Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Розроблення проектно-кошторисної документації конструкції покриття та плити проїзної частини моста з цементобетону з застосуванням базальтової фібри та базальтопластикової арматури на мостовий перехід км 13+691 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ — Чернівці – Мамалига, Львівської області» (експлуатаційне утримання)(ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-10-01-003077-c 56425f0f599449958657bf6c6edb8799
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 21:00
Початок аукціону: 20 жовтня 2020 15:55
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
«Розроблення проектно-кошторисної документації конструкції покриття та плити проїзної частини моста з цементобетону з застосуванням базальтової фібри та базальтопластикової арматури на мостовий перехід км 13+691 автомобільної дороги загального користування державного значення Н-10 Стрий – Івано-Франківськ — Чернівці – Мамалига, Львівської області» (експлуатаційне утримання)(ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Володимира Великого, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів наданих послуг та виконавчих кошторисів, підписаних уповноваженими представниками Сторін та рахунків на оплату. Документи до оплати готує Виконавець і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Замовник, при відсутності зауважень, підписує акти наданих послуг в межах обсягу асигнувань. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів. Кінцеві розрахунки за надані Виконавцем послуги (у розмірі 10 відсотків від суми Договору) здійснюються Замовником після отримання Замовником документів, що підтверджують проведення позитивної державної експертизи кошторисної частини документації. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 14:23
Тендерна документація + технічне завдання ПКД Н-10.doc
01 жовтня 2020 14:23
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада" 298 847,93
UAH з ПДВ
297 047,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ" 299 000,00
UAH з ПДВ
299 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 14:14
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:12
Статут ТОВ НВП Тріада.pdf
17 жовтня 2020 12:40
Електронний підпис
17 жовтня 2020 12:39
2_Досвід договір 1955.rar
17 жовтня 2020 12:39
15_Проект договору.PDF
17 жовтня 2020 12:39
12_Захист довкілля.PDF
17 жовтня 2020 12:39
16_Кошториси.PDF
17 жовтня 2020 12:39
Статут ТОВ НВП Тріада.pdf
17 жовтня 2020 12:39
5_Наявність обладнання.PDF
17 жовтня 2020 12:39
витяг ЄДПРОУ.pdf
17 жовтня 2020 12:39
13_Повний обсяг послуг.PDF
17 жовтня 2020 12:39
6_відповідність ст17.PDF
17 жовтня 2020 12:39
2_Довідка про досвід.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"
#30790735
Переможець 297 047,92
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 16:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 16:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Тріада"
#30790735
297 047,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 17:49
ДУ 6 від 29.04.2021 прод (1).pdf зміни до договору
05 травня 2021 17:49
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 14:25
ДУ 5_від 30.03.2021_продовження_до_30.04.2021 (1).pdf зміни до договору
30 березня 2021 14:22
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2021 11:53
Додатковий договір № 4 (1).PDF зміни до договору
01 березня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 18:29
ДУ_2_продовження (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 18:28
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 14:00
ДУ_1_від_27_11_2020_продовження (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 14:00
ДУ1 від 27.11.2020 продовження.pdf укладений
01 грудня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 09:58
Договір_151-11-20 від 16-11-20.pdf укладений
16 листопада 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" та керуючись п.8.2., п.8.4. Договору №151-11/20 від 16.11.2020, враховуючи лист ТОВ "Науково-виробниче підприємство "Тріада" від 20.11.2020 № 329,сторони Договору погодили продовжити термін надання послуг до 20 грудня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 151-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 151-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 151-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 151-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 151-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 297 047,92
UAH (в тому числі ПДВ 49 507,99 UAH)