Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Черевики шкіряні (робочі)
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-09-30-001565-c 4862576ba8264707900b1fc63c94e577
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Федорівна

380663040989
lvug_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Мельник Людмила Федорівна
380663040989,
lvug_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2020 11:00
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


ДК 021:2015 18813000-1 Взуття зі шкіряним верхом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 пара
Черевики шкіряні (робочі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80051, Україна, Львівська область, с. Острів, вул. Центральна 112 ВП "Управління Західвуглепостач" ДП "Львіввугілля"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником (Покупцем) шляхом перерахування коштів протягом 30-ти робочих днів з моменту поставки письмово замовленої Замовником (Покупцем) партії товару; Оплату за Товар може здійснювати, як Замовник (Покупець) так і Вантажоодержувач. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

спосіб кріплення підошви
Дата подання: 30 вересня 2020 15:53
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:07
Шановний замовнику! Просимо звернути увагу, шоб є два способу кріплення підошви: литтєвий та клеєпрошивний. У Додатку №1 у до оголошення про проведення спрощеної закупівлі у розділі Технічне завдання на закупівлю товару вказано, що підошва має бути Рифлена, не слизька поліуретан, литтєвого методу кріплення без застосування цвяхів, Спосіб кріплення підошви Клей + прошиття. Просимо уточнити, який все таки спосіб кріплення підошви має бути у запровонованого постачальником товару та внести зміти до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!Спосіб кріплення підошви клеєпрошивний- формована підошва з бортиком, попередньо прикріплена клеєм до затягувальної кромки і нижньої частини бічної поверхні заготовки, додатково кріпиться нитками або шнуром по краю бортика.
підошва
Дата подання: 30 вересня 2020 16:21
Дата відповіді: 01 жовтня 2020 10:07
Шановний замовнику, можливо ви мали на увазі " підошва рифлена з формованої гуми, маслобензостійка, клеє-прошивного методу кріплення" ?
Відповідь: Доброго дня!Спосіб кріплення підошви клеєпрошивний- формована підошва з бортиком, попередньо прикріплена клеєм до затягувальної кромки і нижньої частини бічної поверхні заготовки, додатково кріпиться нитками або шнуром по краю бортика.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС" 285 420,00
UAH з ПДВ
285 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис
07 жовтня 2020 15:32
20 цінова пропозиція.pdf
07 жовтня 2020 15:32
17 копія ISO виробника.pdf
07 жовтня 2020 15:32
16 технічне завдання.pdf
07 жовтня 2020 15:32
15 довідка-довкілля.pdf
07 жовтня 2020 15:32
11 проект договору.pdf
07 жовтня 2020 15:32
7 витяг з реєстру ПДВ.pdf
07 жовтня 2020 15:32
4 лист про обмеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВАЛТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВАЛТЕКС"
#32393877
Переможець 285 420,00
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 11:51

Документи

15 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВАЛТЕКС"
#32393877
285 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 11:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2020 14:06
ДУ 1 від 27.12.2020р. до Дог. 238 ТОВ ВАЛТЕКС.pdf зміни до договору
27 грудня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 16:28
Договір 238 від 28.10.2020р. ТОВ ВАЛТЕКС.pdf укладений
28 жовтня 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до пункту 4, частини 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №922 зі змінами від 19.09.2019р. №114- IX
Номер договору про закупівлю: 238
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML