Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Друкована продукція на замовлення: діловий щоденник - 22458000-5; папка А4 з крейдованого паперу - 22458000-5; тека-обкладинка - 22458000-5; блокнот для співробітників - 22458000-5; календар настільний - 22458000-5; календар настінний (подарунковий) - 22458000-5; календар квартальний - 22458000-5; пакет під календар настінний - 22458000-5; календар настінний брендований "ПРОСТІР" на 2021 рік - 22458000-5; пакети під календарі настінні брендовані "ПРОСТІР" на 2021 рік - 22458000-5; пакети крафт-папір - 22458000-5; пакет ламінований папір 21*30*8 - 22458000-5; листівка новорічна - 22458000-5; листівка новорічна "ПРОСТІР" - 22458000-5; пакет ламінований папір 32*40*9-22458000-5; пакет ламінований папір 12*15*7- 22458000-5
Очікувана вартість
695 805,30 UAH
UA-2020-09-30-006759-a ● 49c5b52cb0264e119d3263cebff481fd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Скічко +380442540108,+380677908565 olha.skichko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 19:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 13:01 |
Очікувана вартість: | 695 805,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Місце постачання товару в Додатку 7 “Місце, (адреси) поставки товару та кількість” до цієї тендерної документації.
Детальна інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 “Специфікація товару” до цієї тендерної документації.
Детальна інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 “Специфікація товару” до цієї тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Друкована продукція на замовлення: діловий щоденник - 22458000-5; папка А4 з крейдованого паперу - 22458000-5; тека-обкладинка - 22458000-5; блокнот для співробітників - 22458000-5; календар настільний - 22458000-5; календар настінний (подарунковий) - 22458000-5; календар квартальний - 22458000-5; пакет під календар настінний - 22458000-5; календар настінний брендований "ПРОСТІР" на 2021 рік - 22458000-5; пакети під календарі настінні брендовані "ПРОСТІР" на 2021 рік - 22458000-5; пакети крафт-папір - 22458000-5; пакет ламінований папір 21*30*8 - 22458000-5; листівка новорічна - 22458000-5; листівка новорічна "ПРОСТІР" - 22458000-5; пакет ламінований папір 32*40*9-22458000-5; пакет ламінований папір 12*15*7- 22458000-5
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до Заявки Замовника Товар протягом 10 робочих днів після підписання представниками Сторін документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 19:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2020 19:02 |
Тендерна документація.docx | |
30 вересня 2020 19:02 |
Проект_договору_друкована_продукція_2020.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики пакетів
Дата подання: 05 жовтня 2020 11:57
Дата відповіді: 05 жовтня 2020 13:58
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, чи передбачений друк для позиції 10. Пакети під календарі настінні брендовані «ПРОСТІР» на 2021 рік. І якщо так, то якого типу (колірність) повинен бути друк. Дякую.
Відповідь: Доброго дня! Друк для пакетів під календарі настінні брендовані «ПРОСТІР» на 2021 рік не передбачений. Пакети мають бути білі, без друку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" |
616 006,00
UAH з ПДВ
|
573 747,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" |
647 050,14
UAH з ПДВ
|
577 813,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПЕТРИНА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА" |
629 235,00
UAH з ПДВ
|
600 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДИЗАЙН-ПРИНТ УКРАЇНА" |
667 246,98
UAH з ПДВ
|
660 246,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "ФІШЕР-УКРАЇНА ЛАЙТ ЕНД САУНД" |
693 396,60
UAH з ПДВ
|
693 396,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ЛЬВІВСЬКА ФАБРИКА ПАПЕРОВО-БІЛОВИХ ВИРОБІВ "БІБЛЬОС" #02470371 |
Переможець |
573 747,50
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2020 10:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 18:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2020 15:13
|
ДД_102616 від 08.12.20р. до Д_102532 від 09.11.20р..pdf | зміни до договору |
08 грудня 2020 15:06
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 16:10
|
Договір № 102532 від 09.11.2020р..pdf | укладений |
09 листопада 2020 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додатки 1 та 2 викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 102523 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102616 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |