Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання та встановлення технічного комплексу ГІС МБК та містобудівного моніторингу
Очікувана вартість
1 260 000,00 UAH
UA-2020-10-01-005150-c 4f0f368c58144763bdc86e614e2b46e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стародубець Олег Миколайович

380442852870 oblarchitektura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02498487
Місцезнаходження: 01196, Україна , Київська обл., Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Стародубець Олег Миколайович
380442852870
oblarchitektura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 19:07
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 14:23
Очікувана вартість: 1 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 37800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сервер бази даних містобудівного кадастру № 1 – 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Сервер зберігання резервних копій № 2 – 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Сервер публічного геопорталу № 3 – 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Мережевий комутатор – 1 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесі Українки,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Мiжмережевий екран NGFW – 1шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
3 штуки
Комп’ютер – 3 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесу Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Шафа напольна 18U Zpas 600x800 SJB (WZ-6729-01-04-161-BBL) або еквівалент – 1 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Джерело безперебійного живлення APC Smart-UPS C RM 3000VA LCD або еквівалент – 1 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Десі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Багатофункціональний повнокольоровий пристрій Xerox VersaLink С7020 з автоподавачем або еквівалент – 1 шт;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
305 метри
Кабель UTP,cat.5e, 4 пари 0,50 мм, мідь - 305 метрів;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
100 штуки
Конектор RJ45 cat.5e UTP 8p8c (3796) - 100шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01196, Україна, м. Київ, м. Київ, пл. Лесі Українки, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Панелі та контролери
Дата подання: 08 жовтня 2020 10:57
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 16:27
Шановний замовник! У Додатку 3 до тендерної документації є вимога до Учасника щодо авторизаційного листа, в якому зазначається: «а саме панелей та контролерів для комплексу відеовідображаючого пристрою». Серед технічних вимог панелей та контролерів відеовідображаючого пристрою немає. З чим пов’язана дана вимога? Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Департаментом містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації буде переглянуто розділ тендерної документації на засіданні тендерного комітету. За результатами прийнятого тендерним комітетом рішення, будуть внесені зміни в тендерну документацію «Придбання та встановлення технічного комплексу ГІС МБК та містобудівного моніторингу».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 259 313,60
UAH з ПДВ
1 252 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" 1 260 000,00
UAH з ПДВ
1 253 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
27 жовтня 2020 18:17
Спину_МВС_16.10.2020.rar
27 жовтня 2020 18:16
Довідка ст.17.pdf.zip
27 жовтня 2020 18:16
Довідка ст.17 ч.2.pdf.zip
22 жовтня 2020 18:47
Електронний підпис
19 жовтня 2020 20:01
Електронний підпис
19 жовтня 2020 18:35
Електронний підпис
19 жовтня 2020 18:32
Pro80 декларация.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
BIC_9001_ІТ-ІНТЕГРАТОР_UA.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
Протокол НР.7Z
19 жовтня 2020 18:32
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 жовтня 2020 18:32
лист.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
Лист для клієнті1.7z
19 жовтня 2020 18:32
Гарантія 98-17-723.7z
19 жовтня 2020 18:32
Витяг із Статуту.7z
19 жовтня 2020 18:32
Банківська ліцензі1.7z
19 жовтня 2020 18:32
6. Техн.частина.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
22.Лист від Хуавей.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
22.Лист від Хуавей 2.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
22. Лист Ксерокс.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
22 Авт лист АТКОМ.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
19.Гарантійний лист.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
18. Проект договору.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
17. Документи Спину.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
16. Довідка ст.17.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
15. Довідка ст.17 ч.2.pdf.zip
19 жовтня 2020 18:32
13. МТБ счета 19.10.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 1 252 998,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 12:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 12:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
1 252 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:50
Додаткова Угода № 2 ІТ ІНТЕГРАТОР.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 13:48
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 16:28
додаткова угода 1 ІТ Інтегратор.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 15:27
договір ІТ інтегратор (1).pdf укладений
03 грудня 2020 15:23
протокол 66.pdf укладений
10 листопада 2020 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для подальшої якісної реалізації проекту та убезпечення від потенційних ризиків уклали додаткову угоду шляхом доповнення пунктів Договору
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 252 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 208 833,00 UAH)