Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Пластиковий аплікатор віскоза стерильний в індивідуальному пакуванні)
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2020-10-01-000133-b cc9ee8426d3e4cc8b10f4acd4f88be76
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шепитько Вікторія Сергіївна

+380626460555 centr1k.buh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37944301
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., місто Краматорськ, вулиця Дніпровська, будинок 17
Контактна особа: Шепитько Вікторія Сергіївна
+380626460555
centr1k.buh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Пластиковий аплікатор віскоза стерильний в індивідуальному пакуванні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 шт
Пластиковий аплікатор віскоза стерильний в індивідуальному пакуванні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно договору 5. Порядок розрахунків 5.1. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України, шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 календарних днів з моменту одержання товару за цінами згідно видаткових накладних при наявності коштів на рахунку Замовника. 5.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюється протягом п’яти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 5.3. Оплата проводиться відповідно фінансового плану підприємства та бюджетного фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 жовтня 2020 09:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Хоменко Олена Володимирівна
#2653716382
Переможець 25 500,00
UAH
01 жовтня 2020 09:19

Документи

01 жовтня 2020 09:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:08
ФОП Хоменко О.В. дог_192ц12020 від 01.10.2020 COVID-19.pdf укладений
09 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:31
Договір 192ц1-2020 від 01.10.2020.pdf укладений
01 жовтня 2020 09:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 25 500,00
UAH