Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (обслуговування та ремонт обладнання для електроних черг в ЦОПП)
Очікувана вартість
100 100,00 UAH
UA-2020-09-30-004992-a c790ea7d66714e36bb4d0447b039ab69
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Лисицин

+380444547172 mtzdps@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У М. КИЄВІ
Код ЄДРПОУ: 43141267
Місцезнаходження: 04116, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 33/19
Контактна особа: Іван Лисицин
+380444547172
mtzdps@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 14:32
Очікувана вартість: 100 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Обслуговування та ремонт обладнання для електроних черг в ЦОПП відповідний код - ДК 021:2015: 50316000-3. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (обслуговування та ремонт обладнання для електроних черг в ЦОПП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, Київська область, м.Київ, Шолуденка,33/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 15:32
тд цопп.pdf
30 вересня 2020 15:32
ТД ГУ ЦОП 2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС" 94 160,00
UAH з ПДВ
94 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЯРОШЕНКО ДЕНИС ВАЛЕНТИНОВИЧ" 99 990,00
UAH з ПДВ
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФРОЛОВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 100 050,00
UAH з ПДВ
100 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 15:47
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:43
ДУ.pdf
21 жовтня 2020 15:43
Договір 45.pdf
21 жовтня 2020 15:42
Договір 17.08.20.pdf
21 жовтня 2020 15:42
Акти_Львів.pdf
21 жовтня 2020 15:42
АКТ 186.pdf
16 жовтня 2020 15:42
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:38
Технічний опис 16102020.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Сертифікат.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Проект Договору.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Підтвердження.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Наказ №1 КСС Дир.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Істотні умови.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Інформація.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Інформ Довідка.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Довідка2.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Довідка Ст 17.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Довідка праівники.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Довідка МатТех.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Довідка Досвід.pdf
16 жовтня 2020 15:38
Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2020 15:38
ВИТЯГ.pdf
16 жовтня 2020 15:38
2.3. Витяг ДФС КСС.pdf
16 жовтня 2020 15:38
2.1.1. Відомості.pdf
16 жовтня 2020 15:38
2.1. Статут КСС.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:47
4-ОПП.jpg
16 жовтня 2020 15:47
Витяг.pdf
16 жовтня 2020 15:47
Выписка_ст_2.jpg
16 жовтня 2020 15:47
Выписка_ст_1.jpg
16 жовтня 2020 15:47
Svidotstvo.jpg
16 жовтня 2020 15:47
SUO.pdf
16 жовтня 2020 15:47
Квал-документи.pdf
16 жовтня 2020 15:47
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 15:59
Сканировать.jpeg
16 жовтня 2020 15:59
Сканировать 5.jpeg
16 жовтня 2020 15:59
Сканировать 3.jpeg
16 жовтня 2020 15:59
Сканировать 2.jpeg
16 жовтня 2020 15:59
паспорт 2 .pdf
16 жовтня 2020 15:59
006.jpg
16 жовтня 2020 15:59
Реєстрація_Установи.pdf
16 жовтня 2020 15:59
Платник_Податків.pdf
16 жовтня 2020 15:59
индефикац.pdf
16 жовтня 2020 15:54
Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 15:54
Документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"

ФОП "ЯРОШЕНКО ДЕНИС ВАЛЕНТИНОВИЧ"

ФОП "ФРОЛОВА ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"
#43198507
Переможець 94 160,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 13:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 16:35

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник ТОВ «КЮСОЛЮШНС СЕРВІС» не надав в своїй пропозиції : 1) копії договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, які вимагались замовником для підтвердження інформації зазначеній у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (далі – Довідка), які вимагались у пункті 3.2 Додатку 2 Тендерної документації; 2) копії документів, що підтверджують виконання зазначених у Довідці договорів або лист-відгук за указаними договорами, які вимагались у пункті 3.3 Додатку 2 Тендерної документації. Вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності (пункт 3.2 та 3.3. Додатку 2 Тендерної документації): 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору протягом останніх трьох років, найменування замовника та інформацію про виконання договору (-ів). 3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копії вказаного договору (-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3.3. Копії накладних, що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (п.3.1), або лист-відгук за указаним(-и) договором (-ами). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена. Аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації. Для підтвердження відповідності учасника ТОВ «КЮСОЛЮШНС СЕРВІС» кваліфікаційним критеріям, які вимагались тендерною документацією (відповідно до статті 16 Закону), учаснику необхідно подати: 1) копії договорів у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), вказаних у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (вих. № 16102020/17 від 16.10.2020); 2) копії документів, що підтверджують виконання зазначених у Довідці договорів або лист-відгук за указаними договорами.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЮСОЛЮШНС СЕРВІС"
#43198507
94 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 04 листопада 2020 15:59
Кінець періоду оскарження: 15 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 15 листопада 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2020 № 893 «Деякі питання територіальних органів Державної податкової служби», наказу ДПС від 08.10.2020 № 556 «Про ліквідацію територіальних органів ДПС» та у зв’язку з ліквідацією ГУ ДПС у м. Києві відсутня подальша потреба в закупівлі послуг за ДК 021:2015 «50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (обслуговування та ремонт обладнання до електронних черг в ЦОПП.
Документи:
04 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:57
Пр96.pdf