Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту через канал на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О250712 Гальчин - Хрещате - /М-02/ км 1+960, біля с. Гальчин, Чернігівська область» (ДК 021:2015 – 71320000-7 «Послуги з інженерного проєктування»)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-09-30-002041-b 2f53af16feef4be5be16b889f6f4b5ef
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 12:11
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт мосту через канал на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О250712 Гальчин - Хрещате - /М-02/ км 1+960, біля с. Гальчин, Чернігівська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул.Єлецька, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт протягом 30 календарних днів з моменту підписання акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-30-002041-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43554273
Дата подання: 05 жовтня 2020 13:22
Кваліфікаційний сертифікат МС
Наголошуємо, що кваліфікаційний сертифікат з інженерно-будівельного проєктування доріг не дає право забезпечувати міцність та стійкість конструкцій мостів, будівель та споруд (проектувати несні конструкції) відповідно до чинного законодавства України:
1. Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 27.01.2014 № 26. Зміна №8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників.
2. Вимог до будівель і споруд затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед – це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії.
3. Пункту 4.3 державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2012 «Склад та зміст проектної документації» передбачено забезпечення відповідності проектних рішень: основним вимогам до об’єктів щодо забезпечення механічного опору та стійкості; дотримання вимог пожежної безпеки; забезпечення безпеки життя і здоров’я людини та захисту навколишнього природного середовища; забезпечення безпеки експлуатації; забезпечення захисту від шуму; економії енергії.
4. Закону України "Про автомобільні дороги" статті 1. Мости є штучними спорудами - інженерні споруди призначенні для сталого функціювання автомобільних доріг. Тобто, мост не є автомобільною дорогою, а є окремою спорудою на автомобільній дорозі, при проектуванні якої необхідно забезпечувати механічний опір та стійкість для геометричної незмінності системи.
Враховуючи вище викладене, просимо Замовника змінити в "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі" вимогу на наявність кваліфікаційного сертифікату з інженерно-будівельного проєктування доріг на кваліфікаційний сертифікат із забезпечення механічного опору та стійкості. Тобто залишити лише одну вимогу до кваліфікаційного сертифікату: "Обов’язковою умовою є наявність в учасника закупівлі інженера-проєктувальника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури за професією інженер-проєктувальник з механічного опору та стійкості. "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 жовтня 2020 16:55
05.10.2020 Замовником було внесено зміни у Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до внесених змін, п.9 Додатку 2 визначено, що обов’язковою умовою є наявність в учасника закупівлі інженера-проєктувальника, який має кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єкта архітектури – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-30-002041-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43554273
Дата подання: 18 жовтня 2020 21:55
Оскарження результатів кваліфікації ТОВ «Юкрейніан Брідж Компані»
Просимо розглянути питання щодо скасування рішення протоколу №268 від 16.10.2020 року і визнати тендерну пропозицію ТОВ «Юкрейніан Брідж Компані» (далі ТОВ «ЮБК») такою що відповідає умовам оголошення про проведення закупівлі та кваліфікаційним критеріям.
Ми не погоджуємося із зауваженнями протоколу №168 від 16.04.2020, а саме:
1. «У складі пропозиції відсутній календарний план виконання робіт».
Згідно «Оголошення про проведення спрощеної закупівлі» Розділу «Кваліфікаційні вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження» не вимагалося подання календарного плану. Але ТОВ «Юкрейніан Брідж Компані» подало погоджений проект Договору разом із формою календарного плану наданим Замовником в Оголошенні, а також Лист-згоду з істотними умовами договору на стр. 30-35 згідно реєстру наданих документів процедури відкритих торгів UA-2020-09-30-002041-b.
Відхилення пропозиції ТОВ «Юкрейніан Брідж Компнані» за таким зауваженням є неправомірним та порушує Закон України «Про публічні закупівлі»
2. «У складі пропозиції надано не вірний розрахунок вартості робіт (кошторис), а саме: у розрахунку вартості робіт застосовано не вірний коефіцієнт щодо обстеження підходів до мостів, визначення стану та складу покриття проїзної частини, крім того враховано подвійну суму обстеження мосту з прогонами».
Зауваження є неправомірним та абсолютно абсурдним враховуючи, що цінова пропозиція формується на основі аукціону з використанням договірного коефіцієнту за протоколом договірної ціни, а особливо враховуючи, що цінова пропозиція ТОВ «Юкрейніан Брідж Компнані» є більш економічно вигідною в 2,1 рази (на 131 251 грн) за цінову пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ».
Також зауважимо, що Замовник помиляється на рахунок коефіцієнтів.
Підкреслимо, що кошторис ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» не відповідає вимогам Оголошення за складом та переліком робіт і є суттєво завищеним, так як розроблений за розцінками на нове будівництво для мостів прогонами 9 метрів і довшими. Нагадаємо Замовнику, що згідно Технічного завдання міст має довжину 6 метрів.
Також у кошторисі ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» відсутні розцінки на розділи ОВНС та ОДР, на інженерно-вишукувальні роботи, що вимагаються згідно Технічного завдання в Оголошенні.
Відповідно до вище зазначеного ТОВ «ЮБК» вимагає перегляду результатів розгляду пропозиції ТОВ «ЮБК» протоколу №168 від 16.04.2020 року і вважає зауваження не правомірними та/або формальними, а також просить при перегляді результатів взяти до уваги цінову пропозицію яка на 131 251 грн дешевша від цінової пропозиція ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ», що визнана Замовником як переможець.
Також наполегливо просимо врахувати, що ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» не подало документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам п.2.3. Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 14:16
У складі пропозиції ТОВ «Юкрейніан Брідж Компані» (далі - ТОВ «ЮБК») дійсно відсутній календарний план виконання робіт, подання якого було передбачене Додатком №5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Календарний план виконання робіт, наданий ТОВ «ЮБК», є лише формою плану (не заповненою учасником), та не містить жодної інформації ні про етапи та їх вартість, ні про терміни виконання, що не може вважатися поданням календарного плану.
При перевірці спеціалістами Замовника кошторису, наданого ТОВ «ЮБК» у складі пропозиції, дійсно було виявлено невідповідності розрахунку вартості робіт (кошторису) вимогам діючого законодавства, а саме: у розрахунку вартості робіт застосовано невірний коефіцієнт щодо обстеження підходів до мостів, визначення стану та складу покриття проїзної частини, крім того враховано подвійну суму обстеження мосту з прогонами.
Той факт, що цінова пропозиція ТОВ «ЮБК» є більш економічно вигідною в 2,1 рази (на 131 251 грн) за цінову пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» ще не робить її такою, що відповідає вимогам та стандартам, встановленим діючим законодавством.
Щодо того, що кошторис ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» не відповідає вимогам Оголошення за складом та переліком робіт і є суттєво завищеним, то склад та перелік робіт відповідає вимогам технічного завдання, а збірник ЦПРБ -90 дозволяє використовувати нормативні розрахунки на проектні роботи для капітального ремонту. Також слід зазначити, що згідно з ДБН А.2.2-3:2014 капітальний ремонт відноситься до будівництва.
Стосовно того, що у кошторисі ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» відсутні розцінки на розділи ОВНС та ОДР, на інженерно-вишукувальні роботи, що вимагаються згідно Технічного завдання в Оголошенні, то умовами оголошення та ТЗ не передбачено включати в тендерну пропозицію розрахунки ОВНС та ОДР. Натомість ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» надало у складі пропозиції Лист – згоду з істотними умовами договору, проект якого наданий у додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до умов договору передбачено, що виконавець бере на себе зобов’язання виконувати роботи відповідно до вихідних даних на виготовлення проєктної документації, тобто згідно з технічним завданням, наведеним в оголошенні.
Таким чином, підстави для перегляду результатів розгляду пропозиції ТОВ «ЮБК» та скасування протоколу №168 від 16.04.2020 року відсутні, зауваження до пропозиції ТОВ «ЮБК» є цілком обґрунтованими та такими, що відповідають діючому законодавству
4. Стосовно інформації, що ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» нібито не подало документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам п.2.3. Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Як вбачається зі змісту Закону України «Про публічні закупівлі» спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі. Частина 1 статті 16 Закону передбачає, що Замовник вимагає від учасників ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважають за потрібне. Але це не є кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 Закону. Натомість Додаток № 2 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить перелік документів, які Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF в складі своєї пропозиції. ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» надало усі документи, що вимагалися умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-09-30-002041-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:43554273
Дата подання: 18 жовтня 2020 22:37
Оскарження визнання переможцем ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ»
Просимо розглянути питання щодо скасування протоколу №269 від 16.10.2020 року і намір укласти договір з ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ». Замовником обрано переможця ціна пропозиції якого на 131 251 грн дорожча за ринкову ціну сформовану під час аукціону і має невідповідності щодо умов тендерної документації. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації у зв’язку з виявленими порушеннями тендерної пропозиції:
кошторис ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» не відповідає вимогам Оголошення за складом та переліком робіт і є суттєво завищеним, так як розроблений за розцінками на нове будівництво для мостів прогонами 9 метрів і довшими, хоча за ТЗ Замовника передбачається капітальний ремонт. Нагадаємо Замовнику, що згідно Технічного завдання міст має довжину 6 метрів.
У кошторисі ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» відсутні розцінки на розділи ОВНС та ОДР, на інженерно-вишукувальні роботи, що вимагаються згідно Технічного завдання в Оголошенні, що в подальшому може збільшити ціну виконання робіт.
Здається дивним, що за предметом закупівлі на капітальний ремонт відхиляється пропозиція ТОВ «ЮБК» за начебто невірні коефіцієнти, хоча пропозиція є економічно вигіднішою на 131 251 грн і має в кошторисі повний перелік робіт відповідно Технічного завдання Замовника, але Замовник визнає переможцем ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» кошторис якого розроблений на проектування нової споруди довжиною 9 м і більше, не має розділів що вимагаються Технічним завданням (ОВНС, ОДР), а саме головне є дорожчою в 2,1 рази за цінову пропозицію ТОВ «ЮБК».
Нами помічено ймовірно не типове проходження торгів державних закупівель Замовника Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації» за участю ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» та ПП «АРХБУДСЕРВІС», а саме:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-30-006418-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-30-006463-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-30-006456-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-30-002041-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-30-002021-b
Інформація щодо ймовірних ознак правопорушень законодавства України та ймовірних ознак порушення принципів конкуренції, ринкової економіки і корупції, що задають державі економічних збитків у наслідок визнання ціни торгів вище ринкових, що формуються під час проведення аукціону, будуть надані нами для перевірки в компетентні органи, пресі та громадським організаціям.
У разі неналежного реагування на зазначену інформацію нами буде поінформовано Антимонопольний комітет України.
Також наполегливо просимо врахувати, що ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» не подало документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам п.2.3. Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 жовтня 2020 14:25
Підстави для визнання тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» такою, що не відповідає вимогам, встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі ВІДСУТНІ, виходячи з наступного:
1) склад та перелік робіт відповідає вимогам технічного завдання, а збірник ЦПРБ -90 дозволяє використовувати нормативні розрахунки на проектні роботи для капітального ремонту. Також слід зазначити, що згідно з ДБН А.2.2-3:2014 капітальний ремонт відноситься до будівництва.
2) умовами оголошення та ТЗ не передбачено включати в тендерну пропозицію розрахунки ОВНС та ОДР. Натомість ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» надало у складі пропозиції Лист – згоду з істотними умовами договору, проект якого наданий у додатку №4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до умов договору передбачено, що виконавець бере на себе зобов’язання виконувати роботи відповідно до вихідних даних на виготовлення проєктної документації, тобто згідно з технічним завданням, наведеним в оголошенні.
Стосовно інформації, що ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» нібито не подало документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам п.2.3. Статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» слід зазначити наступне.
Як вбачається зі змісту Закону України «Про публічні закупівлі» спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі. Частина 1 статті 16 Закону передбачає, що Замовник вимагає від учасників ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважають за потрібне. Але це не є кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 Закону. Натомість Додаток № 2 «Кваліфікаційні вимоги до Учасників та спосіб їх підтвердження» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить перелік документів, які Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF в складі своєї пропозиції. ТОВ «АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ» надало усі документи, що вимагалися умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Зважаючи на викладене підстав для скасування протоколу №269 від 16.10.2020 року немає.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "АРХБУДСЕРВІС" 150 000,00
UAH з ПДВ
114 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ" 175 852,10
UAH з ПДВ
114 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ" 247 500,00
UAH з ПДВ
246 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "АРХБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "АРХБУДСЕРВІС"
#30843142
Відхилено 114 998,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 17:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН БРІДЖ КОМПАНІ"
#43554273
Відхилено 114 999,99
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 18:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ"
#43757531
Переможець 246 250,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 18:26

Документи

16 жовтня 2020 17:47
Електронний підпис

Документи

16 жовтня 2020 18:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ"
#43757531
246 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 14:54
80_2.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:41
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:13
80_1.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 14:45
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 09:55
80 укладений
27 жовтня 2020 09:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2020 12:33
246 250,00 UAH UA088201720344281006107008752
УКБ Чернігівської ОДА
UA803808050000000026004697859
ТОВ "АЛЬЯНС БУД ЕКСПЕРТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення календарного плану виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 80
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 246 250,00
UAH