Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Котел опалювальний твердопаливний в комплекті з транспортуванням
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-10-01-002372-a 52186501b8e441f9bfd959a2ebc8e7bf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Олена Миколаївна

+380544972751 rayviobuhsh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шосткинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147859
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул. Садовий бульвар, 29
Контактна особа: Карпенко Олена Миколаївна
+380544972751
rayviobuhsh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2020 11:05
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 12:09
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі


Мова(мови) якою(яким) повинні готуватися тендерні пропозиції(тендерна пропозиція) та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні подаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Котел опалювальний твердопаливний в комплекті з транспортуванням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41145, Україна, Сумська область, Клишківський НВК- ЗОШ I-IIIcт.-ДНЗ Шосткинської районної ради Сумської області., вул.Калинова,1 с.Клишки,Шосткинський район,Сумська область.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 44621210-4 — Водяні котли

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості товару по безготівковому розрахунку протягом 10 банківських днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних.Джерело фінансування-місцевий бюджет. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 жовтня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 08:42
Документ 1Технічна характеристика зі змінами.docx
01 жовтня 2020 11:03
Тендерна документація.docx
01 жовтня 2020 11:01
Додаток2.Проект договору.docx
06 жовтня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2020 08:42
Документ 1Технічна характеристика зі змінами.docx
01 жовтня 2020 11:01
Документ 1Технічна характеристика.docx
01 жовтня 2020 11:03
Тендерна документація.docx
01 жовтня 2020 11:01
Тендерна документація.docx
01 жовтня 2020 11:01
Додаток2.Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 02 жовтня 2020 11:49
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 08:38
Шановний комітет! В технічних вимогах порушені ст.23 ч.3 та ч.4 відсутнє посилання на необхідність застосування саме котлів КВм (а)-ХХ-02 (Кригер) типу 02 з виразом або "еквівалент". Також відсутнє обгрунтування. Внесіть зміни.
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, вносимо зміни в Додаток №1"Технічні вимоги"
Запит
Дата подання: 02 жовтня 2020 11:55
Дата відповіді: 06 жовтня 2020 08:39
Добрий день. Погоджуємось з запитом щодо "еквіваленту", а також просимо вказати необхідність в комплекті поставки котла надавати бункер з подаючим шнеком, коли вид палива дрова та вимагається ручне подавання? Також просимо вказати, що таке основа та повітря підігрів з урахуванням технічних термінів?
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, вносимо зміни в Додаток №1"Технічні вимоги".Дякуємо.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-20-000030 ● 16b828f3008b4d15af0e9c0bdd69dfe8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 14:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

20.11.2020 № 42

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 20.11.2020 № 42
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-10-01-002372-a 01.10.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відділ освіти Шосткинської районної державної адміністрації надає інформацію щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.Документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, оприлюднено через електронну систему закупівель.

2020-12-04 12:10:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2020-12-07 08:21:42

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А№8" 179 000,00
UAH з ПДВ
146 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" 252 000,00
UAH з ПДВ
147 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ретра-3М" 250 000,00
UAH з ПДВ
188 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Альянс-Енергія" 298 000,00
UAH з ПДВ
189 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРІСМАРКЕТСЕРВІС" 254 800,00
UAH з ПДВ
247 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХДЕТАЛЬ ПЛЮС" 359 940,00
UAH з ПДВ
359 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 12:53
Електронний підпис
17 жовтня 2020 10:55
Електронний підпис
17 жовтня 2020 10:54
порівняльна таблиця.pdf
17 жовтня 2020 10:54
Проект договору.pdf
17 жовтня 2020 10:54
Захіст довкілля.pdf
17 жовтня 2020 10:54
Довідка (обладнання).pdf
17 жовтня 2020 10:54
Довідка (працівники).pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:31
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:31
реєстр.PDF
16 жовтня 2020 16:31
проект договору.PDF
16 жовтня 2020 16:31
КЕ_ARS 100-1500 BM (LM).pdf
16 жовтня 2020 16:31
15. порівняльна таблиця.PDF
16 жовтня 2020 16:31
14.лист-погодження.PDF
16 жовтня 2020 16:31
8.витяг ЄП.PDF
16 жовтня 2020 16:31
6. тех. х-ки.PDF

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:32
24.pdf
16 жовтня 2020 17:32
23.pdf
16 жовтня 2020 17:32
22.pdf
16 жовтня 2020 17:32
21.pdf
16 жовтня 2020 17:32
16,17,18,19,20.pdf
16 жовтня 2020 17:32
12,13,14,15.pdf
16 жовтня 2020 17:32
7,8,9,10,11.pdf
16 жовтня 2020 17:32
6.pdf
16 жовтня 2020 17:32
5.pdf
16 жовтня 2020 17:32
4.pdf
16 жовтня 2020 17:32
3.pdf
16 жовтня 2020 17:32
2.pdf
16 жовтня 2020 17:32
1.pdf
16 жовтня 2020 17:32
Реєстр документів.jpg

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:26
Реєстр документів.pdf
16 жовтня 2020 15:26
17. КЕ 100-1500LM (BM).pdf
16 жовтня 2020 15:26
16. Лист-погодження.pdf
16 жовтня 2020 15:26
13. Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2020 15:26
12. Технічні вимоги.pdf
16 жовтня 2020 15:26
10. Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 15:26
9. Витяг з ЄДР (копія).pdf
16 жовтня 2020 15:26
8. Витяг ПДВ (копія).pdf
16 жовтня 2020 15:26
7. Довідка ст.17.pdf
16 жовтня 2020 15:26
6. Відгук.PDF
16 жовтня 2020 15:26
5. Видаткова (копія).pdf
16 жовтня 2020 15:26
2. Витяг з протоколу.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 08:16
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:59
аномально низька ціна.pdf
16 жовтня 2020 08:30
Електронний підпис
16 жовтня 2020 08:27
13Цінова пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 08:27
8Витяг.pdf
16 жовтня 2020 08:27
11Проект договору.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 14:07
Електронний підпис
19 листопада 2020 21:40
Про не ліцензування.pdf
19 листопада 2020 21:40
Документи на підписанта.pdf
19 листопада 2020 21:40
Довідка МВС п.5,6 ст.17.pdf
19 листопада 2020 21:40
Дов. п. 12 ч.1 ст.17.pdf
19 листопада 2020 21:40
Дов. абз. 1 ч.2 ст.17.pdf
17 жовтня 2020 08:18
Електронний підпис
16 жовтня 2020 22:42
Реєстр.pdf
16 жовтня 2020 22:42
26. Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 22:42
23. Витяг.pdf
16 жовтня 2020 22:42
22. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 22:42
15. паспор_код_директор.pdf
16 жовтня 2020 22:42
13. статут.pdf
16 жовтня 2020 22:42
13. Опис до статуту.pdf
16 жовтня 2020 22:42
12. протокол_№1.pdf
16 жовтня 2020 22:42
11. наказ.pdf
16 жовтня 2020 22:42
8. Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2020 22:42
5. ТУ У 25.2-35299597-009 2012.pdf
16 жовтня 2020 22:42
5. Змiна_№2 ТУ.pdf
16 жовтня 2020 22:42
5. Зміна №1 ТУ.pdf
16 жовтня 2020 22:42
3. Паспорт на котел.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А№8"

ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА"

ПП "Ретра-3М"

ТОВ "Альянс-Енергія"

ТОВ "ІРІСМАРКЕТСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХДЕТАЛЬ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "А№8"
#41572987
Відхилено
146 990,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 12:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 21 жовтня 2020 00:00
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА"
#40225142
Відхилено
147 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 13:04
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 листопада 2020 00:00
ПП "Ретра-3М"
#36565365
Відхилено 188 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:42
ТОВ "Альянс-Енергія"
#37298836
Відхилено 189 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІРІСМАРКЕТСЕРВІС"
#40379223
Відхилено
247 200,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 10:51
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 листопада 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХДЕТАЛЬ ПЛЮС"
#42288290
Переможець 359 940,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 14:10

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

03 листопада 2020 12:33
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:49
protokol
26 жовтня 2020 13:41
protokol

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

05 листопада 2020 13:04
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:55
protokol
03 листопада 2020 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 листопада 2020 15:42
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:52
protokol
05 листопада 2020 13:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 листопада 2020 15:58
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:51
protokol
09 листопада 2020 15:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

12 листопада 2020 10:51
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:33
протокол
12 листопада 2020 10:33
протокол
09 листопада 2020 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САНТЕХДЕТАЛЬ ПЛЮС"
#42288290
359 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 11:59
додаткова угода до договору укладений
04 грудня 2020 11:47
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:54
додаткова угода до договору щодо закупівлі котла.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 15:49
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:05
договір укладений
24 листопада 2020 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41Закону України "Про публічні закупівлі" істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов"язань сторонами в повному обсязі, крім випадків : продовження строку виконання зобов"язань щодо передачі товару за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 24/11/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.