Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафа для документів 1100х330х2550; Стіл письмовий 700х1600
Очікувана вартість
4 899,98 UAH
UA-2020-10-01-001986-c f0ca55b34027482b9e13a3784b159657
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хора Олег Олександрович

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України»
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua/
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. М. Амосова, 6
Контактна особа: Хора Олег Олександрович
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


ЛИСИЦЬКИЙ СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шафа для документів 1100х330х2550
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39122200-5 — Книжкові шафи
1 шт
Стіл письмовий 700х1600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03038, Україна, Київська область, м. Київ, вул. М. Амосова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 39121100-7 — Письмові столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товари, які поставлені Постачальником, проводиться за фактом поставки на протязі 30 календарних днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 жовтня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Лисицький Сергій Володимирович
#2993110859
Переможець 4 899,98
UAH
01 жовтня 2020 12:20

Документи

01 жовтня 2020 12:20
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:19
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 12:24
Договір укладений
01 жовтня 2020 12:23

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
12 жовтня 2020 12:01
4 899,98 UAH UA788201720343121001200009413
ДУ "НІССХ ім.М.М.Амосова НАМНУ"
UA863052990000026003016801282
ФОП Лисицький С.В.
Оплачений