 15:36
Пропозиція Центр.docx
02 жовтня 2020 15:36
Кошторис.docx
02 жовтня 2020 15:36
Договір навчальний центр.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість людей
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:04
Дата відповіді: 03 жовтня 2020 14:02
Для визначення класу наслідків відповідальності просимо Вас надати інформацію щодо кількості осіб, які можуть постійно перебувати на обєкті протягом 8 і більше годин на добу.
Відповідь: Постійно на об'єкті буде перебувати не більше двох осіб. Об'єкт буде працювати як виставкова зала. Одночасно зможе приймати відвідувачів у кількості, що не перевищуватиме 35 чоловік.
Щодо джерела фінансування
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:09
Дата відповіді: 03 жовтня 2020 14:03
З метою визначення необхідності проведення експертизи просимо надати інформацію щодо джерела джерела фінансування, за рахунок якого здійснюватиметься закупівля проектних робіт.
Відповідь: Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету.
кошториси
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:16
Дата відповіді: 03 жовтня 2020 19:08
просимо повідомити чи входить до складу проектної документації яку необхідно розробити розробка кошторисної частини згідно вимог ДСТУ Б 1.1-7:2013 в ліцензованому програмному комплексі АВК-5 ?
Відповідь: Так, входить
оголошення
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:27
Дата відповіді: 03 жовтня 2020 14:53
просимо вас додати оголошення про проведення тендеру згідно вимог п.1 ст.10 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Оголошення додано
ТЕП існуючої будівлі
Дата подання: 02 жовтня 2020 18:53
Дата відповіді: 03 жовтня 2020 19:12
Прошу уточнити ТЕП існуючої буділі. Цікавить поверховість та призначення інших приміщень? Чи є вимоги до енергоефективності та пожежної безпеки ( які розділи проекту будуть розроблятись)?
Відповідь: Будівля має два поверхи. На першому поверсі офісні приміщення. Проектування здійснюється в одну стадію РП. Розділи проекту, що необхідно розробити: АР (разом з інтерєрними рішеннями згідно ТЗ), ЕТР, ЕЕ, також є необхідним розділ з пожежної безпеки.
Кваліфікаційні сертифікати
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:33
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 13:16
Просимо уточнити, які саме кваліфікаціні сертифікати потрібно надати
Відповідь: Має бути сертифікат головного інженера проекта або головного архітектора проекта.
Експертза
Дата подання: 06 жовтня 2020 12:06
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 14:14
Уточніть будь-ласка. Експертиза проекту потрібна комплесна чи вистачить тільки кошторисної документації для проведення тендеру?
Відповідь: Тільки кошторисної документації
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Васильковська Наталія Юріївна 40 006,51
UAH з ПДВ
26 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кармаліта Максим Федорович 49 735,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гушул Віктор Анатолійович 69 900,00
UAH з ПДВ
27 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ" 59 116,89
UAH з ПДВ
57 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 17:17
IMG_00012.pdf
09 жовтня 2020 17:17
IMG_0001 (1).pdf

Публічні документи

14 жовтня 2020 04:10
Електронний підпис
14 жовтня 2020 04:07
2. Тендерна пропозиція.PDF
14 жовтня 2020 04:07
1. Реєстр документів.PDF

Публічні документи

08 жовтня 2020 18:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Васильковська Наталія Юріївна

ФОП Кармаліта Максим Федорович

ФОП Гушул Віктор Анатолійович

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Васильковська Наталія Юріївна
#3113415383
Переможець 26 990,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 09:49

Документи

16 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:45
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 09:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Васильковська Наталія Юріївна
#3113415383
26 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2020 09:48
Електронний підпис
16 жовтня 2020 09:45
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:24
Договір-2.pdf укладений
22 жовтня 2020 13:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
03 грудня 2020 10:09
26 990,00 UAH UA818201720344351004100052695
ХКП "Спецкомунтранс"
UA533154050000026005052312717
ФОП Васильковська Наталiя Юрiївна
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 990,00
UAH