Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція очисних споруд дитячого садка "Ялинка" в смт Райгородок Слов'янського району Донецької області (коригування))
Очікувана вартість
12 029 146,80 UAH
UA-2020-10-01-004446-a 0b4fb7c3624a458ca2339e9a7e4b40ef
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Удовиченко

+380955126650 liliyudav@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАЙГОРОДОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04341784
Місцезнаходження: 84150, Україна , Донецька обл., смт. Райгородок, вул. Східна, 4
Контактна особа: Лілія Удовиченко
+380955126650
liliyudav@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:03
Очікувана вартість: 12 029 146,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 145,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 180437.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція очисних споруд дитячого садка "Ялинка" в смт Райгородок Слов'янського району Донецької області (коригування))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84150, Україна, Донецька область, Слов'янський район, смт. Райгородок, вул. Східна, 19 б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 60 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється за фактично виконані роботи протягом до 60-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 13:11
Тендерна документація (сканкопія).pdf
01 жовтня 2020 13:11
ДОДАТОК 5.doc
01 жовтня 2020 13:11
ТЗ (Додаток 3).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-29-000003 ● 526323749a9f44b084c7bf2070c22d14
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 листопада 2020 09:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


30.10.2020 № 49
м.Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.




Начальник управління Ігор БЄЛІК

Додаток
до наказу управління
від 30.10.2020 № 49
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 РАЙГОРОДОЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ UA-2020-10-01-004446-a 01.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Стосовно результатів моніторингу № UA-M-2020-10-29-000003 Райгородоцька селищна рада Слов’янського району Донецької області надає наступні пояснення: - була допущена технічна помилка в оголошенні про проведення відкритих торгів (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція очисних споруд дитячого садка "Ялинка" в смт Райгородок Слов'янського району Донецької області (коригування), ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-01-004446-a) та в тендерній документації пункті 2 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, визначивши предмет закупівлі «роботи», помилково визначили розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 180 437,20 грн, що дорівнює 1,5 відсотка від очікуваної вартості предмета закупівлі.; - в оголошенні про проведення відкритих торгів не вказана інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, у зв’язку з відсутністю на майданчику «ZAKUPKI.PROM.UA» полів для внесення інформації про мову. Але ця інформація вказана в тендерній документації (пункт 7 розділ І); - була допущена технічна помилка в тендерній документації у пункті 1 розділу V «Оцінка тендерних пропозицій», зазначили критерії та методику оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги встановленого нами критерію. Закупівля UA-2020-10-01-004446-a на стадії завершена, тому на жаль внести зміни чи виправити допущені помилки неможливо, але для недопущення їх в подальшому була проведена бесіда з тендерним комітетом та з спеціалістами майданчику «ZAKUPKI.PROM.UA».

2020-11-23 14:07:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
  3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АКВАЛАЙТ" 11 806 552,55
UAH з ПДВ
11 806 552,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТОРГ-2020"" 12 029 146,55
UAH з ПДВ
12 029 146,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис
27 жовтня 2020 14:00
Ліцензія.pdf
27 жовтня 2020 14:00
Довідка МВС.rar
27 жовтня 2020 14:00
Довідка ДПІ.zip
16 жовтня 2020 15:52
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:49
64. Календарний графік.pdf
16 жовтня 2020 15:49
58. Довідка з банку.zip
16 жовтня 2020 15:49
57. Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 15:49
42. Копія ліцензії АВК-5.pdf
16 жовтня 2020 15:49
36. Ліцензія.pdf
16 жовтня 2020 15:49
29. СТАТУТ.pdf
16 жовтня 2020 15:49
28. Статистика.pdf
16 жовтня 2020 15:49
25. Копія ОПИСу СТАТУТУ.pdf
16 жовтня 2020 15:49
24. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 15:49
23. ВИТЯГ з ЄДР 08.10.20.pdf
16 жовтня 2020 15:49
22. Виписка.pdf
16 жовтня 2020 15:49
14. Положення про СУОП.pdf
16 жовтня 2020 15:49
5. Договори оренди МТБ.pdf
16 жовтня 2020 15:49
2. МОДЕЛЬ(121).imd
16 жовтня 2020 15:49
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 13:52
23. Статут.pdf
16 жовтня 2020 13:52
22. Рішення.pdf
16 жовтня 2020 13:52
20. Опис.pdf
16 жовтня 2020 13:52
19. Виписка.pdf
16 жовтня 2020 13:52
14. Довідка судимість.pdf
16 жовтня 2020 13:52
11. Довідка банкрутство.pdf
16 жовтня 2020 13:52
7. Санкции.pdf
16 жовтня 2020 13:52
6. ТЗ (Додаток 3).pdf
16 жовтня 2020 13:52
3. Довідка МТБ.pdf
16 жовтня 2020 13:52
1. ДЦ Ялинка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АКВАЛАЙТ"

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙТОРГ-2020""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АКВАЛАЙТ"
#38571171
Переможець 11 806 552,55
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АКВАЛАЙТ"
#38571171
11 806 552,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 09:11
1-3 акт ялинка.pdf укладений
06 січня 2022 08:52
10-12 акт очисні Ялинка № 64.pdf укладений
06 січня 2022 08:52
9 акт очисні Ялинка № 64.pdf укладений
06 січня 2022 08:52
довідка 22.12.pdf укладений
06 січня 2022 08:52
4-8 акт ялинка роботи.pdf укладений
06 січня 2022 08:52
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 11:14
додугода 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:14
допугода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:13
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2021 16:48
Scan допугода 2.pdf зміни до договору
18 жовтня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 14:43
ріш реорганізація.pdf зміни до договору
17 березня 2021 14:42
додугода 1 (договір 110).pdf зміни до договору
17 березня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:54
договір 110 (1).pdf укладений
02 листопада 2020 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3 ч. 5 ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та у зв’язку із зміною реквізитів «Замовника» (на підставі рішення Миколаївської міської ради № 01-ІІ-8 від 20.11.2020 року «Про початок реорганізації Райгородоцької селищної ради шляхом приєднання до Миколаївської міської ради) та «Виконавця», уклали цю додаткову угоду до договору № 110 від 02.11.2020 року про таке: 1. В договорі № 110 від 02.11.2020 року п. 3.1., п. 4.14, реквізити «Замовника» та «Виконавця» , що містяться в Розділі 14. Договору «Юридичні адреси і реквізити сторін», викласти у такій редакції: 1) « 3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 11 806 552,55 (Одинадцять мільйонів вісімсот шість тисяч п'ятсот п'ятдесят дві гривнi 55 копійок) гривнi, в т.ч. ПДВ (20%): 1 967 758,76 (Один мільйон дев'ятсот шістдесят сім тисяч сімсот п'ятдесят вісім гривень 76 копійок) гривень. Обсяг фінансування на 2020 рік складає- 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ (20%): 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок). Обсяг фінансування на 2021 рік складає- 11 806 552,55 (Одинадцять мільйонів вісімсот шість тисяч п'ятсот п'ятдесят дві гривнi 55 копійок) гривнi, в т.ч. ПДВ (20%): 1 967 758,76 (Один мільйон дев'ятсот шістдесят сім тисяч сімсот п'ятдесят вісім гривень 76 копійок) гривень.» 2) «4.14. «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Попередня оплата може надаватися у розмірі 30 відсотків річного обсягу фінансування відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070 . Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено в данному договорі, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Облік та оплата виконаних робіт, змонтованого або встановленого обладнання здійснюється на підставі актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються «Підрядником» згідно з ДБН А.3.1-5-2016., ДСТУ БД.1.1.-1:2013 (із змінами) та передаються «Замовнику». «Замовник» приймає акти виконаних підрядних робіт, складені за формою КБ-2в, акти змонтованого або встановленого обладнання і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складені за формою КБ 3, при наявності затверджених бюджетних асигнувань на поточний бюджетний період відповідно до плану фінансування на поточний рік (Додаток №3 до Договору)». 3) «14. «Юридичні адреси і реквізити сторін» ЗАМОВНИК: Назва: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради Слов’янського району Донецької області Юр. адреса: 84182, Донецька обл., Слов'янський р-н, місто Миколаївка, площа Енергетиків , будинок 2/14 Код ЄДРПОУ 26480670, Р/р UA338201720344261053100046111 в ДКСУ м. Київ Поштова адреса: 84182, Донецька обл., Слов'янський р-н, місто Миколаївка, площа Енергетиків , будинок 2/14 Телефон: (06262) 4-24-56 ПІДРЯДНИК: Назва: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АКВАЛАЙТ» Юр. адреса: 85113, Донецька обл., місто Костянтинівка, бульвар Космонавтів , будинок 9/120 Код ЄДРПОУ 38571171, Р/р UA663354960000026004051811114 Поштова адреса: 85113, Донецька обл., місто Костянтинівка, бульвар Космонавтів , будинок 9/120 Телефон: (095) 123-73-40 2. Внести зміни до додатків: Додаток №1 - Договірна ціна. Додаток №2 - Календарний графік виконання робіт. Додаток №3 - План фінансування та викласти її в новій редакції (додається). 3. З моменту підписання даної Додаткової угоди додатки: Додаток №1 - Договірна ціна. Додаток №2 - Календарний графік виконання робіт. Додаток №3 - План фінансування до Договору № 110 від 02.11.2020 року (узгоджені та підписані Сторонами раніше) вважається скасованими. Після підписання даної Додаткової угоди набуває чинності додатки, що додаються до цієї Додаткової угоди та є невід’ємними частинами Договору № 110 від 02.11.2020 року. 4. Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками сторін і являється невід’ємною частиною договору. 5. Дана додаткова угода складена в двох примірниках на українській мові, які мають однакову юридичну силу. 6. Інші умови Договору № 110 від 02.11.2020 року залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: № 110
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1/64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 та п. 3 ч. 5 ст 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зміна реквізитів «Замовника» (утворення Краматорського району Донецької області та ліквідація Слов’янського району Донецької області, зміна назви виконавчого органу згідно рішення Миколаївської міської ради № 01-ХІІ-8 від 24.09.2021 р. «Про визначення назви органу місцевого самоврядування Миколаївської міської територіальної громади»), уклали цю додаткову угоду до договору № 110 від 02.11.2020 року про таке: 1. В договорі № 110 від 02.11.2020 року зменшити договірну ціну на 1898,17 грн (Одну тисячу вісімсот дев’яносто вісім гривень 17 копійок) та викласти п. 3.1., а також реквізити «Замовника», що містяться в Розділі 14. Договору «Юридичні адреси і реквізити сторін», у такій редакції: 1) « 3.1.Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 11 804654,38 грн. (Одинадцять мільйонів вісімсот чотири тисячі шістсот п'ятдесят чотири гривнi 38 копійок), в т.ч. ПДВ (20%): 1 967 442,40 грн (Один мільйон дев'ятсот шістдесят сім тисяч чотириста сорок дві гривні 40 копійок). Обсяг фінансування на 2020 рік складає - 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ (20%): 0,00 грн. (Нуль гривень 00 копійок). Обсяг фінансування на 2021 рік складає - 11 804654,38 грн. (Одинадцять мільйонів вісімсот чотири тисячі шістсот п'ятдесят чотири гривнi 38 копійок), в т.ч. ПДВ (20%): 1 967 442,40 грн (Один мільйон дев'ятсот шістдесят сім тисяч чотириста сорок дві гривні 40 копійок). 3) «14. «Юридичні адреси і реквізити сторін» ЗАМОВНИК: Назва: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради Краматорського району Донецької області Юр. адреса: 84182, Донецька обл., Краматорський р-н, місто Миколаївка, площа Енергетиків , будинок 2/14 Код ЄДРПОУ 26480670, Р/р UA338201720344261053100046111 в ДКСУ м. Київ Поштова адреса: 84182, Донецька обл., Краматорський р-н, місто Миколаївка, площа Енергетиків , будинок 2/14 Телефон: (06262) 4-24-56 ПІДРЯДНИК: Назва: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АКВАЛАЙТ» Юр. адреса: 85113, Донецька обл., місто Костянтинівка, бульвар Космонавтів , будинок 9/120 Код ЄДРПОУ 38571171, Р/р UA663354960000026004051811114 Поштова адреса: 85113, Донецька обл., місто Костянтинівка, бульвар Космонавтів , будинок 9/120 Телефон: (095) 123-73-40 2. Внести зміни до додатків: Додаток №1 - Договірна ціна. Додаток №2 - Календарний графік виконання робіт. Додаток №3 - План фінансування та викласти її в новій редакції (додається). 3. З моменту підписання даної Додаткової угоди додатки: Додаток №1 - Договірна ціна. Додаток №2 - Календарний графік виконання робіт. Додаток №3 - План фінансування до Договору № 110 від 02.11.2020 року (узгоджені та підписані Сторонами раніше) вважається скасованими. Після підписання даної Додаткової угоди набуває чинності додатки, що додаються до цієї Додаткової угоди та є невід’ємними частинами Договору № 110 від 02.11.2020 року. 4. Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками сторін і являється невід’ємною частиною договору. 5. Дана додаткова угода складена в двох примірниках на українській мові, які мають однакову юридичну силу. 6. Інші умови Договору № 110 від 02.11.2020 року залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: № 110
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2/380
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 та п.3 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", в договорі № 110 від 02.11.2020 року зменшити договірну ціну на 31662,89 грн.: 1) Викласти п.3.1. у новій редакції: "3.1. Договірна ціна на момент укладання Договору є твердою і становить: 11 772 991,49 грн. (Одинадцять мільйонів сімсот сімдесят дві тисячі дев'ятсот дев'яносто одна гривня 49 копійок), в т.ч. ПДВ (20%): 1 962 165,25 грн. (Один мільйон дев'ятсот шістдесят дві тисячі сто шістдесят п'ять гривень 25 копійок). 2) Внести зміни до додатків.
Номер договору про закупівлю: № 110
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3/531
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 772 991,49
UAH (в тому числі ПДВ 1 962 165,24 UAH)