Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (послуги з демонтажу тимчасових споруд та рекламних конструкцій)
Очікувана вартість
512 000,00 UAH
UA-2020-09-29-008452-a 31629244fce747de88836e82024dbcdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сисоєва Ольга Валеріївна

+380472360573 olgasysoieva3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління інспектування Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40955685
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вул. Благовісна, 170, каб. 21
Контактна особа: Сисоєва Ольга Валеріївна
+380472360573
olgasysoieva3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 вересня 2020 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 05 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 12:11
Очікувана вартість: 512 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15360 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


Місцезнаходження замовника: 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Благовісна, 170, каб. 21. Вид закупівлі: відкриті торги. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Кінцевий строк надання послуг може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 рік з моменту підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 послуга
послуги з демонтажу тимчасових споруд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, м. Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
20 послуга
послуги з демонтажу рекламних конструкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, м. Черкаси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Замовник здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на умовах відстрочки платежу до 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Виконавця актів наданих Послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 вересня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 вересня 2020 17:24
проект договору.docx
29 вересня 2020 17:24
Тендерна документація (демонтаж).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРРУХ" 509 355,25
UAH з ПДВ
509 355,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ" 511 125,00
UAH з ПДВ
511 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис
29 жовтня 2020 17:23
ст.17.pdf
29 жовтня 2020 17:23
IMG_20201029_111218.jpg
21 жовтня 2020 12:27
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:25
Відповідність.pdf
13 жовтня 2020 21:50
Електронний підпис
13 жовтня 2020 21:34
Таблиця 6 з ЄСВ.pdf
13 жовтня 2020 21:34
інф зем кадастру.pdf
13 жовтня 2020 21:34
Інвентарна картка.pdf
13 жовтня 2020 21:34
Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2020 21:34
довідка по рах 105.jpg
13 жовтня 2020 21:34
Гарантія 3162-20.zip
13 жовтня 2020 21:34
Відповідність.pdf
13 жовтня 2020 21:34
Відомості.pdf
13 жовтня 2020 21:34
Баланс 2019 ДОРРУХ.pdf

Публічні документи

13 жовтня 2020 23:44
Електронний підпис
13 жовтня 2020 23:42
ст.17.pdf
13 жовтня 2020 23:42
накази на призначення.pdf
13 жовтня 2020 23:42
Додаток 3.pdf
13 жовтня 2020 23:42
Додаток 2.pdf
13 жовтня 2020 23:42
Договірна ціна.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРРУХ"

ТОВ "ТРАФІК КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДОРРУХ"
#41822931
Переможець 509 355,25
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 17:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 17:13

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно п.5.1.1. ч.5 р.ІІІ тендерної документації учасник повинен надати документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу, тощо): Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, та застосовуються учасником відповідно до розділу ІІ відомості ресурсів. При залученні власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів). У разі, користування матеріально-технічною базою на договірних засадах, Учасник надає: • копію відповідного(-их) договору(-ів) оренди чи лізингу, а також копії правовстановлюючих документів орендодавця чи лізингодавця на транспортні засоби (будівельних машин і механізмів), які надаються Учаснику на договірних засадах. Договір оренди чи лізингу має бути дійсним та чинним протягом всього строку надання послуг; • копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів). У разі, якщо вищевказана техніка передається Учаснику на умовах суборенди, учасник має надати відповідний договір оренди з власником цього майна. У разі отримання відповідних послуг будівельною технікою на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, Учасник надає: • копію відповідного(-их) договору(-ів) надання послуг будівельною технікою, а також копії правовстановлюючих документів іншої особи/суб’єкта господарювання на техніку, яка застосовується при наданні Учаснику послуг. Договір має бути дійсним та чинним протягом всього строку надання послуг; • копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів). У разі якщо вищевказані послуги надаються не власником техніки, Учасник додатково надає документи, які підтверджують право іншої особи/суб’єкта господарювання на користування цією технікою. Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства. Всупереч вимогам п.5.1.1 ч.5 р.ІІІ тендерної документації Учасником не надано: 1) копії правовстановлюючих документів ТОВ «ПМ-Арсенал» на спецтехніку: автомобіль бортовий-С ГАЗ 5312 (д/н СА1899ВО), загальний сідловий тягач-Е КАМАЗ 5410 (д/н СА8136ВІ), кран маніпулятор з гідравлічним управлінням HIAB 122В MERCEDES-BENZ (д/н СА3197СХ), екскаватор навантажувач з гідро молотом CASE 695ST (д/н 33343СА), навантажувач ТО-30 (д/н 30930СА). 2) документи, які підтверджують наявність машини бригадної, яка відповідно до розділу ІІ відомості ресурсів застосовуються при наданні послуг демонтажу. З метою усунення вищевказаних невідповідностей Учасник повинен надати: копії правовстановлюючих документів ТОВ «ПМ-Арсенал» на вищевказану спецтехніку, а також документи, передбачені п.5.1.1. ч.5 р.ІІІ тендерної документації, які підтверджують наявність машини бригадної, що відповідно до розділу ІІ відомості ресурсів застосовуються при наданні послуг демонтажу, з урахуванням вищевикладених вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 17:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРРУХ"
#41822931
509 355,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:46
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 11:02
договір 04.pdf укладений
06 листопада 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.12.1. договору, дійшли згоди про наступне: 1) пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Ціна Договору становить 253544,33 грн. з ПДВ. При цьому, фінансування 2020 року – 253 544,33 грн.; фінансування 2021 року – 0,00 грн. 2) Додатки №1-3 до Договору, викласти у нові1 редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 04-11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML