Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень бібліотеки з улаштування студії проведення онлайн конференцій 7 поверху фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 34» (45450000-7 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-10-01-003583-a a59b9fc18659411895e35d0d63e313ec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmuofficial.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:34
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень бібліотеки з улаштування студії проведення онлайн конференцій 7 поверху фізико-хімічного корпусу Національного медичного університету імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 34»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Тендерні пропозиції подаються учасниками українською мовою, Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 12:04
ТД_КР_бібліотеки.doc
01 жовтня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 12:04
ТД_КР_бібліотеки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» 1 240 728,40
UAH з ПДВ
1 240 728,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 1 257 622,86
UAH з ПДВ
1 257 622,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:51
Копія інвентиризації.pdf
21 жовтня 2020 09:51
Довідка МВС.pdf
21 жовтня 2020 09:51
Пояснення.pdf
21 жовтня 2020 09:51
Довідка ДФС.pdf
14 жовтня 2020 20:14
Електронний підпис
14 жовтня 2020 20:12
Лист-гарантія.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Копія сертифікату ІСО.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Копія Протоколу з ОП.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Копія Навчання з ОП.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Копія Опису.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Копія паспорту та коду.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Копія Наказу 4-к.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Копія Дипломів.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Копія декларації.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Копія акту приймання.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Календарний план.pdf
14 жовтня 2020 20:12
Квітанція 2.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Документ_ЄДР_1006933423.7z
14 жовтня 2020 20:11
СЭС_ЛКМ2.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Штатний.pdf
14 жовтня 2020 20:11
свідоцтво навчання ОП..pdf
14 жовтня 2020 20:11
Проект договору.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Довідка МВС.pdf
14 жовтня 2020 20:11
70 Копія договору фасад.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Витяг з ЄДР.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Акт огляду.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Виписка з ЄДР.pdf
14 жовтня 2020 20:11
кошторис.7z
14 жовтня 2020 20:11
Копія статуту.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Лист відгук Львівська.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Копія Наказу директор.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Копія інвентиризації.pdf
14 жовтня 2020 20:11
СЭС_ЛКМ_1.pdf
14 жовтня 2020 20:11
ДОВІДКА.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Сертифікат амстронг.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Довідка ДФС.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Баланс.pdf
14 жовтня 2020 20:11
Пропозиція.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:25
12. Витяг ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2020 18:25
5. Витяг зі Статуту.pdf
15 жовтня 2020 18:25
4._Скан-Копiя_Статуту.pdf
15 жовтня 2020 18:25
3.Виписка_з_EДР.pdf
15 жовтня 2020 18:25
Кошторис част.3.pdf
15 жовтня 2020 18:25
Кошторис част.2.pdf
15 жовтня 2020 18:25
Кошторис част.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ»

ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ»
#43077349
Переможець 1 240 728,40
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 13:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 11:53

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п. 2.1. Додатку 3 до тендерної документації ТОВ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ», надалі іменований Учасником, мала бути надана довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник замість однієї довідки надав дві, розділивши співробітників ІТР та робітничих професій (файли Довідка про інженерно-технічний та робочий персонал відповідної кваліфікації.pdf та Довідка про робочий персонал.pdf) Пропонуємо Учаснику об’єднати надані довідки в єдину в якій зазначається наступна інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «Штатний.pdf». Вказаний файл містить штатний розпис ТОВ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ» станом на 20.05.2020 і передбачає лише 4 співробітників. В той же час Учасником надані договори від 20.05.2020 та Наказ 4-к від 20.05.2020 з 8 співробітниками Пропонуємо уточнити штатний розпис станом на 20.05.2020 або надати пояснення невідповідності між штатною чисельністю Учасника і кількістю працівників на одну і ту саму дату. 3. Надані учасником документи містять неузгодженості: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачає наявність на підприємстві електрика Переславського Ростислава Генадійовича. Наданий договір на його працевлаштування передбачає прізвище Переславець Р.Г., а копія диплому серії КХ №31543095 містить прізвище Переславцев Р.Г. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачає, що на підприємстві є монтажник Якімець Віталій Павлович, а договір №2/05 від 20.05.2020 укладено з Якимець Віталієм Сергійовичем – плиточником, а не монтажником. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачає, що на підприємстві є монтажник Фльорко Г.П, а договір №3/05 від 20.05.2020 укладено з Фльорко Г.П. – маляром-штукатуром по фасадних роботах, а не монтажником. Пропонуємо Учаснику виправити неузгодженості в інформації про своїх працівників. 4. Наданий Учасником у складі Тендерної пропозиції 29 вересня 2020 20:18 файл «Копія інвентиризації.pdf» відскановано так, що розібрати передбачену ним інформацію неможливо, що суперечить п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації. Відсканована таким чином Інвентаризаційна відомість не може бути прийнята на підтвердження виконання критерію щодо наявності матеріально-технічної бази та технологій. Пропонуємо Учаснику надати Інвентаризаційний опис від 03.06.2020 відсканованим чітко і розбірливо. 5. Учасником на виконання п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації надана довідка №20 від 21.09.2020 про наявність обладнання та механізмів. Довідка передбачає орендовані спецтехніку, універсальні будівельні риштування та підйомну платформу. Відповідно до приміток до п. 1.1. Додатку 3 до тендерної документації до довідки мали додаватися копії документів, що підтверджують наявність в учасника обладнання, будівельних машин та механізмів, матеріальнотехнічної бази, в тому числі договори оренди, намірів, лізингу тощо. Також учасником обов’язково в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання послуг учасником за предметом закупівлі. Учасник не надав на орендовані універсальні будівельні риштування та підйомну платформу ні договору їх оренди. Пропонуємо Учаснику надати на універсальні будівельні риштування та підйомну платформу договори їх оренди (А/2907 від 29.07.2020 та 02/2020 від 29.07.2020). Вищевказані документи та інформацію пропоную учаснику надати протягом 24 годин з моменту цього попередження.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-СТРОЙ ДЕВЕЛОПМЕНТ»
#43077349
1 240 728,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 16:19
2 741.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:18
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 17:28
1 741.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 17:26
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 11:40
741.pdf укладений
09 листопада 2020 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строки виконання робіт у п. 1.5. та 5.1. Договору скоротили для приведення у відповідіність з строком дії договору.
Номер договору про закупівлю: 741
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони здійснили покращення предмету закупівлі на підставі протоколу робочої групи без зміни загальної вартості договору.
Номер договору про закупівлю: 741
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 240 728,40
UAH (в тому числі ПДВ 206 788,07 UAH)