Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Звіт про укладений Договір № 38 від 28.09.2020р. ПП Шоляк А.В. Всього 4 найменування на 742,50 грн. без ПДВ. (у.т.ч. Дирокол, Скотч широкий - 2 найменування).
Очікувана вартість
155,00 UAH
UA-2020-10-01-008455-a cf0f7315f9384b47913ca991969def42
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Пуглик

+380505235965 law@buvrtysa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса
Код ЄДРПОУ: 01037057
Вебсайт: http://buvrtysa.gov.ua
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Слов'янська набережна, буд. 5
Контактна особа: Роман Пуглик
+380505235965
law@buvrtysa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Детально - див. Договір (додається).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Дирокол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Словянська набережна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штуки
Скотч широкий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Словянська набережна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

01 жовтня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ШОЛЯК АНАСТАСІЯ ВАСИЛІВНА
#1988417081
Переможець 155,00
UAH
01 жовтня 2020 16:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:37
Звіт про укл Договір № 38 від 28.09.2020р. ПП Шоляк А.В. Госп товари Лампочки.PDF укладений
01 жовтня 2020 16:36