Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція біологічних очисних споруд стічних вод с. Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція)
Очікувана вартість
9 898 016,00 UAH
UA-2020-10-01-003862-c b1a1c4c6c1f94437a9d94332a64e9607
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Наталія

380535458542 petrivka.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Петрівсько-Роменської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04381950
Місцезнаходження: 37333, Україна , Полтавська обл., Гадяцький р-н, с. Петрівка-Роменська , вул. Соборна, буд. 35
Контактна особа: Зінченко Наталія
380535458542
petrivka.buh@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 14:44
Очікувана вартість: 9 898 016,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 490,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 49490.08 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 1.7 Розділу 1 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічному завданні (Додаток 2) документації. Вид надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція біологічних очисних споруд стічних вод с. Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» Коригування (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», код ДК 021:2015 - 45454000-4: Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37333, Україна, Полтавська область, Гадяцький район, с. Петрівка-Роменська
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу, але в будь-якому випадку в межах поточного бюджетного року. По закінченні терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), згідно фактично виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 15:42
Додаток 3 Проект договору.docx
01 жовтня 2020 15:41
Додаток 2 Технічне завдання.doc
01 жовтня 2020 15:41
Додаток 1 Форма - Тендерна пропозиція.docx
01 жовтня 2020 15:40
Тендерна документація - очисні 2020.docx
01 жовтня 2020 15:40
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Агробуд-СН" 9 535 755,00
UAH з ПДВ
9 385 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 9 702 947,50
UAH з ПДВ
9 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "ПРИРОДООХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЕКОЛОГІЯ" 9 897 012,31
UAH з ПДВ
9 897 012,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 10:56
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:55
Документи переможця.pdf
28 жовтня 2020 09:38
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:15
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:14
5.Інші документи.pdf
19 жовтня 2020 12:57
3. Технічні вимоги.pdf
19 жовтня 2020 12:55
1.Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:31
Інші документи.pdf
16 жовтня 2020 15:31
Гарантія 49 490,08 грн (1).zip
16 жовтня 2020 15:31
Технічні умови.pdf
16 жовтня 2020 15:31
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Агробуд-СН"

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ "ПРИРОДООХОРОННЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЕКОЛОГІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Агробуд-СН"
#41325844
Відхилено 9 385 700,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 15:59
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 9 485 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 11:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 14:21

Документи

23 жовтня 2020 15:55
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:53
Протокол №106.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Опис: Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. 1. Посилаючись на вимогу (вимоги) тендерної документації п. 3.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації по кваліфікаційному критерію "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт", виявлені невідповідності: у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №10/214 від 16.10.2020 в графі «Найменування спеціальності (або посади)» зазначена недостовірна інформація стосовно даних Сімакова Олександра Вікторовича відносно наказу №2/1 від 18.01.2019 р. «Про прийняття на роботу». Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Оновити дані у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт із зазначенням достовірної інформації про найменування спеціальності (або посади) Сімакова О.В. відповідно до даних, що зазначені у Наказі №2/1 від 18.01.2019 «Про прийняття на роботу» або якщо в разі переведення працівника на посаду, зазначену у довідці, подати відповідний наказ.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
9 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 11:03
Додаткова угода №4 від 28.12.2023.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:40
Додаткова угода №3 від 29.12.2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:36
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 11:08
Додаткова угода №2 - реконструкція очисних.pdf зміни до договору
17 листопада 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:07
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 11:28
Договір №388.pdf укладений
16 листопада 2020 11:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 3.1 Договору та викладення його в наступній редакції: п. 3.1. Ціна цього Договору становить 9 485 000,00 грн. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок ), у тому числі ПДВ – 1 580 833, 33 грн. (Додаток № 2 до цього Договору). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1 949 432, 22грн. (один мільйон дев’ятсот сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять дві гривні 22 копійки), в тому числі ПДВ – 324 905,37 грн. Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 7 535 567,78 грн. (сім мільйонів п’ятсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім гривень 78 копійок), в тому числі ПДВ – 1 255 927,96 грн. Внесення змін до Додатку №3-20 до Договору в частині договірної ціни на 2020 рік, яка становить 1 949 432, 22грн. (один мільйон дев’ятсот сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять дві гривні 22 копійки), в тому числі ПДВ – 324 905,37 грн. Всі інші умови Договору зберігають силу до виконання всіх передбачених договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків. Ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2021 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором, а саме: зміною умов фінансування Замовника, домовилися продовжити строк дії Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020. і строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2022 та відповідно внести зміни до п. 3.1, п 4.1, п. 8.3, п.11.1 та Додатку №1 Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція біологічних очисних споруд стічних вод с. Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» Коригування» і викласти їх у наступній редакції: п.3.1. Ціна цього Договору становить 9485000,00 грн. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 1580833,33 грн. (Додаток № 2 до цього Договору). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1949432,22 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять дві гривні 22 копійки), в тому числі ПДВ – 324905,37 грн. Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2022 році становить суму: 7535567,78 грн. (сім мільйонів п’ятсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім гривень 78 копійок), в тому числі ПДВ – 1255927,96 грн.; п.4.1. Термін виконання робіт – до 31.12.2022 та відповідно до календарного графіку виконання робіт (додаток № 1, який є невід'ємною частиною цього Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт по об’єкту будівництва в цілому, передбачених даним Договором. Календарний графік виконання робіт складає Підрядник та передає їх Замовнику під час підписання договору. Зміни до календарного графіку виконання робіт можуть бути внесені шляхом укладення додаткової угоди; п. 8.3. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при виконанні робіт Підрядник сплачує Замовнику штрафні санкції у розмірі: - за порушення умов зобов’язання щодо якості робіт стягується штраф у розмірі 20 % вартості неякісних робіт; - за порушення строків виконання зобов’язання, зокрема строків виконання окремих робіт або об’єкта в цілому згідно календарного графіку, стягується пеня у розмірі 0,1 % вартості робіт, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості; - за порушення умов договору щодо обсягів робіт, а саме виконання до 31.12.2022 не в повному обсязі робіт, передбачених договором, стягується штраф у розмірі 30 % вартості невиконаних до 31.12.2022 робіт, окрім випадків продовження строків договору у встановленому цим Договором порядку; п. 11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором. У разі виникнення незалежних від Сторін обставин, що унеможливлюють виконання ними своїх договірних зобов’язань строк дії Договору може продовжуватись на термін, визначений у додатковій угоді до даного Договору; Додаток №1 до Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020; Додаток № 1 Календарний графік виконання робіт, викласти в новій редакції, що додається. Додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2022 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань. Всі інші умови Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020, укладені Сторонами, зберігають силу до виконання всіх передбачених Договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором, а саме: зміною умов фінансування Замовника, домовилися продовжити строк дії Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020 і строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2023 та відповідно внести зміни до п. 3.1, п 4.1, п. 8.3, п.11.1 , Розділу XVI та Додатку №1 до Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція біологічних очисних споруд стічних вод с. Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» Коригування» і викласти їх у наступній редакції: - п.3.1. Ціна цього Договору становить 9 485 000,00 грн. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 1 580 833,33 грн. (Додаток № 2 до цього Договору). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1 949 432,22 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять дві гривні 22 копійки), в тому числі ПДВ – 324 905,37 грн. Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2022 році становить суму: 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2023 році становить суму: 7535567,78 грн. (сім мільйонів п’ятсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім гривень 78 копійок), в тому числі ПДВ – 1 255 927,96 грн. - п.4.1. Термін виконання робіт – до 31.12.2023 та відповідно до календарного графіку виконання робіт (додаток № 1, який є невід'ємною частиною цього Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт по об’єкту будівництва в цілому, передбачених даним Договором. Календарний графік виконання робіт складає Підрядник та передає їх Замовнику під час підписання договору. Зміни до календарного графіку виконання робіт можуть бути внесені шляхом укладення додаткової угоди. -п. 8.3. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при виконанні робіт Підрядник сплачує Замовнику штрафні санкції у розмірі: - за порушення умов зобов’язання щодо якості робіт стягується штраф у розмірі 20 % вартості неякісних робіт; - за порушення строків виконання зобов’язання, зокрема строків виконання окремих робіт або об’єкта в цілому згідно календарного графіку, стягується пеня у розмірі 0,1 % вартості робіт, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості; - за порушення умов договору щодо обсягів робіт, а саме виконання до 31.12.2023 не в повному обсязі робіт, передбачених договором, стягується штраф у розмірі 30 % вартості невиконаних до 31.12.2023 робіт, окрім випадків продовження строків договору у встановленому цим Договором порядку. - п. 11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2023 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором. У разі виникнення незалежних від Сторін обставин, що унеможливлюють виконання ними своїх договірних зобов’язань строк дії Договору може продовжуватись на термін, визначений у додатковій угоді до даного Договору. - Додаток №1 до Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020 «Календарний графік виконання робіт», викласти в новій редакції, що додається. 1.2. У зв’язку зі зміною юридичної адреси Замовника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу XIV Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020 в частині адреси Замовника та викласти її наступним чином: «37333, Полтавська область, Миргородський район, с. Петрівка-Роменська, вул. Соборна, 20» 1.3 У зв’язку зі зміною юридичної адреси Підрядника, Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу XIV Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020 в частині адреси Підрядника та викласти її наступним чином: «36020, м. Полтава, вул. Котляревського, 22б, офіс 75» 1.4. Ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2023 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань. 1.5. Всі інші умови Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020, укладені Сторонами, зберігають силу до виконання всіх передбачених Договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків.
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1.Сторони, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов’язань в строки, передбачені Договором, а саме: зміною умов фінансування Замовника, домовилися продовжити строк дії Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020 до 31.12.2024 року і строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт до 31.12.2024 та відповідно внести зміни до п. 3.1, п 4.1, п. 8.3, п.11.1 та Додатку №1 до Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020 на виконання робіт по об’єкту: «Реконструкція біологічних очисних споруд стічних вод с. Петрівка-Роменська Гадяцького району Полтавської області» Коригування» і викласти їх у наступній редакції: - п.3.1. Ціна цього Договору становить 9 485 000,00 грн. (дев’ять мільйонів чотириста вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 1 580 833,33 грн. (Додаток № 2 до цього Договору). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2020 році становить суму: 1 949 432,22 грн. (один мільйон дев’ятсот сорок дев’ять тисяч чотириста тридцять дві гривні 22 копійки), в тому числі ПДВ – 324 905,37 грн. Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2021 році становить суму: 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2022 році становить суму: 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2023 році становить суму: 0,00 грн. (нуль гривень 00 копійок). Ціна робіт за договором згідно умов фінансування замовника у 2024 році становить суму: 7535 567,78 грн. (сім мільйонів п’ятсот тридцять п’ять тисяч п’ятсот шістдесят сім гривень 78 копійок), в тому числі ПДВ – 1 255 927,96 грн. - п.4.1. Термін виконання робіт – до 31.12.2024 та відповідно до календарного графіку виконання робіт (додаток № 1, який є невід'ємною частиною цього Договору), в якому зазначаються дати початку та закінчення всіх основних видів робіт по об’єкту будівництва в цілому, передбачених даним Договором. Календарний графік виконання робіт складає Підрядник та передає їх Замовнику під час підписання договору. Зміни до календарного графіку виконання робіт можуть бути внесені шляхом укладення додаткової угоди. -п. 8.3. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при виконанні робіт Підрядник сплачує Замовнику штрафні санкції у розмірі: - за порушення умов зобов’язання щодо якості робіт стягується штраф у розмірі 20 % вартості неякісних робіт; - за порушення строків виконання зобов’язання, зокрема строків виконання окремих робіт або об’єкта в цілому згідно календарного графіку, стягується пеня у розмірі 0,1 % вартості робіт, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості; - за порушення умов договору щодо обсягів робіт, а саме виконання до 31.12.2024 не в повному обсязі робіт, передбачених договором, стягується штраф у розмірі 30 % вартості невиконаних до 31.12.2024 робіт, окрім випадків продовження строків договору у встановленому цим Договором порядку. - п. 11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2024 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором. У разі виникнення незалежних від Сторін обставин, що унеможливлюють виконання ними своїх договірних зобов’язань строк дії Договору може продовжуватись на термін, визначений у додатковій угоді до даного Договору. - Додаток №1 до Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020 «Календарний графік виконання робіт» викласти в новій редакції, що додається. 1.2. Ця додаткова угода набуває чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але втрачає свою силу не раніше виконання Сторонами своїх зобов’язань. 1.3. Всі інші умови Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020, укладені Сторонами, зберігають силу до виконання всіх передбачених Договором зобов’язань та проведення остаточних взаєморозрахунків. 1.4. Внесене доповнення є невід’ємною частиною Договору про закупівлю №388 від 16.11.2020.
Номер договору про закупівлю: 388
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML