Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції у місті Києві |
Код ЄДРПОУ: | 40108583 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15 |
Контактна особа: |
Федорищев Артем Юрійович +380442719516 104urz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2020 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2020 11:46 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 22500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Запасні частини до службових автомобілів | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 18:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 17:08 |
ТД.doc | |
30 вересня 2020 16:53 |
оголошення.docx |
07 жовтня 2020 18:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2020 17:08 |
ТД.doc
|
|||
30 вересня 2020 16:53 |
оголошення.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000017 ● 5b64f86fe02d4a4b9b9f49e3cf01e13e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-09-30-001966-b 30.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 10:44:54
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі запасних частин до службових автомобілів (ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-30-001966-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-02-19 19:12:05
Пояснення з власної ініціативи
Закупівля згідно предмету ДК 021:2015 - 34330000-9 - Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів (Запасні частини до службових автомобілів) (ID закупівлі UA-2020-09-30-001966-b), проводилась відповідно нагальних потреб підрозділів стосовно повторної тендерної процедури закупівлі запасних частин для службових автомобілів у зв’язку з розірванням тендерного договору з ФОП Удовиченко, через неналежне виконання службових обов’язків постачальником. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ґрунтуються на потребах відокремленого підрозділу у зв’язку з технічною несправністю деталей автомобілів, перелік яких зазначений у технічному завданні тендерної документації . Очікувана вартість закупівлі формувалась згідно залишків не використаних коштів та моніторингу очікуваної вартості предмету закупівель, відповідно до наказів Мінекономрозвитку України, а також Методики визначення очікуваної вартості. (Додаток 1).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення в частині внесення змін до тендерної документації.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 12:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоцентр "Європа-Сервіс" |
696 852,80
UAH з ПДВ
|
696 852,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чайка Вікторія Василівна |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автоцентр "Європа-Сервіс" #38129614 |
Переможець |
696 852,80
UAH з ПДВ
|
23 жовтня 2020 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2020 10:03
|
Підписаний контракт | укладений |
16 листопада 2020 17:29
|