Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друкована продукція на замовлення: діловий щоденник - 22458000-5; папка А4 з крейдованого паперу - 22458000-5; тека-обкладинка - 22458000-5; блокнот для співробітників - 22458000-5; календар настільний - 22458000-5; календар настінний (подарунковий) - 22458000-5; календар квартальний - 22458000-5; пакет під календар настінний - 22458000-5; календар настінний брендований "ПРОСТІР" на 2021 рік - 22458000-5; пакети під календарі настінні брендовані "ПРОСТІР" на 2021 рік - 22458000-5; пакети крафт-папір - 22458000-5; пакет ламінований папір 21*30*8 - 22458000-5; листівка новорічна - 22458000-5; листівка новорічна "ПРОСТІР" - 22458000-5; пакет ламінований папір 32*40*9-22458000-5; пакет ламінований папір 12*15*7- 22458000-5
Очікувана вартість
695 805,30 UAH
UA-2020-09-30-006759-a 49c5b52cb0264e119d3263cebff481fd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Скічко

+380442540108
+380677908565
olha.skichko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Ольга Скічко
+380442540108,+380677908565
olha.skichko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 19:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 13:01
Очікувана вартість: 695 805,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Місце постачання товару в Додатку 7 “Місце, (адреси) поставки товару та кількість” до цієї тендерної документації.
Детальна інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 “Специфікація товару” до цієї тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Друкована продукція на замовлення: діловий щоденник - 22458000-5; папка А4 з крейдованого паперу - 22458000-5; тека-обкладинка - 22458000-5; блокнот для співробітників - 22458000-5; календар настільний - 22458000-5; календар настінний (подарунковий) - 22458000-5; календар квартальний - 22458000-5; пакет під календар настінний - 22458000-5; календар настінний брендований "ПРОСТІР" на 2021 рік - 22458000-5; пакети під календарі настінні брендовані "ПРОСТІР" на 2021 рік - 22458000-5; пакети крафт-папір - 22458000-5; пакет ламінований папір 21*30*8 - 22458000-5; листівка новорічна - 22458000-5; листівка новорічна "ПРОСТІР" - 22458000-5; пакет ламінований папір 32*40*9-22458000-5; пакет ламінований папір 12*15*7- 22458000-5
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до Заявки Замовника Товар протягом 10 робочих днів після підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 19:02
Тендерна документація.docx
30 вересня 2020 19:02
Проект_договору_друкована_продукція_2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики пакетів
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:57
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 13:58
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, чи передбачений друк для позиції 10. Пакети під календарі настінні брендовані «ПРОСТІР» на 2021 рік. І якщо так, то якого типу (колірність) повинен бути друк. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Друк для пакетів під календарі настінні брендовані «ПРОСТІР» на 2021 рік не передбачений. Пакети мають бути білі, без друку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" 616 006,00
UAH з ПДВ
573 747,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 647 050,14
UAH з ПДВ
577 813,08
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" 629 235,00
UAH з ПДВ
600 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИЗАЙН-ПРИНТ УКРАЇНА" 667 246,98
UAH з ПДВ
660 246,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ФІШЕР-УКРАЇНА ЛАЙТ ЕНД САУНД" 693 396,60
UAH з ПДВ
693 396,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 12:36
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
15 жовтня 2020 14:29
Опис.pdf
15 жовтня 2020 14:29
Статут.pdf
15 жовтня 2020 14:29
Таблиця відповідності.pdf
15 жовтня 2020 14:29
Таблиця цін.pdf
15 жовтня 2020 14:29
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:36
Проект договору.pdf
15 жовтня 2020 15:36
Проект договору.pdf.p7s
15 жовтня 2020 15:36
НБУ.rar

Публічні документи

16 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис
16 жовтня 2020 10:34
ТОВ ДПУ Копія Статуту.pdf
16 жовтня 2020 10:34
Таблиця відповідності.pdf
16 жовтня 2020 10:34
Таблиця цін.pdf
16 жовтня 2020 10:34
Тендерна пропозиція.pdf

Конфіденційні документи

16 жовтня 2020 10:34
Підтвердження виконання аналогічний робіт.pdf.pdf

Обґрунтування конфіденційності

нерозголошення, договір з клієнтом, внутрішня інформація, яка не є публічною

16 жовтня 2020 10:34
Довідка учасника.pdf

Обґрунтування конфіденційності

нерозголошення, договір з клієнтом, внутрішня інформація, яка не є публічною

Публічні документи

15 жовтня 2020 17:12
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:10
Відгук №1.jpg
15 жовтня 2020 17:10
Св-во реєстрації.pdf
15 жовтня 2020 17:10
Протокол.pdf
15 жовтня 2020 17:10
Новый Статут.pdf
15 жовтня 2020 17:10
Нова Статистика.pdf
15 жовтня 2020 17:10
ПДВ, ОПП з печаткою.pdf
15 жовтня 2020 17:10
Додаток 3 Таблиця цін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА"

ТОВ "ДИЗАЙН-ПРИНТ УКРАЇНА"

ТОВ "ФІРМА "ФІШЕР-УКРАЇНА ЛАЙТ ЕНД САУНД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"
#02470371
Переможець 573 747,50
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 10:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС"
#02470371
573 747,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 18:42
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 15:13
ДД_102616 від 08.12.20р. до Д_102532 від 09.11.20р..pdf зміни до договору
08 грудня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:10
Договір № 102532 від 09.11.2020р..pdf укладений
09 листопада 2020 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки 1 та 2 викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 102523
Договір:
Номер додаткової угоди: 102616
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 567 423,50
UAH (в тому числі ПДВ 94 570,58 UAH)