Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне приладдя різне
Очікувана вартість
2 340,00 UAH
UA-2020-09-30-002146-c e0d01d7c72244e71aedb6b6aa4ceed44
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяченко Галина

380634965618 utogvinnica@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна організація Українського товариства глухих
Код ЄДРПОУ: 03972927
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Брацлавська, 121
Контактна особа: Дяченко Галина
380634965618
utogvinnica@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Бейдж горизонтальний на шнурку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Брацлавська, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  29 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Папка конверт на кнопці А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Брацлавська, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  29 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Блокнот на пружині А5 (120арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Брацлавська, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  29 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
Ручка масляно- кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Брацлавська, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  29 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 пачок
Папір ксероксний А4 (500 арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, Брацлавська, 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 вересня 2020  —  29 вересня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

30 вересня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аніщенко Олександр Дмитрович
#3463013451
Переможець 2 340,00
UAH
30 вересня 2020 14:33

Документи

30 вересня 2020 14:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 14:41
IMG_20200928_0002.pdf укладений
30 вересня 2020 14:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бейдж горизонтальний на шнурку 30 штуки 7,80
UAH
Папка конверт на кнопці А4 30 штуки 4,60
UAH
Блокнот на пружині А5 (120арк) 30 штуки 46,20
UAH
Ручка масляно- кулькова 30 штуки 4,84
UAH
Папір ксероксний А4 (500 арк) 5 пачок 87,36
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 340,00
UAH