Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:48820000-2 Сервери (Мережевий сервер)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-10-01-008492-a ● 9c0d86b008854852bf58eed9f4cf4105
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецький юридичний інститут МВС України |
Код ЄДРПОУ: | 08571423 |
Місцезнаходження: | 50106, Україна , Дніпропетровська обл., м Кривий Ріг, вулиця 7-й Зарічний мікрорайон, 24 |
Контактна особа: |
Склярова Ольга Павлівна +380687821198 skliarova8686@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2020 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 11:28 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Мережевий сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87528, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Будівельників ,145
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48821000-9 — Мережеві сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2020 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2020 16:37 |
Додаток _5 Проект договору.docx | |
01 жовтня 2020 16:37 |
ТД Мережевий сервер.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-01-008492-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ЕРБІ", Код ЄДРПОУ:23350949
Дата подання: 06 жовтня 2020 15:48
внести зміни
Шановний Замовнику!
Повідомляємо, що у вашій тендерній документації є дискримінаційні вимоги, що порушують закон.
Відповідно до закону, ст.5
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У вас є 2 викоги, які це порушують
- Учасник повинен мати власний центр технічної підтримки та надати його адресу, або за угодою з третьою особою про обслуговування з можливістю звернення до нього по безкоштовній телефонній лінії
- Учасник повинен мати сервісний центр у місті Маріуполь, який братиме на себе обов’язки з гарантійного обслуговування Товару, або у разі відсутністі власного сервісного центру копію угоди з третьою особою про обслуговування та адресу такого.
Ці вимоги, для нас та більшості компаній, які займаюсться серверним обраднанням є дискримінаційними, через них ми не можемо прийняти участь у цьому тендері.
Вону звужують коло можливих учасників до одиниць, та реально не мають сенсу, можливо в цьому є корупційна складова.
Натомість, щоб додати до документації час реакції на проблему, терміни ремонту, доставку з/до сервісу за рахунок постачальника, можливо підмінний фонд і т.д. ви робите прив'язку до міста Маріуполь
Але це ні в якому разі це не гарантує якість сервісу та терміни вирішення проблеми
Сервіс в Маріуполі може вирішувати проблему 2 тижні, а сервів в Київі або Дніпрі або в Харкові вирішить її за 3 дні, з безкоштовною доставкою від замовника та до замовника.
І що краще ?
У Маріуполі відсутні сервісні центри більшості виробників серверного обладнання, 99% у разі проблеми сервер направлять до Києва або іншого міста.
Так до чого ця прив'язка до міста, щоб зайшли декілька місцевих компаній з максимальним бюджетом ? Щоб практично не було конкуренції, щоб не було економії бюджетних коштів ?
Ми вважаємо що ці вимоги порушують більшість принципів публічних закупівель (стаття 5) та вимагаємо прибрати їх з документації, інакше ми будемо вимушені оскаржити ці порушення в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що у вашій тендерній документації є дискримінаційні вимоги, що порушують закон.
Відповідно до закону, ст.5
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
У вас є 2 викоги, які це порушують
- Учасник повинен мати власний центр технічної підтримки та надати його адресу, або за угодою з третьою особою про обслуговування з можливістю звернення до нього по безкоштовній телефонній лінії
- Учасник повинен мати сервісний центр у місті Маріуполь, який братиме на себе обов’язки з гарантійного обслуговування Товару, або у разі відсутністі власного сервісного центру копію угоди з третьою особою про обслуговування та адресу такого.
Ці вимоги, для нас та більшості компаній, які займаюсться серверним обраднанням є дискримінаційними, через них ми не можемо прийняти участь у цьому тендері.
Вону звужують коло можливих учасників до одиниць, та реально не мають сенсу, можливо в цьому є корупційна складова.
Натомість, щоб додати до документації час реакції на проблему, терміни ремонту, доставку з/до сервісу за рахунок постачальника, можливо підмінний фонд і т.д. ви робите прив'язку до міста Маріуполь
Але це ні в якому разі це не гарантує якість сервісу та терміни вирішення проблеми
Сервіс в Маріуполі може вирішувати проблему 2 тижні, а сервів в Київі або Дніпрі або в Харкові вирішить її за 3 дні, з безкоштовною доставкою від замовника та до замовника.
І що краще ?
У Маріуполі відсутні сервісні центри більшості виробників серверного обладнання, 99% у разі проблеми сервер направлять до Києва або іншого міста.
Так до чого ця прив'язка до міста, щоб зайшли декілька місцевих компаній з максимальним бюджетом ? Щоб практично не було конкуренції, щоб не було економії бюджетних коштів ?
Ми вважаємо що ці вимоги порушують більшість принципів публічних закупівель (стаття 5) та вимагаємо прибрати їх з документації, інакше ми будемо вимушені оскаржити ці порушення в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 жовтня 2020 15:56
Відповідно до протоколу №49 від 07.10.2020 року
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 16:06 |
Кінець періоду оскарження: | 18 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 18 жовтня 2020 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з відсутності подальшої потреби в закупівлі товару |
Документи:
07 жовтня 2020 16:05
|
Електронний підпис |
07 жовтня 2020 16:00
|
Протокол |