Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт ДНЗ № 280 за адресою місто Київ, пр-т. Оболонський, 23-А)
Очікувана вартість
2 957 600,00 UAH
UA-2020-09-30-000589-c 9a0a73b8f0ef45ef997127b53504664a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2020 10:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 жовтня 2020 11:22
Очікувана вартість: 2 957 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 576,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг м. Київ пр-т. Оболонський, 23-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 30 листопада 2020 року
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ДНЗ № 280 за адресою місто Київ, пр-т. Оболонський, 23-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на підставі оформлених, затверджених та підписаних сторонами актів форми №КБ-2в. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2020 10:10
ТД кап. рем 280.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 1 923 402,23
UAH з ПДВ
1 893 826,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" 2 957 600,00
UAH з ПДВ
1 922 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 2 956 294,62
UAH з ПДВ
2 956 294,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:47
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:46
56. Довідка ст.17.pdf
16 жовтня 2020 16:46
44. Документи переможця.pdf
16 жовтня 2020 16:46
39. Згодb обробку ПД.pdf
16 жовтня 2020 16:46
38. Довідка ст.17.pdf
16 жовтня 2020 16:46
37. Проєкт договору.pdf
16 жовтня 2020 16:46
36. Кошторис.zip
16 жовтня 2020 16:46
35. Тендерна пропозиція.pdf
16 жовтня 2020 16:46
31. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 16:46
30. Копія ISO завірена.pdf
16 жовтня 2020 16:46
28-2. ЛИСТИ-ПОЯСНЕННЯ.pdf
16 жовтня 2020 16:46
27. Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2020 16:46
24. Протокол на підпис.pdf
16 жовтня 2020 16:46
18-2-18.4 Посвідчення ІТР.pdf
16 жовтня 2020 16:46
18.5 Диплом Шелетецкий.pdf
16 жовтня 2020 16:46
17.4 Договір поставки.pdf
16 жовтня 2020 16:46
17.4 Договір поставки (2).pdf
16 жовтня 2020 16:46
17. Довідка МТБ.pdf
16 жовтня 2020 16:46
12. Ліцензія АВК 2020.pdf
16 жовтня 2020 16:46
10. Акт огляду.pdf
16 жовтня 2020 16:46
4. Дійсність ТП 120 днів.pdf
16 жовтня 2020 16:46
3. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

16 жовтня 2020 14:44
проект 280.pdf
16 жовтня 2020 14:44
280.pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (15).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (14).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (12).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (13).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (3).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (5).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (4).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (6).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (11).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (8).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (2).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (7).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (10).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (9).pdf
16 жовтня 2020 14:44
280 (1).pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис
16 жовтня 2020 12:11
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:58
Електронний підпис
16 жовтня 2020 11:57
Проект договору.pdf
16 жовтня 2020 11:57
4.15 Висновок ТПП.pdf
16 жовтня 2020 11:57
1.1 Статут ТОВ ІНТЕГРАЛ.pdf
16 жовтня 2020 11:57
2.2.1 Декларація.pdf
16 жовтня 2020 11:57
1.11 Сертифікат ISO9001_2015.pdf
16 жовтня 2020 11:57
1.2 Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2020 11:56
Паспорт директора (2).pdf
16 жовтня 2020 11:56
Лист-згода.pdf
16 жовтня 2020 11:56
Акт обстеження 280.pdf
16 жовтня 2020 11:56
Лист-згода про гривню.pdf
16 жовтня 2020 11:56
Довідка про ціни.pdf
16 жовтня 2020 11:56
Довідка про ст.17.pdf
16 жовтня 2020 11:56
Довідка про АВК.pdf
16 жовтня 2020 11:56
6.2 відгук №172_18-213.pdf
16 жовтня 2020 11:56
6.2 відгук №172_19-389.pdf
16 жовтня 2020 11:56
5.6 Штатний розпис.pdf
16 жовтня 2020 11:56
2.1 Ліцензія + додаток.pdf
16 жовтня 2020 11:56
2.2 Дозвіл держпраця.pdf
16 жовтня 2020 11:56
1.12 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 жовтня 2020 11:56
1.5. Наказ на директора.pdf
16 жовтня 2020 11:56
1.6 О задолженности.pdf
16 жовтня 2020 11:56
Тендерна пропозиція 280.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Відхилено 1 893 826,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 жовтня 2020 17:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#41513998
Відхилено
1 922 990,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:24
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 жовтня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
Переможець 2 956 294,62
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 10:28

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Відповідно Таблиці 5 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі Додатку№ 5 Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом торгів, які мають необхідні знання та досвід До довідки додаються: • Головний інженер (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років) та/або виконроб (з вищою технічною освітою або середньою спеціальною технічною освітою та досвідом роботи не менше 5 років). • Обов’язково підтвердити наявність: -кваліфікованих робітників (монтажники систем утеплення будівель, або штукатури, або маляри) працевлаштованих в компанії - не менше 8-х осіб. З цих працівників обов’язково наявність монтажників систем утеплення не менше 4-х. Надати документи, що підтверджують отримання кваліфікації зазначених робітників (посвідчення та протоколи навчання з отримання відповідного розряду або категорії). Учасник повинен підтвердити, що зазначені кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). • Учасник повинен підтвердити наявність у кваліфікованих робітників посвідчень і протоколів з охорони праці, а саме: - допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями; - групи електробезпеки не нижче 3-ї; - допуску до робіт на висоті. 1. Учасником ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" у складі пропозиції в Штатному розписі не передбачено наявність маляра, однак у довідці на посаді маляра присутні 2 особи. Штукатур у штатному розписі один, у довідці 2 особи. Просимо надати відомості щодо зазначених працівників. 2. У складі пропозиції учасника відсутнє підтвердження досвіду роботи головного інженера, а саме відсутня трудова книжка. Просимо надати вищезазначений документ 3. У складі пропозиції ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" відсутнє посвідчення та протоколи з отримання розряду або категорії на кваліфікованих працівників. Просимо надати відомості щодо зазначених працівників. Відповідно Додатку № 1 передбачено оригінал відгуку від Замовника, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору (з обов’язковим зазначенням назви, номеру, дати та предмету договору, інформації про своєчасність, якість та обсяг виконаних робіт). ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" був наданий Лист відгук до аналогічного договору, сканований не з оригіналу. Просимо надати вищезазначений документ, а саме ОРИГІНАЛ відгуку. На виконання частини 9 статті 26 Закону «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас, з прохання виправити невідповідності в інформації та/ або документах, що надані у складі Вашої тендерної пропозиції.

Документи

26 жовтня 2020 16:08
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
2 956 294,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:10
314-КР.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 15:06
314-КР договір .pdf укладений
16 листопада 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 314-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 953 113,08
UAH (в тому числі ПДВ 492 185,51 UAH)