Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, вул. Шутова 14» (45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2020-09-30-004833-a 2a01c07845d7496c9f48ebee337fe99a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 universitet_kiev@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmuofficial.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
universitet_kiev@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 11:32
Очікувана вартість: 2 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі гуртожитку №3 НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, вул. Шутова 14»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, м. Київ, Київ, вул. Шутова, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Тендерні пропозиції подаються учасниками українською мовою, Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 15:21
ТД_Криша_Гурт_3 30092020.doc
01 жовтня 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 15:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 15:21
ТД_Криша_Гурт_3 30092020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 11:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандіс Трейд ЛТД" 2 799 999,00
UAH з ПДВ
2 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВД ХОЛДИНГ" 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 09:21
Електронний підпис
30 жовтня 2020 09:21
Довідка_гарантія_ст.17.pdf
29 жовтня 2020 20:00
Електронний підпис
29 жовтня 2020 20:00
Довідка_МВД.pdf.p7s
29 жовтня 2020 20:00
Довідка_МВД.pdf
20 жовтня 2020 10:16
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:08
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:08
Фінансовий_звіт.pdf
20 жовтня 2020 10:08
квитанція до фін_звіту.pdf
15 жовтня 2020 17:50
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:49
Договір.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Фін_звітність.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Квитанція_фін_звіт.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Статут.pdf
15 жовтня 2020 17:49
витяг ПДВ.PDF
15 жовтня 2020 17:49
Виписка.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Паспорт_ID_Келлер І.В..pdf
15 жовтня 2020 17:49
Паспорт_Нікішина І.В..pdf
15 жовтня 2020 17:49
Наказ_директор.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Витяг до паспорта.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Довідка_мат_тех_база.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Відгук_договір_773.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Відгук_договір_454.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Договір_773_13.12.2019.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Договір_454.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Протокол з ОП.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Лицензия 2017.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Лист_гарантія_сміття.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Лист_гарантія_60_днів.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Лист_гарантія_10_років.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Сертифікати_труби.pdf
15 жовтня 2020 17:49
12 А500С 12мм № 8001381764 23.0317.pdf
15 жовтня 2020 17:49
29-09-2015_14-03-23.zip
15 жовтня 2020 17:49
01-12-2016_11-30-16.zip
15 жовтня 2020 17:49
Сертифікати_дюбеля.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Сертификати_герметик.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Сертификат_экология.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Сертификат качество.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Пояснювальна_записка.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Календарний графік.pdf
15 жовтня 2020 17:49
ДЦ.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Дефектний акт.pdf
15 жовтня 2020 17:49
31.imd
15 жовтня 2020 17:49
31_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 жовтня 2020 17:49
31_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
15 жовтня 2020 17:49
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 17:42
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:40
2.54 АКТ огляду.pdf
15 жовтня 2020 17:40
2.3 Опис ВД Холдинг.pdf
15 жовтня 2020 17:40
1 РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандіс Трейд ЛТД"

ТОВ "ВД ХОЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандіс Трейд ЛТД"
#39416209
Переможець 2 799 999,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 жовтня 2020 15:01

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п. 1 Додатку 3 до Тендерної документації Учасниками надається довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, підписана уповноваженою посадовою особою Учасника та скріплена його печаткою, яка має підтвердити спроможність учасника виконати необхідні роботи шляхом наявності у учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник повинен мати приміщення для здійснення своєї господарської діяльності. Інформацію про наявність (власність/користування) приміщення, зазначеного у наданій довідці, має бути документально підтверджена. Сканкопії відповідних документів учасник має надати у складі тендерної пропозиції. Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандіс Трейд ЛТД", надалі – Учасник, надав у складі тендерної пропозиції файл «Довідка_мат_тех_база.pdf», що містить Бухгалтерську довідку від 15.10.2020 №14-ТП про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що перебуває на балансі товариства. Вказана довідка не містить інформації про наявність у учасника приміщення для здійснення своєї господарської діяльності. Проте у складі тендерної пропозиції є файл «ДОГОВІР_оренда_офіс_склад.pdf», що містить договір оренди складського та офісного приміщень від 01.08.2020 №1 Пропоную Учаснику надати довідку про наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання предмету закупівлі, що включає в себе інформацію про наявні приміщення для здійснення господарської діяльності. 2. Відповідно до п. 1 Додатку 3 до Тендерної документації Учасниками надається довідка про виконання учасником двох аналогічних договорів щодо робіт, аналогічних до предмету закупівлі. Учасник повинен підтвердити дану інформацію, надавши у складі тендерної пропозиції копію відповідного договору (з усіма додатками та додатковими угодами) за минулий або поточний рік та відповідного позитивного відгуку з інформацією про повне, вчасне виконання наданого договору у відповідності до всіх його вимог або інших документів про повне, вчасне виконання такого договору. Учасник надав файли «Договір_454.pdf», «Договір_773_13.12.2019.pdf», Додаткова угода до договору_454.pdf, що не містять додатків, які передбачені п. 12.5 вказаних договорів. Пропоную Учаснику надати у складі тендерної пропозиції копії договорів (додаткових угод) з усіма додатками та додатковими угодами). 3. Відповідно до п. 4 Додатку 3 до Тендерної документації Учасниками надається остання річна фінансова звітність, що підтверджує отримання ним доходу за минулий рік у сумі не меншій за очікувану вартість цієї закупівлі та його фінансову спроможність виконати умови договору про закупівлю. Учасник надав файл «Фін_звітність.pdf» в якому міститься остання фінансова звітність, але вона стосується минулого року і не підтверджує отримання ним доходу за минулий рік у сумі не меншій за очікувану вартість цієї закупівлі та його фінансову спроможність виконати умови договору про закупівлю. Пропоную Учаснику надати фінансову звітність за 2019 рік та квитанцію про її подання. Інформацію та документи пропоную надати протягом 24 годин з моменту повідомлення про невідповідність.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Грандіс Трейд ЛТД"
#39416209
2 799 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:08
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 17:17
3 740.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 17:15
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 17:19
2 740.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 15:49
1 740.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:48
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 11:00
740.pdf укладений
09 листопада 2020 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк виконання робіт за договором скорочений і приведений у відповідність до строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 740
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строки виконання робіт в п. 1.6 та 5.1 Договору скорочені. Помилково вказане місце виконання робіт в п. 1.3 виправлене і преведене у відповідність до предмету договору. Помилковий графік виконання робіт виправлений і приведений у відповідність до предмету закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 740
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі проведеної експертизи сторони змінили дефектний акт та кошторисну документацію до договору.
Номер договору про закупівлю: 740
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 799 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 466 666,50 UAH)