Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комутатори мережеві
Очікувана вартість
277 320,00 UAH
UA-2020-09-30-004021-c 26853b6e4c1c47a0ab099a582adcad75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковалишин Тарас Андрійович

380322582564 tender@lpnu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет "Львівська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02071010
Місцезнаходження: 79013, Україна , Львівська обл., Львів, Степана Бандери,12
Контактна особа: Ковалишин Тарас Андрійович
380322582564
tender@lpnu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 20:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 14:39
Очікувана вартість: 277 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 386,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32540000-0: Комутаційні щити


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Назва предмета закупівлі: Комутатори мережеві . Назва кожної номенклатурної позиції та код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі : Комутатор Aruba 2530 24 PoE Switch або еквівалент шт 10 Код 32541000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79013, Україна, Львівська область, Львів, вул. Степана Бандери, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32540000-0 — Комутаційні щити

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з дати поставки товару (окремої партії товару) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 20:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 20:05
ТД_комутатори.docx
30 вересня 2020 20:05
ТД_додаток4_комутатори.docx
30 вересня 2020 20:05
ТД_додаток2.docx
30 вересня 2020 20:05
ТД_додаток3_комутатори.docx
30 вересня 2020 20:05
ТД_додаток1.docx
30 вересня 2020 20:05
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ" 262 992,00
UAH з ПДВ
229 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Онащук Світлана Олександрівна 263 730,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 271 800,00
UAH з ПДВ
271 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЦЕНТР ВИСОКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" 277 320,00
UAH з ПДВ
275 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2020 18:28
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:23
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:07
Сертифікати.pdf
15 жовтня 2020 18:07
Кваліфікаційні.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:21
Банкрутство_06.11.2020.pdf.zip
06 листопада 2020 15:20
Довідка Спину.zip
04 листопада 2020 10:53
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:53
Спину_МВС_30.10.2020.rar
04 листопада 2020 10:53
Довідка ст.17.pdf.zip
04 листопада 2020 10:53
Довідка ст. 17 ч.2.pdf.zip
15 жовтня 2020 17:58
Електронний підпис
15 жовтня 2020 17:48
Фінансова звітність.pdf.zip
15 жовтня 2020 17:48
прийом Ліцишин.pdf.zip
15 жовтня 2020 17:48
прием Шевелев.pdf.zip
15 жовтня 2020 17:48
прием Забавский.pdf.zip
15 жовтня 2020 17:48
прием Блощинський.pdf.zip
15 жовтня 2020 17:48
Довідка ст. 17.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ"

ФОП Онащук Світлана Олександрівна

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ПП "ЦЕНТР ВИСОКИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЕМ ЕМ АЙ"
#42804321
Відхилено 229 800,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 12:51
ФОП Онащук Світлана Олександрівна
#3279512463
Відхилено 230 000,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 жовтня 2020 13:29
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 271 800,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 16:10

Вимога про усунення невідповідностей

Члени тендерного комітету після опрацювання документів поданих у складі тендерної пропозиції, дійшли до висновку, що тендерна пропозиція учасника містить невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, які можуть бути виправлені учасником у відповідності з статтями 26, 29 чинної редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема: 1. Тип документів тендерної пропозиції у яких виявлено невідповідності: документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції учасником подано файл з документом: Наявність працівників.pdf, який не містить інформації передбаченої пп. 3.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації, зокрема щодо наявності в учасника працівників, а також про їх посаду, прізвище, ім’я, досвід роботи на цій посаді (років), форми працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо), що не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію: «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» та його змісту згідно пп. 2.1.,2.2.,3.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації. 2.2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні копії наказів про призначення на посаду працівників учасника (прийняття на роботу) або копії письмових трудових договорів (контрактів) з працівниками. 2.3. У складі тендерної пропозиції учасника відсутня копія річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, – в обсягах та у формах, встановлених чинним законодавством, що не відповідає встановленому кваліфікаційному критерію: «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» та його змісту та його змісту згідно пп. 4.1.,5.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації 3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги встановлені пп. 2.1.,2.2.,3.1.,4.1.,5.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації. 4. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 4.1. Надати інформаційну довідку про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням інформації про: посаду, прізвище, ім’я, досвід роботи на цій посаді (років), форми працевлаштування (основне місце роботи /сумісництво/ суміщення професій, посад (виконання обов’язків, тощо). 4.2. Надати копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу) працівників зазначених у інформаційній довідці або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками, з урахуванням вимог пп. 2.1.,2.2.,3.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації. 4.3. Надати копію річної фінансової звітності за попередній рік, що передує року подання тендерної пропозиції, – в обсягах та у формах, встановлених чинним законодавством з урахуванням вимог пп. 4.1. таблиці 1 додатку 2 до Тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
271 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 11:36
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 15:15
Договір №Лв-365 від 11.11.2020 ТОВ ІТ-ІНТЕГРАТОР.pdf укладений
12 листопада 2020 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 271 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 300,00 UAH)