Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

МНН: Levofloxacin (ЛЕФЛОЦИН), Оfloxacin (ОФЛОКСАЦИН), Sodium chloride (НАТРІЮ ХЛОРИД), Combi drug (РЕОСОРБІЛАКТ)
Очікувана вартість
1 183 262,40 UAH
UA-2020-09-30-006119-a e93e758a0e3d46389b76d0ad929310d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Ковальчук

+380987860754 svasko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний онкологічний диспансер" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02001274
Місцезнаходження: 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Романа Купчинського, 8
Контактна особа: Лілія Ковальчук
+380987860754
svasko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:17
Очікувана вартість: 1 183 262,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 916,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. У разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 флакон
ЛЕФЛОЦИН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Levofloxacin
900 флакон
ОФЛОКСАЦИН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ofloxacin
19200 флакон
НАТРІЮ ХЛОРИД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
12000 флакон
НАТРІЮ ХЛОРИД
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Sodium chloride
3360 флакон
РЕОСОРБІЛАКТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару. Зобов’язання Сторін договору виникають лише в межах фактично виділених асигнувань. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 16:44
Тендерна_документацiя_правка.doc
30 вересня 2020 16:44
Проект_договору.doc
30 вересня 2020 16:44
МТВ ВМП.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 1 169 082,00
UAH з ПДВ
1 169 082,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 1 183 128,00
UAH з ПДВ
1 183 128,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 18:17
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:09
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:09
public_doc КлПодат.p7s
30 жовтня 2020 10:09
29104.pdf
28 жовтня 2020 14:57
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:57
11111111111111111.p7s
28 жовтня 2020 14:57
Dovidka_20289412330360031199.pdf
27 жовтня 2020 17:04
Електронний підпис
27 жовтня 2020 17:03
ПеремОн.pdf
16 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:01
Пропозиція МТК.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 17:34
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:14
ТЧ.pdf
15 жовтня 2020 17:14
КЧ_p079-155.pdf
15 жовтня 2020 17:14
КЧ_p001-078.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ "БаДМ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
1 169 082,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 18:12
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 18:07
Додаткова угода № 4 до договору № 215 від 03.11.2020 р..pdf зміни до договору
20 квітня 2021 18:02
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 12:46
Додаткова угода № 3 до договору № 215 від 03.11.2020 р..pdf зміни до договору
13 січня 2021 12:35
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:58
Дод.угода №2 до договору №215 від 3.11.20р..PDF зміни до договору
28 грудня 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 11:58
Дод.угода №1 до договору №215 від 3.10.2020р..PDF зміни до договору
23 грудня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 14:14
Договір № 215.pdf укладений
03 листопада 2020 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій корона вірусної хвороби (COVID-19), керуючись положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв`язку з поширенням корона вірусної хвороби (COVID-19)» №540-XI від 30.03.2020р., Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020р. №224 ``Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої корона вірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість``(із змінами) та положень п.6ч.5ст.41Закону України «Про публічні закупівлі» та пп 1 та 6, пункту 10.1 Договору, Сторони погодили внести наступні зміни до Договору про закупівлю №215 від 3 листопада 2020р., та викласти їх в наступній редакції: Сторони дійшли згоди викласти перший абзац п.3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Загальна вартість договору:933023.76грн.(Дев`ятсот тридцять три тисячі двадцять три грн.76 коп.) у т.ч. ПДВ-38399,76 відповідно до п.193.1. Податкового кодексу України.
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити дію Договору про закупівлю №215 від "3" листопада 2020 року на строк, достатній для проведення Замовником процедури закупівлі на початку 2021 року.
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Главою 53 Цивільного кодексу України, Главою 20 Господарського кодексу України, ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди: "загальна вартість товару, цієї додаткової угоди, становить 186500,00 грн.(сто вісімдесят шість тисяч п`ятсот грн. 00 коп.) разом з ПДВ, в межах затверджених в установленому порядку, що не перевищує 20 % суми, визначеної в Договорі № 215 від 03.11.2020 р. "
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Учасник зобов’язується поставити Товар в порядку та за ціною, визначеною в Договорі №215 від «З» листопада 2020 року, в період з 1 січня по 31 березня 2021 року включно. «Загальна вартість Товару, цієї додаткової угоди, становить 178410,80 грн. Стосімдесят вісім тисяч чотириста десять грн. 80 коп.) разом з ПДВ, в межах затвердження в установленому порядку видатків на досягнення цієї цілі, що не перевищує 20% (двадцяти відсотків) суми, визначеної в Договорі №215 від «З» листопада 2020 року.» Загальна вартість договору 1111434,56 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 215
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 111 434,56
UAH (в тому числі ПДВ 44 037,56 UAH)