Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А-4
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-10-02-000695-c 8d916fc40fa54845b59f0f8fbf74f68e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Світлана

380961143776 rsc.kyivobl.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611818
Місцезнаходження: 01133, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бульвар Лесі Українки,26
Контактна особа: Гриценко Світлана
380961143776
rsc.kyivobl.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2020 10:04
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 пачка
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Лесі Українки,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару за цим Договором здійснюється безготівковим розрахунком протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичної передачі Товару у власність Покупцеві, що підтверджується підписанням Сторонами накладної на Товар. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 10:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 10:05
Тендерна документація -папір офісний А4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-02-000695-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:37
ISO
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлюють міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 14:52
Процедура закупівель проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (Далі – Закон України № 922-VIII). Згідно вимог пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. У частині 4 статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник торгів підтверджує, якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).
Cертифікати ISO 9001, 14001, 18001 - не є обов’язковими, це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер.
Крім того, у подальшому дана вимога може бути визнана такою, що обмежує конкуренцію, та є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які не мають зазначених сертифікатів, зокрема і тих, які не є виробниками товару.
Таким чином, вимога щодо внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю паперу для друку формату А 4 щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 UA-2020-09-22-002141-b.c1 відхилена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 182 400,00
UAH з ПДВ
182 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 15:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
20 жовтня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій