Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція системи інженерного захисту території від просп. Гагаріна до акваторії р. Дніпро, в межах просп. Дмитра Яворницького та узв. Балашовського у м. Дніпрі. І черга (по вул. Чернишевського та узв. Балашовському)». Стадія РП
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2020-10-02-003952-a 551a1cd8f7c849e2a3844ff3d2dea85e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проєктно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція системи інженерного захисту території від просп. Гагаріна до акваторії р. Дніпро, в межах просп. Дмитра Яворницького та узв. Балашовського у м. Дніпрі. І черга (по вул. Чернишевського та узв. Балашовському)». Стадія РП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Виконкомівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Остаточний розрахунок за виконану роботу у розмірі 10 % проводиться виходячи із загальної вартості виконаних проєктних робіт та проміжних платежів після отримання Замовником (на підставі договору з експертною організацією) позитивного висновку за результатами проведеної експертизи. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 12:03
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СЕМЕНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА" 957 602,00
UAH з ПДВ
957 602,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2020 17:14
Електронний підпис
14 жовтня 2020 17:02
Аналог.дог.-3.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Аналог.дог.-2.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Аналог.дог.-1.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Свідоцтва працівник-2.2.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Свідоцтва працівник-2.1.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Свідоцтва працівник-1.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Витяг.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Виписка.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Свідоцтва Семенко.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Трудова.PDF
14 жовтня 2020 17:02
ІПН.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Паспорт.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Довідки І черга-13-14.pdf
14 жовтня 2020 17:02
Довідки І черга.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СЕМЕНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СЕМЕНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА"
#2286400762
Переможець 957 602,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 12:15

Документи

16 жовтня 2020 12:15
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:24
02-10-1-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СЕМЕНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА"
#2286400762
957 602,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 жовтня 2020 12:15
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:24
02-10-1-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:01
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 08:40
ДУ №3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 08:39
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:08
ДУ №2.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 13:01
ДУ №1.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 13:00
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 12:36
29-10-3.pdf укладений
29 жовтня 2020 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 29/10-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 29/10-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення капітальних вкладень на 2020 рік, скорочення строку виконання робіт та строку дії Договору до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 29/10-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 957 602,00
UAH