Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відомчий контроль: матеріал на стерильність, змиви
Очікувана вартість
613,54 UAH
UA-2020-10-01-002158-c 907ac6b5fba8469ebfa7eda215fa29d7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кващук Ірина Богданівна

+380505650940 jarynoshka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка" Дубенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000257
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., Дубно, Грушевського 105
Контактна особа: Кващук Ірина Богданівна
+380505650940
jarynoshka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Ціна за одиницю: 55.06UAH з ПДВ
Змиви
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Грушевського 105, м.Дубно, Рівненська область, 35604, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
3 шт
Ціна за одиницю: 78.66UAH з ПДВ
Матеріали на стерильність
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Грушевського 105, м.Дубно, Рівненська область, 35604, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

01 жовтня 2020 12:30
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державна установа "Рівненський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров'я України"
#38503358
Переможець 613,54
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 12:34

Документи

01 жовтня 2020 12:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 09:58
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 12:37
Договір укладений
01 жовтня 2020 12:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Змиви 5 шт 55,06
UAH з ПДВ
Матеріали на стерильність 3 шт 78,66
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 613,54
UAH (в тому числі ПДВ 102,26 UAH)