Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з розробки та узгодження проекту скорочення санітарно-захисної зони)
Consultative engineering and construction services (Services for the development and approval of a project to reduce the sanitary protection zone)
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2020-10-01-002594-b 6768fd1223944a5cb533236c4fac270f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Позня Юлія

+380444652195 POZNYA@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Позня Юлія
+380444652195
POZNYA@UZ.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Віталій
+38(044) 465-21-95
nazvit@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch BAWERBS of JSC Ukrzaliznytsia
National ID: 41149437
Contact point: Nazarevych Vitaliy
+380444652195
POZNYA@UZ.GOV.UA
Additional contacts: Vitaliy
+38(044) 465-21-95
nazvit@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 21:26
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 22:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 14:12
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 01 жовтня 2020 21:26
Enquiries until: 23 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 листопада 2020 22:00

Information

Estimated total value: 96 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 960 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція готується українською мовою. Детальніше - в тендерній документації.
Тендерна пропозиція готується українською мовою. Детальніше - в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з розробки та узгодження проекту скорочення санітарно-захисної зони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Consultative engineering and construction services (Services for the development and approval of a project to reduce the sanitary protection zone)
CPV: 71310000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Кошти підприємства. Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 45 банківських днів з дати реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 21:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 21:23
ТД 435-П послуги Зменшення розмірів СЗЗ.docx
01 жовтня 2020 21:23
на англ 435.docx
01 жовтня 2020 21:23
Додаток 1.docx
01 жовтня 2020 21:23
Додаток 4.docx
01 жовтня 2020 21:23
Додаток 2.docx
01 жовтня 2020 21:23
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо доцільності проведення закупівлі
Дата подання: 06 жовтня 2020 16:15
Дата відповіді: 07 жовтня 2020 11:25
Шановний організаторе закупівлі! По-перше, повідомляємо, що фактичний термін надання аналогічних послуг із встановлення СЗЗ становить не менше 180 календарних днів. А враховуючи, що очікувана дата аукціону 08.12.20 р., надати послуги в повному обсязі у визначені ДКТ терміни ( до 31.12.2020 р.) неможливо. До того ж звертаємо увагу організатора закупівлі на невідповідність дійсного стану на підприємстві діючим дозвільними документам з екології. Дана закупівля абсолютна ідентична закупівлі UA-2020-08-28-005035-b (яка не відбулася) для якої організатор надавав відповіді на питання про уточнення технічного завдання. Згідно з відповідями організатора закупівлі фактична кількість джерел не відповідає затвердженому звіту з інвентаризації та дозволу на викиди. (відповідно до дозволу - 24 ДВ, фактично - 15 ДВ). А встановлення СЗЗ здійснюється на підставі саме цих даних, виведення з експлуатації джерел чи створення нових безпосередньо впливає на розмір та конфігурацію нормативного розміру СЗЗ та можливість її коригування. Розробка та погодження проекту встановлення СЗЗ на підставі документів, які не відповідають дійсності (а не відповідають вони майже на 40%) є необгрунтованою витратою бюджетних коштів. Можливо саме підписання договору із "дружньою" йому організацією та використання бюджету до кінця поточного року і є основною метою організатора закупівлі, а екологічна ситуація та санітарне благополуччя населення його взагалі не цікавлять? Рекомендуємо організатору оновити існуючий звіт з інвентаризації відповідно до фактичної ситуації на підприємстві , погодити його в уповноваженому органі. А вже на його підставі розробити та погодити матеріали встановлення СЗЗ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розробка матеріалів обґрунтування скорочення СЗЗ виконується на підставі затвердженої підприємством та погодженої уповноважених органом технічної документації (Звіт з інвентаризації, тощо) з урахуванням усіх джерел впливу на навколишнє середовище та здоров’я людини. Технологічне обладнання, що є джерелами впливу, які на даний момент не експлуатуються можуть бути задіяні у виробничому процесі в подальшому, тому Замовник не розглядає варіант отримання послуг з розробки нового звіту з інвентаризації та дозволу на викиди. Метою закупівлі являється отримання послуг з розробки та узгодження проекту скорочення санітарно-захисної зони виробничого об'єкта.
Розробка матеріалів обґрунтування скорочення СЗЗ та узгодження у відповідному до вимог законодавста порядку – довготривала процедура. Однак, частиною 5 ст.41 Закону України № 922-VIII Про публічні закупівлі (зі змінами) передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
про зміну термінів надання послуг
Дата подання: 07 жовтня 2020 14:29
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 14:55
Очікувана дата закупівлі - 08.12.2020 року, а , відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», термін розгляду тендерних пропозицій може становити 5-20 робочих днів, договір же може бути укладений не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто саме укладання договору можливе не раніше 23.12.2020 року. Надання послуг до 31.12.2020 року (за 8 календарних днів) НЕМОЖЛИВЕ!!!!! Термін надання аналогічних послуг із розробки та погодження матеріалів встановлення СЗЗ становить не менше 180 календарних днів. З відповіді організатора закупівлі від 07.08.2020 11:25:05 випливає, що він розуміє реальні терміни. Але чому одразу не внести зміни до документації та вказати реальні терміни надання послуг, а не покладати на виконавця договору про закупівлю додаткову роботу із обгрунтування причини перенесення термінів надання послуг та дії договору? Адже відповідно до п.4 ч.5 ст 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено: «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю». Відповідно до інформації, що розміщена на офіційному сайті ТПП розгляд заяви про засвідчення настання обставин переборної сили становить до 7 робочих днів, тобто до 05.01.2021 р (за умови підписання договору про закупівлю 23.12.2020 р), а отже не може бути застосовано навіть за умови настання обставин непереборної сили. Відповідно до п. 3.1 проекту договору (додаток №4 ДКТ): «Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 45 банківських днів з дати реєстрації ВИКОНАВЦЕМ податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки». Тобто формулювання про затримку фінансування витрат замовника також не є обґрунтуванням для перенесення термінів надання послуг. Інших же документально підтверджених об’єктивних обставин, окрім невідповідності технічного завдання про які організатор знає з самого початку проведення закупівлі немає. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині терміну надання послуг та дії договору , термін надання послуг встановити мінімум до 30.06.2021 р.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 5 ст.41 Закону України № 922-VIII Про публічні закупівлі (зі змінами) передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-01-002594-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮРЛИЦО-2", Код ЄДРПОУ:39006220
Дата подання: 26 листопада 2020 11:12
Обгрунтування аномально низької ціни
Компанія ТОВ "ЮРЛИЦО-2" вимогає признати себе переможцєм у даній закупівлі оскільки виграла у чесній борьбі та дала найменшу та вигіднішу ціну виконання даних послуг, також були надані документи, які є підтвердженням, що компанія ТОВ "ЮРЛИЦО-2" постійно виконує аналогічні послуги для інших компаній.

Щодо до обгрунтування аномально низької ціни, були завантаженні документи, а саме нова комерційна пропозиція та договор, у додатку до договора наведена калькуляція в якій йде повне обгрунтування цінової пропозиції.

В разі у відмові у чесному розгляді даної закупівлі, компанія ТОВ "ЮРЛИЦО-2" змушена буде звернутися до Національного антикорупційного бюро України, Генеральної прокуротури України та Служби безпеки України, щодо відкриття кримінальної справи по даній закупівлі, та притягання членів тендерного комітету до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2020 23:51
в Законі України "Про публічні закупівлі" та в тендерній документації детально розписано дії Учасника(ів) та Замовника при виявленні аномально низької ціни. Рекомендуємо дотримуватися вимог Закону та тендерної документації. У разі незгоди з рішеннями Замовника ви маєте право оскаржити їх до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України) відповідно до процедури, визначеної статтею 18 Закону

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 листопада 2020
UA-2020-10-01-002594-b6768fd1223944a5cb533236c4fac270f
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне Підприємство "БАЛАНС ЕКО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЮРЛИЦО-2" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 листопада 2020 22:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 листопада 2020 22:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:41
Тендерна пропозиція 2.pdf
01 грудня 2020 10:41
public_doc.pdf
01 грудня 2020 10:41
public_doc.p7s
30 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:25
Реєстр документів.pdf
30 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:56
13.Довідка щодо банку.pdf
30 жовтня 2020 14:56
1.Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 14:56
Лист Мінприроди.pdf
30 жовтня 2020 14:56
Дозвіл робіт на висоті.pdf
30 жовтня 2020 14:56
10.Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 14:56
7.Рішення засновника.pdf
30 жовтня 2020 14:56
6. Статут.pdf
30 жовтня 2020 14:56
4.4.Акт Рава Руська.pdf

Документи

02 листопада 2020 22:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:39
ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 листопада 2020 17:39
Додаток 4 Проект договору.pdf
23 листопада 2020 17:39
Додаток 4 Проект договору.docx
30 жовтня 2020 19:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:00
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 19:00
Статут ТОВ ЮрЛицо-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ"

Приватне Підприємство "БАЛАНС ЕКО"

ТОВ "ЮРЛИЦО-2"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮРЛИЦО-2" 89 000,00
UAH з ПДВ
38 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ" 95 000,00
UAH з ПДВ
39 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Підприємство "БАЛАНС ЕКО" 88 800,00
UAH з ПДВ
87 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 17:40
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:39
ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 листопада 2020 17:39
Додаток 4 Проект договору.pdf
23 листопада 2020 17:39
Додаток 4 Проект договору.docx
30 жовтня 2020 19:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:03
Електронний підпис
30 жовтня 2020 19:00
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2020 19:00
Статут ТОВ ЮрЛицо-2.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 10:43
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:42
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:41
Тендерна пропозиція 2.pdf
01 грудня 2020 10:41
public_doc.pdf
01 грудня 2020 10:41
public_doc.p7s
30 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:25
Реєстр документів.pdf
30 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:56
13.Довідка щодо банку.pdf
30 жовтня 2020 14:56
1.Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2020 14:56
Лист Мінприроди.pdf
30 жовтня 2020 14:56
Дозвіл робіт на висоті.pdf
30 жовтня 2020 14:56
10.Проект договору.pdf
30 жовтня 2020 14:56
7.Рішення засновника.pdf
30 жовтня 2020 14:56
6. Статут.pdf
30 жовтня 2020 14:56
4.4.Акт Рава Руська.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮРЛИЦО-2"

ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ"

Приватне Підприємство "БАЛАНС ЕКО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЮРЛИЦО-2"
#39006220
Відхилено
38 900,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2020 23:09
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 листопада 2020 00:00
ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ІНВЕСТИЦІЇ"
#38358876
Відхилено
39 000,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2020 23:43
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 листопада 2020 00:00
Приватне Підприємство "БАЛАНС ЕКО"
#37604572
Переможець 87 800,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2020 23:44

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

28 листопада 2020 23:43
Електронний підпис
25 листопада 2020 23:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 листопада 2020 23:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "БАЛАНС ЕКО"
#37604572
87 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:38
УЗ-ЦБМЕС-20577-Ю-д-1.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
13 грудня 2020 00:33
20577.pdf укладений
13 грудня 2020 00:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-20577/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML