Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з першочерговими протиаварійними заходами посилення житлового будинку по пр. Суворова, 49 у м. Ізмаїл Одеської області.
Очікувана вартість
3 409 215,00 UAH
UA-2020-09-30-001655-a 14366608836945749ed7c6f33fa3b054
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Куликова

+380484175221 tender.ugha31@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Ізмаїльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363772
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., м. Ізмаїл, вул. Соборна, 31
Контактна особа: Світлана Куликова
+380484175221
tender.ugha31@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 11:00
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 жовтня 2020 11:38
Очікувана вартість: 3 409 215,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 046,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17046.08 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з першочерговими протиаварійними заходами посилення житлового будинку по пр. Суворова, 49 у м. Ізмаїл Одеської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, місто Ізмаїл, проспект Суворова, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2020-2021 році, за рахунок коштів місцевого бюджету, в термін протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів та у відповідності до ст. 23 Бюджетного кодексу України. Всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі "Інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Переклад повинен бути завірений нотаріально. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення цінової пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної). В банківській гарантії обов’язково мають значитись:предмет закупівлі з зазначеним кодом класифікатора; номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 11:00
ТД пр.Суворова, 49.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ИЗМАИЛСТРОЙ" 3 396 009,60
UAH з ПДВ
3 396 009,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ-В" 3 401 977,42
UAH з ПДВ
3 401 977,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 19:16
Електронний підпис
20 жовтня 2020 18:55
Електронний підпис
20 жовтня 2020 18:53
Ріш влас.pdf
20 жовтня 2020 18:53
КБ2-3. сент.pdf
20 жовтня 2020 18:53
КБ2-3. октяб.pdf
20 жовтня 2020 18:53
КБ 2-3 июль.pdf
20 жовтня 2020 18:52
ІВР.pdf
20 жовтня 2020 18:52
Доп211.pdf
20 жовтня 2020 18:52
Довідка.pdf
20 жовтня 2020 18:52
ДА.pdf
20 жовтня 2020 18:52
Д5.pdf
20 жовтня 2020 18:52
ВідУКС.pdf
20 жовтня 2020 18:52
212.pdf
20 жовтня 2020 18:52
211.pdf
20 жовтня 2020 18:52
Фінанси.pdf
20 жовтня 2020 18:52
Підсвідом.pdf
20 жовтня 2020 18:52
Оренда зил.pdf
20 жовтня 2020 18:52
Зил2.jpg
20 жовтня 2020 18:52
Зил.jpg
20 жовтня 2020 18:52
Відгук.jpg
20 жовтня 2020 18:52
Аналог техдок.pdf
20 жовтня 2020 18:52
Аналог договір.pdf
15 жовтня 2020 16:19
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:11
Договір Телеграфна.pdf
15 жовтня 2020 16:11
відгук.pdf
15 жовтня 2020 16:11
Акт ПП Телеграфна.pdf
15 жовтня 2020 16:11
Підписаний_G1020-4127-GL_tender.pdf
15 жовтня 2020 16:11
Сварка.pdf
15 жовтня 2020 16:11
Маттех.pdf
15 жовтня 2020 16:11
Man.pdf
15 жовтня 2020 16:11
MAN(1).pdf
15 жовтня 2020 16:11
Статут.pdf
15 жовтня 2020 16:11
Рішення власника.pdf
15 жовтня 2020 16:11
ПДВ.jpeg
15 жовтня 2020 16:11
Паспорт.pdf
15 жовтня 2020 16:11
ЄДРПОУ.pdf
15 жовтня 2020 16:11
Техдокументація.pdf
15 жовтня 2020 16:11
тезспецифікація.pdf
15 жовтня 2020 16:11
пропозиція.jpg
15 жовтня 2020 16:11
ПДоговору.pdf
15 жовтня 2020 16:11
Одесагаз.pdf
15 жовтня 2020 16:11
Згода транспорт.pdf
15 жовтня 2020 16:11
дозвіл.pdf
15 жовтня 2020 16:11
довідки.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:26
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:24
19 Договірна ціна.pdf
15 жовтня 2020 15:24
18 Локальний кошторис.pdf
15 жовтня 2020 15:24
15-5 відг освіта.PDF
15 жовтня 2020 15:24
14-1Аналогічний договір.PDF
15 жовтня 2020 15:24
14-6 Лист - відгук.pdf
15 жовтня 2020 15:24
13 Дов аналогіч д-ри.pdf
15 жовтня 2020 15:24
5 Гарант лист вик роб.pdf
15 жовтня 2020 15:24
1 Наказ + прот. дир.pdf
15 жовтня 2020 15:24
9 Дов про підприємство.pdf
15 жовтня 2020 15:24
12 Дов працівники.pdf
15 жовтня 2020 15:24
4 Дов якісн хар-ки.pdf
15 жовтня 2020 15:24
11 Дов МТБ.pdf
15 жовтня 2020 15:24
8 Тендерна пропозиція.pdf
15 жовтня 2020 15:24
7 Дов уповноваж осіб.pdf
15 жовтня 2020 15:24
6 Дов захист довк.pdf
15 жовтня 2020 15:24
2 Лист відс підст.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ИЗМАИЛСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ-В"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ИЗМАИЛСТРОЙ"
#20970692
Відхилено 3 396 009,60
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 10:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІОРИТЕТ-В"
#42910651
Відхилено 3 401 977,42
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 08:51

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: - не надані фінансові документи, що є документами фінансової звітності, яку складає підприємство згідно законодавства; - надано копії договорів без додатків, які не є аналогічними; - не надано виписку з оборотно-сальдової відомості учасника на кожну одиницю техніки, якщо обладнання не підлягає державній реєстрації; - не надано договір оренди з ФОП Арнаут І.Д. на ЗИЛ 131 спеціальний автопідіймач та лист-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин, для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт за предметом закупівлі; - в статуті підприємства є обмеження щодо права підпису директором підприємства. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником*. Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчена учасником*. У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності, та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення; такі документи мають бути належним чином завірені учасником та супроводжуватись офіційним перекладом на українську мову (стор. 23-24 тендерної документації Додаток № 2); - довідка за формою згідно Додатку 5 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) із зазначенням інформації про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У довідці зазначається інформація про договори, виконання по яким відбувалось у період 2018-2020 роки. Аналогічними вважаються договори на виконання капітального ремонту житлових будинків. Виконання підтверджується сканкопіями оригіналів договору (договорів) з додатками, довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в). До довідки додається оригінал позитивного листа - відгука контрагента за договором, зазначеним у довідці.У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента (стор. 23-24 тендерної документації Додаток № 2); - в підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для надання послуг Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення надання послуг за предметом закупівлі. (стор. 25-26 тендерної документації Додаток № 3); - для підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції окрему довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати договір про закупівлю у разі перемоги Учасника у торгах. У довідці учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення органів управління учасника, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (стор. 20 тендерної документації Розділ 6 п. 4). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - фінансові документи, що є документами фінансової звітності; - довідку за формою згідно Додатку 5 за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) із зазначенням інформації про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. У довідці зазначається інформація про договори, виконання по яким відбувалось у період 2018-2020 років. Аналогічними вважаються договори на виконання капітального ремонту житлових будинків. Виконання підтверджується сканкопіями оригіналів договору (договорів) з додатками, довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), копіями актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в). До довідки додається оригінал позитивного листа - відгука контрагента за договором, зазначеним у довідці.У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента; - виписку з оборотно-сальдової відомості; - договір оренди з ФОП Арнаут І.Д. на ЗИЛ 131 спеціальний автопідіймач та лист-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його машин, для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі, з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт за предметом закупівлі; - копію рішення органів управління учасника, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції.

Документи

22 жовтня 2020 16:37
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:36
Протокол № 36.pdf

Документи

26 жовтня 2020 08:51
Електронний підпис
26 жовтня 2020 08:37
Протокол № 38.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
26 жовтня 2020 08:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі