Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

водопостачання та водовідведення
Очікувана вартість
75 000,00 UAH
UA-2020-10-02-003624-a 21fd3247d1fc45e7b65b024caf4eddb5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Жидецька

+380974304624 lena_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня Коростеньської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 40475812
Місцезнаходження: 11522, Україна , Житомирська обл., с. Васьковичи, вул. Першотравнева, 7
Контактна особа: Олена Жидецька
+380974304624
lena_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
cт. 40, п 2. Відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи Обгрунтування згідно вимог ч.2 п.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 12:12
Оскарження наміру укласти договір: 13 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65100000-4: Послуги з розподілу води та супутні послуги


Усі документи, що викладаються , публікуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2516.779 метр кубічний
водопостачання та водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень , вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 65100000-4 — Послуги з розподілу води та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору водопостачання та водовідведення Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

02 жовтня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОРОСТЕНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ"
#03343947
Переможець 75 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 12:12

Документи

02 жовтня 2020 12:12
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:07
Інф.про РПППЗ.pdf
02 жовтня 2020 12:07
Пр.81.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 12:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОРОСТЕНСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ"
#03343947
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 жовтня 2020 12:12
Електронний підпис
02 жовтня 2020 12:07
Інф.про РПППЗ.pdf
02 жовтня 2020 12:07
Пр.81.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 18:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:54
Дод.уг. 1 Водоканал.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 17:02
Інформація про рез..docx укладений
19 жовтня 2020 17:01
Звіт про рез.пров.ПП.docx укладений
19 жовтня 2020 17:01
КП Водоканал 75000,0.pdf укладений
19 жовтня 2020 17:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дод.уг. №1 від 29.12.2020 р. до Договору №121/33/20 від 19.10.2020р. Зменшення суми договору на 4301,37 грн. з ПДВ. Загальна сума договору складає 70698,63 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 121/33/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 70 698,63
UAH (в тому числі ПДВ 11 783,11 UAH)