Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

АУРОТАЗ-Р Порошок для розчину для ін’єкцій по 4,5 г у флаконі; по 1 флакону у картонній коробці
Очікувана вартість
3 007,07 UAH
UA-2020-09-30-005867-a b33fef96981a4349a97b5001464206eb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Жидецька

+380974304624 lena_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня Коростеньської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 40475812
Місцезнаходження: 11522, Україна , Житомирська обл., с. Васьковичи, вул. Першотравнева, 7
Контактна особа: Олена Жидецька
+380974304624
lena_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерному комітету КНП Коростенської ЦРЛ запропоновано прийняти рішення про застосування переговорної процедури закупівлі, так як закупівля двічі не відбулася, в зв’язку з відсутністю конкуренції, при цьому предмет закупівлі, його технічні якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняється від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 16:28
Оскарження наміру укласти договір: 11 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. МТВ додаток 2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 упаковка
АУРОТАЗ-Р Порошок для розчину для ін’єкцій по 4,5 г у флаконі; по 1 флакону у картонній коробці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень , вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Piperacillin and enzyme inhibitor
АТХ: J01CR05

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору АУРОТАЗ-Р Порошок для розчину для ін’єкцій по 4,5 г у флаконі; по 1 флакону у картонній коробці Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

30 вересня 2020 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БаДМ"
#31816235
Переможець 3 000,07
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 16:28

Документи

30 вересня 2020 16:28
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:27
Пр.80.pdf
30 вересня 2020 16:27
ФП про НУД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 16:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БаДМ"
#31816235
3 000,07
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 16:28
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:27
Пр.80.pdf
30 вересня 2020 16:27
ФП про НУД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:47
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 09:32
Дод.угода до Д.111.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:31
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 15:55
ТОВ БаДМ 3000,07.pdf укладений
12 жовтня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 111
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 429,87
UAH (в тому числі ПДВ 170,09 UAH)