Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний А-4
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-10-02-000695-c ● 8d916fc40fa54845b59f0f8fbf74f68e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611818 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бульвар Лесі Українки,26 |
Контактна особа: |
Гриценко Світлана 380961143776 rsc.kyivobl.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 жовтня 2020 10:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 пачка
Папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Лесі Українки,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару за цим Договором здійснюється безготівковим розрахунком протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичної передачі Товару у власність Покупцеві, що підтверджується підписанням Сторонами накладної на Товар. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 жовтня 2020 10:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 жовтня 2020 10:05 |
Тендерна документація -папір офісний А4.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-02-000695-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:37
ISO
Просимо Вас внести зміни до документації, а саме, додати вимогу щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 виданих виробнику паперу на його власне виробництво товару, що є предметом даної закупівлі. Дані сертифікати встановлюють міжнародні стандарти до виробництва продукції, що в свою чергу гарантує виробництво виключно якісної продукції. В свою чергу, останнім часом з’явилося багато видів паперу, якість виробництва якого викликає великі сумніви. Вимога надання сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 – це гарантія для Замовника поставки якісного паперу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 жовтня 2020 14:52
Процедура закупівель проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (Далі – Закон України № 922-VIII). Згідно вимог пункту 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. У частині 4 статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник торгів підтверджує, якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).
Cертифікати ISO 9001, 14001, 18001 - не є обов’язковими, це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер.
Крім того, у подальшому дана вимога може бути визнана такою, що обмежує конкуренцію, та є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які не мають зазначених сертифікатів, зокрема і тих, які не є виробниками товару.
Таким чином, вимога щодо внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю паперу для друку формату А 4 щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 UA-2020-09-22-002141-b.c1 відхилена.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації учасник торгів підтверджує, якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ, ТУ тощо).
Cертифікати ISO 9001, 14001, 18001 - не є обов’язковими, це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер.
Крім того, у подальшому дана вимога може бути визнана такою, що обмежує конкуренцію, та є дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які не мають зазначених сертифікатів, зокрема і тих, які не є виробниками товару.
Таким чином, вимога щодо внесення змін до тендерної документації відкритих торгів на закупівлю паперу для друку формату А 4 щодо надання копій сертифікатів ISO 9001, 14001, 18001 UA-2020-09-22-002141-b.c1 відхилена.
Інформація про відміну
Дата відміни
20 жовтня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій