Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Відновлення житлового будинку по вул. Толстого, 4 м. Красногорівка (капітальний ремонт)" (продовження робіт)
Очікувана вартість
6 064 234,80 UAH
UA-2020-09-30-005853-a 4eb24e4810f44155b6b1a9256fb513ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Михайлюк

+380932682037 00113@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 26503980
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов’янськ, вул. Ярослава Мудрого, 9
Контактна особа: Дмитро Михайлюк
+380932682037
00113@dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 12:00
Очікувана вартість: 6 064 234,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 181 927,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Клас наслідків - СС2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Відновлення житлового будинку по вул. Толстого, 4 м. Красногорівка (капітальний ремонт)" (продовження робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, м. Красногорівка Мар'їнський район, вул. Толстого, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» може перерахувати «Підряднику» попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 №1764 (із змінами). Попередня оплата може надаватися у розмірі до 30 відсотків річного обсягу фінансування в межах строку, який установлено абз. 3 п.1 постанови Кабінету міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Загальний обсяг попередньої оплати не може перевищувати 30% договірної ціни. Розмір і кількість платежів у рамках розміру, що зазначено абз. 2 п. 4.2 даного договору, визначається виходячи із реального стану виконання робіт, помісячного розподілу бюджетних асигнувань, сезонністю робіт, тощо. «Підрядник» зобов'язується використати кожну частину отриманої попередньої оплати протягом трьох місяців після одержання оплати. При терміні виконання робіт, визначеному у графіку виконання робіт (Додаток №2 до договору), меншому ніж три місяці, «Підрядник» зобов'язується використати отриману попередню оплату до спливу цього терміну. По закінченні терміну невикористані кошти повертаються на рахунок «Замовника», але не пізніше останнього дня терміну відпрацювання попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки «Підрядника», відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку відповідно до вимог п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070. «Підрядник» підтверджує використання коштів отриманої попередньої оплати актами виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 2в, і довідками про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ 3. Аванс 90 Календарні 30
Iнша подія Оплата здійснюється поетапно проміжними платежами на підставі підписаних сторонами актів виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-2в, актів змонтованого або встановленого обладнання і довідок про вартість виконаних підрядних робіт, складених за формою КБ-3. Строк оплати – 35 робочих днів – є орієнтовним і в будь-якому разі розрахунки проводяться в період дії договору Пiсляоплата 35 Робочі 65
Iнша подія Замовник має право здійснювати кінцевий розрахунок у розмірі до 5 % від Договірної ціни, після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, отримання документа про готовність об’єкта до експлуатації, протягом 35 робочих днів з дня передачі об’єкта експлуатуючій організації, при відсутності обмеження руху коштів по казначейським рахункам, а у разі настання останньої події в іншому бюджетному році, ніж в якому проводилося виконання робіт - при наявності лімітних призначень у поточному році та коштів на казначейських рахунках Пiсляоплата 35 Робочі 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 16:00
ТД №70 (548) зі змінами №1.pdf
13 жовтня 2020 16:00
Зміни №1 до ТД №70 (548).pdf
13 жовтня 2020 16:00
СПЕЦИФ~1.ZIP
30 вересня 2020 16:25
Додаток 8.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 1.pdf
30 вересня 2020 16:25
Проект_Договору_2020_кап.ремонт.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 5.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 2.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 3.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 4.pdf
13 жовтня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 16:00
ТД №70 (548) зі змінами №1.pdf
30 вересня 2020 16:25
ТД №70 (548) Красногорівка Жит.буд по вул. Толстого, 4 Відновл (капрем) (прод роб).pdf
13 жовтня 2020 16:00
Зміни №1 до ТД №70 (548).pdf
13 жовтня 2020 16:00
СПЕЦИФ~1.ZIP
30 вересня 2020 16:25
Специфікація Красногорівка Жит.буд по вул. Толстого, 4 Відновл (капрем) (прод роб).zip
30 вересня 2020 16:25
Додаток 8.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 1.pdf
30 вересня 2020 16:25
Проект_Договору_2020_кап.ремонт.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 5.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 2.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 3.pdf
30 вересня 2020 16:25
Додаток 4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс" 6 063 234,00
UAH з ПДВ
6 063 234,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 6 064 234,80
UAH з ПДВ
6 064 234,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 14:05
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:00
file.pdf
28 жовтня 2020 14:00
Dovidka_20280460600870923135.pdf.p7s
28 жовтня 2020 14:00
Dovidka_20280460600870923135.pdf
19 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
19 жовтня 2020 13:46
10. Ліцензії та дозволи.pdf
19 жовтня 2020 13:46
9. Довідка банку.pdf.p7s
19 жовтня 2020 13:46
9. Довідка банку.pdf
19 жовтня 2020 13:46
8. Баланс.pdf.p7s
19 жовтня 2020 13:46
8. Баланс.pdf
19 жовтня 2020 13:46
5. Субпідрядники.pdf.p7s
19 жовтня 2020 13:46
5. Субпідрядники.pdf
19 жовтня 2020 13:46
4. Графік.pdf.p7s
19 жовтня 2020 13:46
4. Графік.pdf
19 жовтня 2020 13:46
3. Зведена довідка.pdf.p7s
19 жовтня 2020 13:46
3. Зведена довідка.pdf
19 жовтня 2020 13:46
2. Досвід.pdf.p7s
19 жовтня 2020 13:46
2. Досвід.pdf
19 жовтня 2020 13:46
1. Заява-пропозиція.pdf.p7s
19 жовтня 2020 13:46
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 13:21
8._Баланс.pdf
19 жовтня 2020 13:21
1._Заява-пропозицiя..pdf
19 жовтня 2020 13:21
10._Лiцензii_та_дозволи..pdf
19 жовтня 2020 13:21
5._Субпiдрядники..pdf
19 жовтня 2020 13:21
2._Досвiд..pdf
19 жовтня 2020 13:21
4._Графiк..pdf
19 жовтня 2020 13:21
9._Довiдка_банку..pdf
19 жовтня 2020 13:21
3._Зведена_довiдка..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Юг-Сервіс"

ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДIНГ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
Переможець 6 063 234,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Юг-Сервіс"
#30868099
6 063 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2022 00:11
ду7 від 29.06.2022 дог 128б-20.PDF зміни до договору
20 липня 2022 00:08
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2022 09:06
ду 6 від 31.01.2022 дог 128б-20.pdf зміни до договору
02 лютого 2022 09:05
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 12:04
ду 5 від 25.11.2021 дог 128б-20 від 03.11.2020.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 12:03
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 12:02
ду 4 від 06.09.2021 дог 128б-20.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 13:21
ду 3 від 01.03.2021 дог 128б-20.pdf зміни до договору
02 березня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 10:57
ду_2 від 16.01.2021 дог 128б-20.pdf зміни до договору
19 січня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 13:16
Договір 128б-20 від 03.11.2020.pdf укладений
03 листопада 2020 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через затримку фінансування витрат замовника зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану. Подовження строку дії договору до 31.01.2022. Зміна р/р Замовника.
Номер договору про закупівлю: 128б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ду №3 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану, зміна умов попередньої оплати; Ду №4 - Зміна обсягів фінансування по роках та відповідного плану.
Номер договору про закупівлю: 128б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено обсяг фінансування
Номер договору про закупівлю: 128б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 5 від 25.11.2021 дог 128б-20 від 03.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 128б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду 6 від 31.01.2022 дог 128б-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено п. 10.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 128б-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ду7 від 29.06.2022 дог 128б-20.PDF
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML