Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Шахта ім. М.С. Сургая» |
Код ЄДРПОУ: | 40695853 |
Місцезнаходження: | 85670, Україна , Донецька обл., Вугледар, Вугледар |
Контактна особа: |
Сівцов Сергій Валентинович 380627364177 tendersnab@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2020 13:58 |
Оскарження наміру укласти договір: | 13 жовтня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 1 | Робочі | 50 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 1 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
02 жовтня 2020 12:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000082 ● d3668928a888442091cbb8162ab3d8cd
- Статус: завершено ● Дата: 18 грудня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 18:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
103 UA-2020-10-02-002403-c 02.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-03 16:52:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі cтальних канатів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-02-002403-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-07 11:26:34
Про надання інформації
У відповідь на Ваш запит стосовно визначення очікуваної вартості предмету закупівлі повідомляємо наступне.
Переговорну процедуру закупівлі стальних канатів застосовано відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2020-07-14-004097-b та UA-2020-08-19-003078-c) в зв’язку з відсутністю достатньої кількості тендерних пропозицій.
Для визначення очікуваної вартості процедур закупівель (UA-2020-07-14-004097-b та UA-2020-08-19-003078-c) тендерним комітетом ДП «Шахта ім. М.С.Сургая» використано комерційну пропозицію ПРАТ «ВО «Стальканат – Сілур» (додається – Додаток 1).
Відповідно до ч.4 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» вартість договору про закупівлю погоджено шляхом проведення переговорів з учасником ПРАТ «ВО «Стальканат – Сілур» (додається – Додаток 2).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРАТ "ВО "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" #26209430 |
Переможець |
25 936 200,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 11:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 07:55
|
Додаткова угода №2 до договору 282Т.PDF | зміни до договору |
24 червня 2021 07:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 10:58
|
Додаткова угода №1 до 282Т.PDF | зміни до договору |
27 січня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 08:33
|
Стальканат Сілур.PDF | укладений |
16 жовтня 2020 08:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 282Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 282Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |