Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання СЦБ, шлагбауми (34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
SCB equipment, barriers (34990000-3 Control, safety, signaling and lighting equipment)
Очікувана вартість
5 405 733,48 UAH
UA-2020-09-30-001977-b 07a20ffadc804993aa1ca9ecf82e983d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 10:00
Очікувана вартість: 5 405 733,48 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 028,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54057.33 UAH
Publication date: 30 вересня 2020 16:59
Enquiries until: 25 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 31 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 листопада 2020 10:00

Information

Estimated total value: 5 405 733 UAH including VAT
Minimal lowering step: 27 029 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання


Scope of the procurement
Обладнання СЦБ, шлагбауми (34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання)
SCB equipment, barriers (34990000-3 Control, safety, signaling and lighting equipment)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 шт.
Світлофор на залізобетонній щоглі двозначний ЛЦ-21
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Світлофор на залізобетонній щоглі двозначний ЛЦ-21
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
48 шт.
Комплект лінзовий світлофорний КЛМ 212 К (червоний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Комплект лінзовий світлофорний КЛМ 212 К (червоний)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
1175 шт.
Лінза світлофорна ЛС 160
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Лінза світлофорна ЛС 160
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
997 шт.
Лінза світлофорна ЛС 212
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Лінза світлофорна ЛС 212
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Головка світлофора щоглового 2-значна з пристроями кріплення, шлангом та фоновим щитом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Головка світлофора щоглового 2-значна з пристроями кріплення, шлангом та фоновим щитом
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
11 шт.
Головка світлофора карликового У7065, 2-значна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Головка світлофора карликового У7065, 2-значна
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт.
Головка карликового світлофора тризначна КЛ-36
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Головка карликового світлофора тризначна КЛ-36
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт.
Комплект лінзовий світлофорний переїзний КЛП 160 К (червоний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Комплект лінзовий світлофорний переїзний КЛП 160 К (червоний)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
27 шт.
Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (червоний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (червоний)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт.
Покажчик положення для кріплення на залізобетонній щоглі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Покажчик положення для кріплення на залізобетонній щоглі
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт.
Світлофор переїзний з двома світлодіодними головками для двуколійних ділянок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Світлофор переїзний з двома світлодіодними головками для двуколійних ділянок
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 шт.
Світлофор на залізобетонній щоглі чотиризначний з запрошувальним сигналом ЛЦ-44П
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Світлофор на залізобетонній щоглі чотиризначний з запрошувальним сигналом ЛЦ-44П
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
11 шт.
Комплект лінзовий світлофорний КЛК 160 ЛБ (місячно-білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Комплект лінзовий світлофорний КЛК 160 ЛБ (місячно-білий)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
4 шт.
Комплект лінзовий світлодіодний щогловий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Комплект лінзовий світлодіодний щогловий
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
19 шт.
Комплект лінзовий світлофорний КЛК 160 Ж (жовтий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Комплект лінзовий світлофорний КЛК 160 Ж (жовтий)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
115 шт.
Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (жовтий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (жовтий)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
121 шт.
Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (зелений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (зелений)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
194 шт.
Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (місячно-білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (місячно-білий)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
411 шт.
Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Світлофільтр-лінза світлофорна СЛ-139М (синій)
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 шт.
Головка світлофора лінзового 3-значна на з/б щоглу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Головка світлофора лінзового 3-значна на з/б щоглу
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
6 шт.
Кронштейн кріплення світлофорної головки на з.б. щоглу верх
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Кронштейн кріплення світлофорної головки на з.б. щоглу верх
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
6 шт.
Кронштейн кріплення світлофорної головки на з.б. щоглу нижній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Кронштейн кріплення світлофорної головки на з.б. щоглу нижній
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт.
Покажчик маршрутний світловий УБ з білими лінзами для літерних комбінацій для кріплення на залізобетонній щоглі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Покажчик маршрутний світловий УБ з білими лінзами для літерних комбінацій для кріплення на залізобетонній щоглі
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт.
Основа металева для карликового світлофору тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Основа металева для карликового світлофору тип 1
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
289 шт.
Головка світлофора для залізничних переїздів світлодіодна, червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34990000-3 — Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання

Головка світлофора для залізничних переїздів світлодіодна, червона
CPV: 34990000-3
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 жовтня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 17:24
Зміни до тендеру 4146_від 27.10.2020.doc
27 жовтня 2020 17:24
4146 ТД обладнання СЦБ, шлагбауми нова редакція від 27.10.2020.docx
23 жовтня 2020 14:34
Зміни до тендеру 4146_від 23.10.2020.doc
30 вересня 2020 16:56
Додаток №9.docx
27 жовтня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2020 17:24
Зміни до тендеру 4146_від 27.10.2020.doc
27 жовтня 2020 17:24
4146 ТД обладнання СЦБ, шлагбауми нова редакція від 27.10.2020.docx
23 жовтня 2020 14:34
4146 ТД обладнання СЦБ, шлагбауми нова редакція від 23.10.2020.docx
30 вересня 2020 16:56
4146 ТД обладнання СЦБ, шлагбауми.docx
23 жовтня 2020 14:34
Зміни до тендеру 4146_від 23.10.2020.doc
30 вересня 2020 16:56
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необхідність надання ПОВНОЇ копії ТУ
Дата подання: 16 жовтня 2020 11:24
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:20
Наше підприємство є сертифікованим вітчизняним виробником продукції, необхідної для потреб Вашого підприємства. Технічні умови (ТУ), згідно яких виготовляється наша продукція, погоджені з «Укрзалізницею». Повідомляємо про те, що Технічні умови на продукцію - є комерційною таємницею виробника. Оскільки ТУ є основним технічним документом при освоєнні виробництва та при виготовленні продукції, надання повної копії ТУ стороннім організаціям не дозволить зберегти положення нашого підприємства на ринку товарів та може спричинити істотні економічні ризики. Просимо внести зміни до тендерної документації, та замість вимоги надання "повної сканованої копії ТУ" дозволити надання "копії ТУ або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника). Повідомляємо, що минулого року Ви вже вносили аналогічні зміни до тендерної документації на закупівлю ідентичного обладнання СЦБ (UA-2019-08-29-002123-a)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-09-30-001977-b Вами розміщено питання при закупівлі регулювального, запобіжного, сигнального та освітлювального обладнання (Обладнання СЦБ, шлагбауми). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання, на яке Замовником буде надано відповідь.
Щодо передачі повноважень на використання ТУ
Дата подання: 16 жовтня 2020 11:27
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:20
п.2.2 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації вимагається "Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника (власників) про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником". Повідомляємо, що у виробника є укладений договір про передачу повноважень на використання ТУ. У зв’язку з цим, просимо відкоригувати дану вимогу на наступну: «Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договір, лист тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником». Повідомляємо, що минулого року Ви вже вносили аналогічні зміни до тендерної документації на закупівлю ідентичного обладнання СЦБ (UA-2019-08-29-002123-a)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-09-30-001977-b Вами розміщено питання при закупівлі регулювального, запобіжного, сигнального та освітлювального обладнання (Обладнання СЦБ, шлагбауми). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання, на яке Замовником буде надано відповідь.
Щодо п. 2.1 вимог для продукції залізничного призначення
Дата подання: 16 жовтня 2020 11:36
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 17:21
п.2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації вимагається «на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції». Виникає питання, чому у всіх раніше викладених Вашим підприємством тендерних документаціях на закупівлю обладнання СЦБ ця вимога не стосувалась продукції, яка виготовляється серійно згідно вимог технічних умов, які є власником виробника, який і пропонує свою продукцію до постачання? Вимога стосувалась лише продукції яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Просимо внести зміни до тендерної документації та виксласти п. 2.1 в наступній редакції: «на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції». Повідомляємо, що цього року Ви вже вносили аналогічні зміни до тендерної документації на закупівлю реле (UA-2020-04-10-002254-a).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-09-30-001977-b Вами розміщено питання при закупівлі регулювального, запобіжного, сигнального та освітлювального обладнання (Обладнання СЦБ, шлагбауми). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання, на яке Замовником буде надано відповідь.
Розподіл на лоти
Дата подання: 19 жовтня 2020 10:54
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 14:35
Доброго дня. Наше підприємство, уважно вивчивши Додаток №1 (Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Перелік та кількість продукції) тендерної документації, вимушено звернутися до Замовника з наступним: Як один з вітчизняних виробників декількох позицій продукції за лотом №1, технічні характеристики якої відповідають вимогам АТ «Укрзалізниця», яка дозволена до експлуатації на АТ «Укрзалізниця», що є підтверджено відповідними рішеннями (протоколами) за участю Департаменту автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця», вважаємо недопустимим об’єднання всіх позицій закупівлі які є різними за функціональними ознаками у один лот. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454. З огляду на викладене, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону. ВИМАГАЄМО Замовника дотримуватись не тільки “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, а й дотримуватися вимог розділу 1, ст. 3, Закону України «Про публічні закупівлі», які говорять: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.» ВИМАГАЄМО від Замовника дотримуватися недискримінаційної політики по відношенню до потенційних учасників, що виникають при об’єднанні в один лот продукції декількох виробників та виключає участь інших виробників та зокрема нашого підприємства в даній закупівлі. ВИМАГАЄМО Замовника винести в окремі лоти позиції за для усунення дискримінаційної політики по відношенню до потенційних учасників а саме: Частини щоглових світлофорів №№ з/п : 1,5,10,12,20,21,22,23; Лінзи та лінзові комплекти щоглових світлофорів №№ з/п : 2,9,14; Частини карликових світлофорів №№ з/п : 6,7,24; Частини переїзних світлофорів №№ з/п : 8,11,25 Лінзи та лінзові комплекти карликових світлофорів №№ з/п : 3,4,13,15,16,17,18,19.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Необхідність надання ПОВНОЇ копії ТУ
Дата подання: 21 жовтня 2020 17:59
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:36
Наше підприємство є сертифікованим вітчизняним виробником продукції, необхідної для потреб Вашого підприємства. Технічні умови (ТУ), згідно яких виготовляється наша продукція, погоджені з «Укрзалізницею». Повідомляємо про те, що Технічні умови на продукцію - є комерційною таємницею виробника. Оскільки ТУ є основним технічним документом при освоєнні виробництва та при виготовленні продукції, надання повної копії ТУ стороннім організаціям не дозволить зберегти положення нашого підприємства на ринку товарів та може спричинити істотні економічні ризики. Просимо внести зміни до тендерної документації, та замість вимоги надання "повної сканованої копії ТУ" дозволити надання "копії ТУ або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника). Повідомляємо, що минулого року Ви вже вносили аналогічні зміни до тендерної документації на закупівлю ідентичного обладнання СЦБ (UA-2019-08-29-002123-a)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-09-30-001977-b Вами розміщено питання при закупівлі регулювального, запобіжного, сигнального та освітлювального обладнання (Обладнання СЦБ, шлагбауми). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо передачі повноважень на використання ТУ
Дата подання: 21 жовтня 2020 18:00
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:37
п.2.2 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації вимагається "Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника (власників) про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником". Повідомляємо, що у виробника є укладений договір про передачу повноважень на використання ТУ. У зв’язку з цим, просимо відкоригувати дану вимогу на наступну: «Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договір, лист тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником». Повідомляємо, що минулого року Ви вже вносили аналогічні зміни до тендерної документації на закупівлю ідентичного обладнання СЦБ (UA-2019-08-29-002123-a)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-09-30-001977-b Вами розміщено питання при закупівлі регулювального, запобіжного, сигнального та освітлювального обладнання (Обладнання СЦБ, шлагбауми). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо п. 2.1 вимог для продукції залізничного призначення
Дата подання: 21 жовтня 2020 18:00
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 14:38
п.2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації вимагається «на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції». Виникає питання, чому у всіх раніше викладених Вашим підприємством тендерних документаціях на закупівлю обладнання СЦБ ця вимога не стосувалась продукції, яка виготовляється серійно згідно вимог технічних умов, які є власником виробника, який і пропонує свою продукцію до постачання? Вимога стосувалась лише продукції яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Просимо внести зміни до тендерної документації та виксласти п. 2.1 в наступній редакції: «на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції». Повідомляємо, що цього року Ви вже вносили аналогічні зміни до тендерної документації на закупівлю реле (UA-2020-04-10-002254-a).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-09-30-001977-b Вами розміщено питання при закупівлі регулювального, запобіжного, сигнального та освітлювального обладнання (Обладнання СЦБ, шлагбауми). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Необхідність надання ПОВНОЇ копії ТУ
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:27
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 17:25
Наше підприємство є сертифікованим вітчизняним виробником продукції, необхідної для потреб Вашого підприємства. Технічні умови (ТУ), згідно яких виготовляється наша продукція, погоджені з «Укрзалізницею». Повідомляємо про те, що Технічні умови на продукцію - є комерційною таємницею виробника. Оскільки ТУ є основним технічним документом при освоєнні виробництва та при виготовленні продукції, надання повної копії ТУ стороннім організаціям не дозволить зберегти положення нашого підприємства на ринку товарів та може спричинити істотні економічні ризики. Просимо внести зміни до тендерної документації, та замість вимоги надання "повної сканованої копії ТУ" дозволити надання "копії ТУ або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника). Повідомляємо, що минулого року Ви вже вносили аналогічні зміни до тендерної документації на закупівлю ідентичного обладнання СЦБ (UA-2019-08-29-002123-a)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Щодо передачі повноважень на використання ТУ
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:28
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 17:26
п.2.2 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації вимагається "Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника (власників) про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником". Повідомляємо, що у виробника є укладений договір про передачу повноважень на використання ТУ. У зв’язку з цим, просимо відкоригувати дану вимогу на наступну: «Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договір, лист тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником». Повідомляємо, що минулого року Ви вже вносили аналогічні зміни до тендерної документації на закупівлю ідентичного обладнання СЦБ (UA-2019-08-29-002123-a)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Щодо п. 2.1 вимог для продукції залізничного призначення
Дата подання: 23 жовтня 2020 15:28
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 17:26
п.2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі тендерної документації вимагається «на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції». Виникає питання, чому у всіх раніше викладених Вашим підприємством тендерних документаціях на закупівлю обладнання СЦБ ця вимога не стосувалась продукції, яка виготовляється серійно згідно вимог технічних умов, які є власником виробника, який і пропонує свою продукцію до постачання? Вимога стосувалась лише продукції яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017. Просимо внести зміни до тендерної документації та виксласти п. 2.1 в наступній редакції: «на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції». Повідомляємо, що цього року Ви вже вносили аналогічні зміни до тендерної документації на закупівлю реле (UA-2020-04-10-002254-a).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-30-001977-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВО "ТРАНСАВТОМАТИКА", Код ЄДРПОУ:20257178
Дата подання: 19 жовтня 2020 13:06
Розподіл на лоти
Доброго дня. Наше підприємство, уважно вивчивши Додаток №1 (Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Перелік та кількість продукції) тендерної документації, вимушено звернутися до Замовника з наступним:
Як один з вітчизняних виробників декількох позицій продукції за лотом №1, технічні характеристики якої відповідають вимогам АТ «Укрзалізниця», яка дозволена до експлуатації на АТ «Укрзалізниця», що є підтверджено відповідними рішеннями (протоколами) за участю Департаменту автоматики та телекомунікацій АТ «Укрзалізниця», вважаємо недопустимим об’єднання всіх позицій закупівлі які є різними за функціональними ознаками у один лот.
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 N 454. З огляду на викладене, предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником з дотриманням вимог Закону, ураховуючи при цьому, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища та дотримуючись принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону.
ВИМАГАЄМО Замовника дотримуватись не тільки “Порядку визначення предмета закупівлі”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, а й дотримуватися вимог розділу 1, ст. 3, Закону України «Про публічні закупівлі», які говорять: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
ВИМАГАЄМО від Замовника дотримуватися недискримінаційної політики по відношенню до потенційних учасників, що виникають при об’єднанні в один лот продукції декількох виробників та виключає участь інших виробників та зокрема нашого підприємства в даній закупівлі.
ВИМАГАЄМО Замовника винести в окремі лоти позиції за для усунення дискримінаційної політики по відношенню до потенційних учасників а саме:

Частини щоглових світлофорів №№ з/п : 1,5,10,12,20,21,22,23;

Лінзи та лінзові комплекти щоглових світлофорів №№ з/п : 2,9,14;

Частини карликових світлофорів №№ з/п : 6,7,24;

Частини переїзних світлофорів №№ з/п : 8,11,25

Лінзи та лінзові комплекти карликових світлофорів №№ з/п : 3,4,13,15,16,17,18,19.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2020 14:49
Замовник залишає тендерну документацію без змін.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-30-001977-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Скарга в АМК на рішення Замовника
Наше підприємство не погоджується з дискваліфікацією та недопущенням до аукціону
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 18:21
Документ Microsoft Word.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 листопада 2020
UA-2020-09-30-001977-b07a20ffadc804993aa1ca9ecf82e983d
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ" Документи
Відхилено
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" #42786575

№ рішення у справі

63/70-р/к

Дата рішення у справі

21.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

04 листопада 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:12
ТУ - покажчики (Світлофори).pdf
02 листопада 2020 17:12
Сертифікат ISO (Світлофори).pdf
02 листопада 2020 17:12
ТУ (Ремеко).pdf
02 листопада 2020 17:12
Сертифікат ISO (Ремеко).pdf
02 листопада 2020 17:12
Працiвники (КЕМП).pdf
02 листопада 2020 17:12
Обладнання (КЕМП).pdf
02 листопада 2020 17:12
ГОСТ 24179-80 (КЕМП).pdf
02 листопада 2020 17:12
Акт (КЕМП) - копія.pdf
02 листопада 2020 17:12
ТУ (Атілос).pdf
02 листопада 2020 17:12
Сертифікат ISO (Атілос).pdf
02 листопада 2020 17:12
15 - ДОВІДКА - перелік ООВ.pdf
02 листопада 2020 17:12
07 - ДАНІ НА ТОВАР.pdf
02 листопада 2020 17:12
Копія Витягу з ПДВ.pdf
02 листопада 2020 17:12
Довідка з банку.pdf
02 листопада 2020 17:12
02 - Лист-згода.pdf
02 листопада 2020 17:12
Протокол_НР.7Z
02 листопада 2020 17:12
Наказ_Фролова_Ю.1.7Z
02 листопада 2020 17:12
Лист_для_клieнтi1.7z
02 листопада 2020 17:12
Гарантiя_10326-20.7z
02 листопада 2020 17:12
Витяг_iз_Статут1.7z
02 листопада 2020 17:12
Банкiвс_ка_лiцензi1.7z

Документи

04 листопада 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

03 листопада 2020 14:48
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:48
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:47
СВІТЛОФОРИ - Паспорти.pdf
03 листопада 2020 14:47
РЕМЕКО - Технічні умови.pdf
03 листопада 2020 14:47
РЕМЕКО - Дилерський договір.pdf
03 листопада 2020 14:47
РЕМЕКО - Паспорт.pdf
03 листопада 2020 14:47
ПРОГРЕС МАШБУД - Паспорти.pdf
03 листопада 2020 14:47
КЕМП - Дилерський договір.pdf
03 листопада 2020 14:47
КЕМП - Паспорти.pdf
03 листопада 2020 14:47
КЕМП - ГОСТ 24179-80.pdf
03 листопада 2020 14:47
КЕМП - Акт.pdf
03 листопада 2020 14:47
АТІЛОС - Технічні умови.pdf
03 листопада 2020 14:47
АТІЛОС - Паспорт.pdf
03 листопада 2020 14:47
АТІЛОС - Дилерський договір.pdf
03 листопада 2020 14:47
Дані на товар.pdf
03 листопада 2020 14:47
Захист довкілля.pdf
03 листопада 2020 14:47
Протокол.pdf
03 листопада 2020 14:47
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
03 листопада 2020 14:47
Витяг (податкова) ПДВ.pdf
03 листопада 2020 14:47
НАКАЗ.pdf
03 листопада 2020 14:47
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
03 листопада 2020 14:47
Dovirenist Davidchuk.zip
03 листопада 2020 14:47
Bankivska Licenzia.zip
03 листопада 2020 14:47
204550_ГР_3099_54 057,33.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій